Jørgen Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis vi kunne kvittet oss med Owen hadde jeg lett tatt Luca Toni. Han er sugen på å spille og en notorisk målscorer. Luis Fabiano er også interessant, men han scorte 8 på 26 ligakamper i fjor. Vi trenger en som scorer jevnt og trutt. Owen har faktisk ikke scoret 20 mål i løpet av en sesong siden Liverpool-tiden sin og har ikke det flotte 0,5 målsnittet som man ofte snakker om. Luca Toni er også risikabelt og ta sjansen på. I 07/08 hadde jeg sagt kjør på når han scorte 39 på 46 kamper. I fjor hadde han en dårlig sesong, men endte fortsatt opp med 18 mål på 35 kamper. Det kan tyde på at han er på vei ned. Det morsomste hadde vært om vi kvittet oss med Owen i januar og hentet Ruud tilbake igjen. Han fikk jo bare spilt 12 kamper i fjor, men det hindret han ikke fra å score 10 mål. Sesongen før der scorte han 20 på 33 og før der igjen 33 på 47. Jeg har troen på at Berbatov kunne ha scoret mer for oss hvis han hadde spilt høyere i banen som i hans tid i Bayern Leverkusen, da han scorte over 20 mål i sine to siste sesonger der. Jeg ønsker en stor spiller inn i januar, helst en kantspiller. Før sesongen så trodde jeg at vi kunne klare oss uten Ronaldo, at spillere ville ta ansvar og at spillet kunne bli mer dynamisk, men det har ikke skjedd. Vi sitter med ufattelig mye penger på bok, og det er ingenting galt i å bruke en del av dem for å erstatte det gigantiske hule rommet etter at Ronaldo dro. Obertan har så langt vist seg som det eneste kjøpet man virkelig kan være stolt av i sommer. Jeg vet at mange ønsker å dra frem Valencia, men hvor mange angrep er han også med på å ødelegge med sin ikke-eksisterende venstrefot? Han klarer ikke å slå enkle pasninger med venstre og da ender ofte med at han slår nedover til en stopper i stedet for en midtbanespiller som er på vei fremover og har rom foran seg. Han er en god spiller, men angrepspillet vårt stopper opp de kampene han ikke klarer å lure backen. @Repac: Du sier det selv, eneste kampen du har sett fra La Liga var Barcelona - Real Madrid, da vet du egentlig ikke hvordan La Liga har vært i år. Jeg følger italiensk delvis og fransk også. Ligue 1 har vært morsomt i år, da spesielt Bordeaux siden det alltid er gøy å følge Larry White, men spansk slår det, lett. Det tekniske nivået på spillerene der er høyt og det er underholdene, men greit, det virker som noen her inne bare synes kontringspill er fin fotball og at flotte kombinasjoner som leder til mål ikke er noe tess. @Sameboe: Tysk fotball er flott Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg ønsker en stor spiller inn i januar, helst en kantspiller. Før sesongen så trodde jeg at vi kunne klare oss uten Ronaldo, at spillere ville ta ansvar og at spillet kunne bli mer dynamisk, men det har ikke skjedd. Vi sitter med ufattelig mye penger på bok, og det er ingenting galt i å bruke en del av dem for å erstatte det gigantiske hule rommet etter at Ronaldo dro. Vi klarte oss jo helt fint når Giggs var iform. Å midtbanen fungerte. Nå har skadeproblemer gjort alt på tverke etter mitt syn. Å Carrick må vurderes til salg om han ikke hever spillet sitt når han igjen inntar midtbanen. Scholes kan ikke spille hver kamp, det ser man tydelig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Å Carrick må vurderes til salg om han ikke hever spillet sitt når han igjen inntar midtbanen. Jeg trodde dette var en spøk med en gang, men nå begynner jeg faktisk å tro at du er seriøs. Vi vet alle hva Carrick er god for, og du vil selge han bare fordi han har hatt noen måneder som har vært under forventet nivå? Skal også nevnes at han har gjort en stor jobb i forsvaret den siste tiden. Selvsagt skal Carrick få tid, United er ingen bruk og kast-klubb. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) her er en kommentar fra nettavisen mandagens premier league rykter: "Ønskeliste Manchester United: 1. Fernando Torres 200 mill (Skal være mulig å få tak i han siden liverpool er fattige) 2. David Villa 200 mill (Skal være mulig å lokke han til klubben slik at han også Torres blir partnere)3. Matthew Upson 60 mill (Vi trenger skikkelig forsvar) 4. Dxeko 80 mill (Han og Torres hadde scort mye) 5. Jack Rodwell 40 mill (Ung og veldig god og ikke dyr) (Vet ikke helt prisene så klart men dette blir cirka priser) Selge: Nani 80 mill , De Laet 50 mill , Owen 80 mill, Foster 50 mill, Neville 40 mill, Tosic 70 mill, Berbatov 200 mill og Anderson 120 mill. Da hadde vi fått inn stjerner og faktisk også tjent penge og hatt et mye bedre lag også!" hvor mer dårlig kan man være i prisandytninger! Endret 21. desember 2009 av Speedfrog Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Haha, jeg lo. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Å Carrick må vurderes til salg om han ikke hever spillet sitt når han igjen inntar midtbanen. Jeg trodde dette var en spøk med en gang, men nå begynner jeg faktisk å tro at du er seriøs. Vi vet alle hva Carrick er god for, og du vil selge han bare fordi han har hatt noen måneder som har vært under forventet nivå? Skal også nevnes at han har gjort en stor jobb i forsvaret den siste tiden. Selvsagt skal Carrick få tid, United er ingen bruk og kast-klubb. Carrick har hatt et år der han ikke har prestert jevnt. Et år der Anderson og Fletcher har tatt mer og mer over. Selv Giggs tok plassen fra han. Carrick har gått over i en slags støttefunksjon de siste årene, slår trygge lite forløsende pasninger med null brodd. Han har rett og slett stagnert. At jeg vil selge han går ikke bare på han, men det går på at han ikke presterer i kombinasjon med at vi har spillere som banker på døra bak han. Carrick har alltid vært en spiller som har måtte spille hver kamp for å komme iform. Akkurat nå er han ikke i en posisjon til det. I år har han spilt noen horrible kamper, kamper jeg rett og slett skylder ene og alene på han for at midtbanen har vært toalt søppel. Barca og Burnley som to prima eksempel. Det er jo en grunn til at Sir Alex satt han på tribunen i starten av denne sesongen. Vi trenger en kaptein på midtbanen, akkurat nå er ingen materiale til det med unntak av Gibson. Men han tror jeg rett og slett mangler de tekniske evnene til å holde en plass i laget over lang tid. Om Carrick spiller ræv frem til sommeren ser jeg ingen grunner til å beholde han når det faktisk er et helt tydelige savn etter mer kreativ kraft. Å noen må ut, da har man tre valg. Anderson, Fletcher og Carrick. Scholes og Giggs kan ikke selges, ikke spiller de hver kamp heller. Dermed faller det på Carrick. Vi er ikke en bruk og kast klubb, men spillere som har blitt mett har raskt fått en fot ut døra. Akkurat det har vi mange eksempler på. Endret 21. desember 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Nå synes jeg faktisk at Carrick virket bedre og bedre frem til han ble plassert som stopper grunnet skadeproblemene, men jeg begynner å bli mer og mer enig i Carrick-kritikken. Han fungerer jo dårlig med Fletcher i tospann på midtbanen, og heller ikke optimalt med Anderson. Han vil uansett få sjansen sin, men det er lov til å selge spillere også. Vi er Manchester United, og ikke en veldedighetsorganisasjon. Når spillere ikke holder mål lenger så må vi kunne selge de videre og hente inn noen andre. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=583241 Jaja... Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Norske media kopiere alt i fra England, og mye der fra er tull. Men, Sir Alex har vel aldri pleid og hente folk i Januar vinduet. Men, håper at det skjer noe i Januar, det tror jeg vi må får og klarer og vinne titelen i år. Synst at Rooney bør ta litt mer ansvar i desse tidene og ikke kjefte og smelle så mye. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Hvor gnien er SAF egentlig? Akkurat når det kommer til spillerkjøp gleder jeg meg litt til hva neste manager har å by på. Tenker da på ferdigutviklede spillere, naturligvis. Mye mulig dette er svada, men han holdt ord i sommer da han uttalte det samme. At han ikke innser at dagens tropp mangler noe offensivt vitner om pur stahet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Han er fra Skottland, sier seg selv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Neville 40 mill Jeg reagerte vel aller mest på denne jeg da men. Selge Neville? :!: Endret 21. desember 2009 av PSV Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 40 Mill??? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 altså 4 mill pund Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Neville 40 mill Jeg reagerte vel aller mest på denne jeg da men. Selge Neville? :!: Det var så mye å reagere på i det innlegget at nesten samtlige bare ignorerte det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Selge Berbatov forstår eg ikke helt vitsen med men Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Hjelpe å trøste det stakkars laget vårt om det virkelig ikke blir noe nytt blod i stallen innen februar. kom ikke å fortell meg at laget er godt nok, jeg er enig i The Game, fy faan ta hvis SAF gjør dette kun grunnet stahet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg for en støtter Fergie fullt ut. Ikke kast penger i øst og vest på spillere som kan heve klubben. Bruk dem smart i stedet. Det har han stort sett alltid gjort og med enorm suksess. Tomy eller Ruud billig (eller gratis) hadde vert veldig bra. Men vi greier oss uten spillerkjøp også Nr.7 ja oss er det virkelig synd på Endret 21. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Vil bare føye inn min mening i Carrick-saken. Jeg har fortsatt tro på Carrick. I de to siste sesongene, sesonger hvor vi har vunnet ligagull, så har Michael Carrick vært vår beste midtbanespiller sentralt. Han har vært under pari i år, men vi må ikke glemme hva mannen står for. Blant ligaens beste pasningsføtter og fantastisk spilleforståelse. Han legger i tillegg ned en usynlig grovarbeider-rolle defensivt på midten grunnet hans evne til å lese spillet, på sitt beste er han enorm å ha i leddet mellom midtbane og forsvar når motstander har ballen. Ser frem til å få forsvaret tilbake slik at Carrick kan få noen kamper på midten igjen og vise hva han står for. Det skal også sies at jeg ikke er helt nøytral i denne saken, da Carrick er blant mine favoritter. Jeg ville ha han til klubben allerede i jula 05, da jeg så hva han gjorde på Tottenham sin midtbane. Tottenham har aldri vært i nærheten av å vise til noe bedre enn den 5.plassen i Carrick sin siste sesong i klubben. Det sier litt om hvor viktig han var for klubben, og dette har mange Spurs-supportere sagt i etterkant også. Så det var en gledens dag da vi kjøpte han sommeren 06, og han har vist seg prisen verdig i alle tre fulle sesongene han har vært her, så vi må ikke glemme det nå som han har spilt under pari denne sesongen. My two cents... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Ikke kast penger i øst og vest på spillere som kan heve klubben. å heve klubben må vel bare være positivt? right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå