Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Synest dere Giggs har vert så dårlig? Jeg ville ihvertfall spilt han i morgen. Han er en spiller som vet hva som kreves i sånne kamper.

Sitter med en litt god følelse nå. Dette er den perfekte kampen å reise seg på.

9311139[/snapback]

Giggs har ikke imponert i de to første kampene etter min mening. Men vi alle vet jo hva Giggs står for. Selvsagt vil jeg se han fra start i morgen, men jeg synes ikke han har spilt opp mot sitt beste i de to første kampene. Giggs bruker vanligvis å gjøre det bra når han spiller hengende spiss, men mot Portsmouth da han spilte sammen med Tevez slet han. Han og Tevez passet ikke sammen, veldig mye pågrunn av Tevez sin defensive jobbing, tror jeg.

Men jeg tror og vil se Giggs i morgendagens startoppstilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ronaldos utalelse av det røde kortet på onsdag:

"Jeg ble dyttet rundt inne i feltet. Han (Hughes) kom rett bort til meg, la hånden rundt halsen min, og jeg slo ut med armene som for å gi ham beskjed om at "nå får det være nok". Vi dyttet til hverandre, men uten at det lå noe alvor i det.

"Så lente vi hodene mot hverandre, men det var alt. Absolutt ingenting annet skjedde. Jeg begriper ikke hva dommeren kan ha sett som fikk ham til å sende meg av banen, for det som skjedde kan ikke en gang kalles aggresjon.

Hvis han snakker sant, noe jeg er rimelig sikker på han gjør, så er det jo helt hårreisende at dommeren gav ham rødt kort for det der. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...