RyanReynolds Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Synest dere Giggs har vert så dårlig? Jeg ville ihvertfall spilt han i morgen. Han er en spiller som vet hva som kreves i sånne kamper. Sitter med en litt god følelse nå. Dette er den perfekte kampen å reise seg på. 9311139[/snapback] Giggs har ikke imponert i de to første kampene etter min mening. Men vi alle vet jo hva Giggs står for. Selvsagt vil jeg se han fra start i morgen, men jeg synes ikke han har spilt opp mot sitt beste i de to første kampene. Giggs bruker vanligvis å gjøre det bra når han spiller hengende spiss, men mot Portsmouth da han spilte sammen med Tevez slet han. Han og Tevez passet ikke sammen, veldig mye pågrunn av Tevez sin defensive jobbing, tror jeg. Men jeg tror og vil se Giggs i morgendagens startoppstilling. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Ronaldos utalelse av det røde kortet på onsdag: "Jeg ble dyttet rundt inne i feltet. Han (Hughes) kom rett bort til meg, la hånden rundt halsen min, og jeg slo ut med armene som for å gi ham beskjed om at "nå får det være nok". Vi dyttet til hverandre, men uten at det lå noe alvor i det. "Så lente vi hodene mot hverandre, men det var alt. Absolutt ingenting annet skjedde. Jeg begriper ikke hva dommeren kan ha sett som fikk ham til å sende meg av banen, for det som skjedde kan ikke en gang kalles aggresjon. Hvis han snakker sant, noe jeg er rimelig sikker på han gjør, så er det jo helt hårreisende at dommeren gav ham rødt kort for det der. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Selvsagt prater han sant. Har du ikke sett situasjonen? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Giggs er venstrekant, punktum. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Selvsagt prater han sant. Har du ikke sett situasjonen? 9312069[/snapback] Jo, men har ikke sett det fra en god vinkel. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 <Han og Tevez passet ikke sammen Tevez skulle hatt mere tid på å spille seg inn på laget. Situasjonen tilater det uheldigvis ikke. Litt spent på han i dag. Han kan blil liten og lett i dag. Rooney og Smith skulle vert spissparet i dag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Fergie har satt press på dommeren også. Sier at de må ta tak i behandlingen av Ronaldo. Tror det er noe i det han sier også. Han bruker å få veldig mye julig mot City. Senest i vår. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Det blir jo dessverre ingen juling i dag. Hadde vore godt å hatt han med. Bør vinne i dag og då blir det viktigaste å faktisk sette sjansane. Det har vi ikkje vore gode noke på i dei to første kampane. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Men han slipper jo å spille mot city idag da... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Trur nok helst at han ville spelt. Han har ikkje vist seg fram frå si beste side enda, og eg trur han er veldig sugen på å spele godt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Fant ut at menu går på tvnorge for 2min sia... fy f... så sjuk glad jeg ble Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Faen hvis ikke horungene våre kommer seg idag. Det skal vinnes, uansett. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Er det Manchester-kampen som går på TvN snart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Er det Manchester-kampen som går på TvN snart? 9313915[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Fant ut at menu går på tvnorge for 2min sia... fy f... så sjuk glad jeg ble 9313857[/snapback] I denne tråden så heter det enten Manchester United eller bare United, manu er fy fy... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 "Menu" er kanskje hakket verre. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Hargreaves er med i startoppstillingen! Scholes som hengende spiss. Dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Liker startoppstillingen. Håper dette går veien for oss. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 sorry macs MANCHESTER UNITED ^^ Lenke til kommentar
pej Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 Kom til Old Trafford, Micah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå