Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man spele i europaligaen visst man hanver på 7. plass i PL, eller er det berre 5 og 6?

 

5. plass i ligaen gir Europa League-plass

Vinner av Ligacupen får Europa League-plass

Vinner av FA-cup får Europa League-plass

 

Hvis vinneren av Ligacupen allerede har kvalifisert seg til CL eller EL gjennom ligaen så går den plassen til det best plasserte laget i ligaen som ikke har kvalifisert seg, mao 6. plass.

 

Hvis vinneren av FA-cupen allerede har kvalifisert seg til CL eller EL gjennom ligaen så går den plassen til tapende finalist. Hvis det laget også er kvalifisert gjennom ligaen så går plassen til det best plasserte laget i ligaen som ikke har kvalifisert seg, mao 6. eller evt 7. plass.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Hva er egentlig greia med først to hjemmekamper, deretter to bortekamper? Nå som vi fikk juling mot Fulham på Craven, er det vel ikke særlig gøy å måtte spille sin neste kamp på bortebane også...

 

Vel, spiller de slik som i dag så tror eg det er kjekkere med bortebane enn Old Trafford hvertfall. For da hadde de fått beskjed.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig greia med først to hjemmekamper, deretter to bortekamper? Nå som vi fikk juling mot Fulham på Craven, er det vel ikke særlig gøy å måtte spille sin neste kamp på bortebane også...

 

Vel, spiller de slik som i dag så tror eg det er kjekkere med bortebane enn Old Trafford hvertfall. For da hadde de fått beskjed.

De fikk jo beskjed, red army sang "this is how it feels to be city" siste 20 minuttene...

Lenke til kommentar
By the way,dette ryktet sirkulerer på City sin stadion as we speak:

Just heard Mancini is in the crowd at the Council House today. Apparently City are holding a press conference at 7.30 tonight to announce him as the new manager.

 

Rart at fansen visste det igrunnen..Er det en ny Real Madrid i emming i forhold til bruk og kast av managere?

Lenke til kommentar

Fy faen for en fantastisk drittkamp. Selg unna alle av de som ikke kan spille fotball. Herregud. Jeg har ikke blitt underholdt i denne sesongen av United, og angrepspillet stinker. Berbatov har fått en nedtur periode, og Owen er jo også blitt tragisk dårlig nå. Vi har jo ikke angrepspillere som ikke kan score mål når ikke Rooney scorer.

 

Jeg har aldri sett United så dårlige. Vi skaper ikke sjanser lenger og vi spiller heller ikke som lag lenger. Vi slår feilpasninger i hytt og pine, gjør feil på egen banehalvdel, og er rett og slett for dårlige.

Vi har jo heller ingen Ronaldo lenger og det er merkbart. Samtidig så har vi en haug av skader som ikke akkurat er flott i denne perioden.

5 tap hittil i sesongen er utrolig, og jeg tror ikke vi har råd til å tape en kamp til om vi skal henge med seriegullet.

 

Snakkes folkens!!

Lenke til kommentar

Jeg savner kreative angrepspillere i stallen vår. Valencia er ikke en slik person. Nani er det, men klarer ikke å få det ut i United, Obertan er det, men han får vi jo ikke se i dag av en eller annen grunn. Vi har Berbatov og Giggs akkurat nå som er de eneste kreative spillerene vi bruker. Jeg ser det har gått rykter rundt oss når det gjelder Di Maria og Ben Arfa, helst ville jeg hatt Ribery nå, for vi trenger å bruke penger hvis vi skal henge med mot Chelsea i Premier League og i CL, men hvis Ribery er for dyr, så ja takk til artisten Di Maria.

Her er målet han scorte nylig:

 

Se filmen hos Youtube

 

Rooney kan ikke gjøre alt helt alene, han er ingen Ronaldo, savnet etter Ronaldo er enormt stort når vi ikke har noen spiss som søker bakrom. Michael Owen søker ikke engang bakrom og jeg må være helt ærlig og si at jeg er møkklei hele karen. Jeg hadde troen på han når han kom. Jeg trodde at han skulle søke bakrommet og score mål, men i stedet har han gjort som alle spissene våre gjør. Han trekker ned og prøver å styre spillet.

Lenke til kommentar
Hjelper ikke at Fletcher og Carrick spiller forsvar heller. Er ikke så sikker på at flere spillere er svaret. Vi må først og fremst få tilbake et samspilt forsvar.

 

Synes du virkelig angrepspillet vårt fungerte før skademarerittet? Jeg savner iallefall et angrep som kan imponere og åpne forsvar som en varm kniv i smør. Det virker som vi ikke engang prøver å spille pen fotball.

Lenke til kommentar

Wis, du må da ikke si at Berbatov er vår eneste kreative spiller med Giggs. Berbatov hadde en fin form til å begynne med i starten av sesongen, men herregud som den formen hans har sunket. Han er litt mere kreativ enn Owen, men begge to er faen meg like ubrukelige pdd.

 

Gi meg noen klassekjøp i januar, om ikke har jeg faen ikke tro på United i år. Vi kommer aldri til å henge med om ikke det skjer noe i januar. Jeg driter i at Ribery er for dyr, legg pengene på bordet for faen. Ronaldo var også dyr, men Real kom faen med pengene på bordet. Jeg er lei at Sir Alex ikke kjøper...

 

Hjelper ikke at Fletcher og Carrick spiller forsvar heller. Er ikke så sikker på at flere spillere er svaret. Vi må først og fremst få tilbake et samspilt forsvar.

 

Synes du virkelig angrepspillet vårt fungerte før skademarerittet? Jeg savner iallefall et angrep som kan imponere og åpne forsvar som en varm kniv i smør. Det virker som vi ikke engang prøver å spille pen fotball.

Vi har ikke hatt angrepspill siden fjorårets sesong, og vårt beste angrepspill var 06/07 sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...