Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Stemningen har vært skuffende i det siste, ja. I det siste har vi kun hørt fansen i noen minutter etter målene, før de stopper opp helt. I fjor var det mye bedre stemning, man hørte dem synge for Ronaldo ganske ofte. Det er det vi trenger nå. En klassespillere som kan avgjøre kamper på egenhånd. Da vil også fansen begynne å synge for han, og stemningen blir bedre. Men hvis laget fortsetter å spille som i går, kan vi ikke forvente særlig god stemning i fremtiden.

Points: Ja vel. Trodde du bodde i Oslo, for du sa du bodde ved Wisbatov. :p

Det er noe som sier meg at gnisten liksom har blitt litt borte etter at Ronaldo dro. akkurat som at noen slo lufta ut av supporterne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh, jeg trodde jeg kunne alle fotballreglene, men er visst en jeg har gått glipp av. Når kom den regelen om at hvis en spiller er bak keeperen til motstanderen, så blir det offisde? Altså, Cech stod ved femmeteren, så var det en Chelsea-spiller på streken. Mellom de to var det en WH-spiss, og han ble avblåst for offside da han fikk ballen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Den regelen er vel snart 3 år gammel. Når keepern går ut i felte, kan en forsvarspiller stå på målinja og ''være'' keeper(ikke ta ballen me hendene da,selvfølgelig) og blir regnet med som keeper.

Lenke til kommentar
Den regelen er vel snart 3 år gammel. Når keepern går ut i felte, kan en forsvarspiller stå på målinja og ''være'' keeper(ikke ta ballen me hendene da,selvfølgelig) og blir regnet med som keeper.

Takk, da har jeg lært noe nytt i dag. Var en stor mulighet for WH, så begynte å lure da han ble avblåst. :p

Lenke til kommentar
Ja HerrBrun, men hvorfor skal man ha en annen innstilling fordi man er på kamp? Da har man jo i tillegg betalt i dyre dommer for å se spillerne prestere...

Eg hadde jublet og herjet som en tulling hvis andre var med på det når eg var på OT for første gang, men eg kan jo ingen chants eller noe. Og å juble for prestasjonene til United i går f.eks er jo litt vanskelig... ;)

Men hvis bare halvparten av supporterne på OT har samme innstilling som svæææært mange her inne har, så er det ikke rart det er stilt på OT. Egentlig litt rart det ikke er mer piping og buing...

Er litt enig med i dette, men tro meg, det er noe helt annet når man er tilstede PÅ kampen, å piping/buing tror jeg snart kommer hvis ikke laget hever seg MAAAAAANGE hakk.

Lenke til kommentar

Lucky, det er ikke helt noe annet når man er på kampen. I allefall ikke i år, jeg var der mot Sunderland og det var dårlig liv der forhold til det har vært de tre siste årene jeg har vært der hver høst. Jeg ble egentlig forbauset over at det var så dårlig liv der og håper virkelig det bedrer seg.

Lenke til kommentar
Lucky, det er ikke helt noe annet når man er på kampen. I allefall ikke i år, jeg var der mot Sunderland og det var dårlig liv der forhold til det har vært de tre siste årene jeg har vært der hver høst. Jeg ble egentlig forbauset over at det var så dårlig liv der og håper virkelig det bedrer seg.

Jeg mente di gangene da jeg var der til idag. :D

Lenke til kommentar

Chelsea har da ikke skapt noe særlig.

Har begynt å mislike canalpluss noe enormt. Inkompetente bomser, minus den ensomme svale Haugen. Arve Fuglum er så dårlig at han får Roar Stokke til å se ut som Ronaldinho anno 2006 i kommentatorboksen.

Lars Tjernås irriterer meg så jeg rister. Har bidratt til å ødelage Wimbeldon og Ham Kam, så fotball kan han åpenbart ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...