Raste Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Nå er det jo sånn at Berbatov har vært dårlig før han opererte kneet, men Owen er jo like ubrukelig han. Jeg har egentlig bare lyst til å legge meg ned på gulvet å grine, for angrepspillet vårt fungerer ikke og har ikke gjort det på lenge. Hva det skyldes vet jeg nå ikke, men det må ordnes fortløpende. Samtidig så vil jeg ha en spiller med ordentlig klasse i klubben. Forøvrig tror jeg Huntelaar ville ha vært en fin fyr i klubben nå, bare lånt han fra januar og ut sesongen og sett hvordan han hadde gjort det. Fyren er jo en avslutter av klasse og det mangler vi nå. Endret 19. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Huntelaar hadde en grei målratio i Real Madrid også, og lider av manglende tillitt i Milan. Suarez derimot er langt fra samme spilletype, så blir interessant å se hva han får til i en liga der forsvarspillet er litt mer imponerende enn i Nederland. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Scholes er vel ikke kreativ da. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Vi trenger sårt noen kreative angrepspillere som kan gjøre ting selv ja. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hjelper ikke at Fletcher og Carrick spiller forsvar heller. Er ikke så sikker på at flere spillere er svaret. Vi må først og fremst få tilbake et samspilt forsvar. Synes du virkelig angrepspillet vårt fungerte før skademarerittet? Jeg savner iallefall et angrep som kan imponere og åpne forsvar som en varm kniv i smør. Det virker som vi ikke engang prøver å spille pen fotball. Hva som er pen fotball er opp til hver enkelt person. Å opne forsvar er ofte avhengig av dårlig forsvarsspill hos motstanderen. Ta de som mener vi spilte dårlig fotball forige sesong, selv om vi tok flere poeng den sesongen enn de to før det. Om angrepsspillet vårt har fungert? Så absolutt ja. Vi holder følge med et lag vi ikke kan samenlignes med. Kan ikke gjøre det uten et angrep som fungerer. Det er ikke mange lag i PL som jeg ville ha byttet angrepsspillet med. Endret 19. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Gjett hva: TazDog er blitt 12 år gammel!What the...? Takk for ''gratulasjonen'', men passer det i denne tråden da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Haha, jeg fikk en rar tanke om at Hughes ble trener for Liverpool. Hadde tatt kaka! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Haha, jeg fikk en rar tanke om at Hughes ble trener for Liverpool. Hadde tatt kaka! Bra han ikke hadde tatt Kàkà da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Haha, jeg fikk en rar tanke om at Hughes ble trener for Liverpool. Hadde tatt kaka! Bra han ikke hadde tatt Kàkà da. Det må mer til for Liverpool enn bare Kaka. De taper mot ligaets dårligste lag. Denne gangen har de ingen unnskyldning, alle de beste spillerne spilte. Og ja, jeg regner ikke kjeksen Aquaman som en av de beste spillerne. Har han spilt en halvtime med PL fotball denne sesongen? Kelneren Benitez mente at en kamp mot Blackburn er for tøff for han, det sier litt. Kjeks, kelner, duracellkanin, goldilocks, filmeren, apemannen, bønna. Har de tenkt å åpne sirkus på Merseyside? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer TazDog A.K.A HCG. Scholes er kreativ, men han slår jo som oftest ikke de farlige pasningene. Du linket jo selv til en tråd for en måned eller to siden der Scholes ble hyllet og beskrevet. Han holder jo stort sett ballen i laget og er possession-orientert, Carrick prøver mye oftere å tre pasninger imellom til spillere enn Scholes når han er i form. Dessuten savner jeg vel egentlig artistene alà Messi, Silva, Ibrahimovic, Ronaldo, Ribery, Robben osv. De spillerene som underholder og kan gjøre alt alene. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Noen som fulgte Anderson noe særlig før han kom til klubben? Synes det virker som om han var mye mer kreativ, offensiv og uforutsigbar når han var i Porto og Gremio, eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk, Wisbatov. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 @Lars: Ser ut til at han spilte høyere oppe i banen, alt jeg vet er at han ofte ble sammenlignet mot Ronaldinho, en sammenligning jeg egentlig ikke forstår bæret av når man ser han for oss. Han scorte jo også flere mål i Gremio 6 på 19 tror jeg det var, og et par i Porto. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Gratulerer TazDog A.K.A HCG. Scholes er kreativ, men han slår jo som oftest ikke de farlige pasningene. Du linket jo selv til en tråd for en måned eller to siden der Scholes ble hyllet og beskrevet. Han holder jo stort sett ballen i laget og er possession-orientert, Carrick prøver mye oftere å tre pasninger imellom til spillere enn Scholes når han er i form. Dessuten savner jeg vel egentlig artistene alà Messi, Silva, Ibrahimovic, Ronaldo, Ribery, Robben osv. De spillerene som underholder og kan gjøre alt alene. Dette er definitivt noe United savner. En ballartist med kvaliteter og selvtillit nok til å gjøre et mål på egenhånd når laget stanger i forsvarsmuren som idag. Berbatov er vel den eneste som nærmer seg disse, men han er mere en linkup-spiller som spiller fri andre, ikke en spiller som utfordrer 1 mot 1. Slik som det ser ut nå, må United handle en slik spiller, helst en ving, hvis dere skal ha en sjangs mot Chelsea. Edit: Gratulerer med dagen TazDog Endret 19. desember 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Det er da jeg tenker at det kunne vært interessant å se Anderson i en rolle lenger frem i banen for oss også, for å se hvordan det ville funket Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Haha, Anderson og Ronaldinho? Var det håret som ble sammenlignet eller? Andy har potensialet og vi har sett det flere ganger, men han er altfor ustabil (som mange andre spillere på laget vårt). Egentlig er det dritt å ha så mange spillere i en og samme posisjon, for da blir det begrenset med muligheter. Vanskelig å utvikle seg dersom man ikke får spilletid. Noen av disse sentrale midtbanespillerne må selges, for alle kan ikke lykkes i United. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk, Hegland! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Haha, Anderson og Ronaldinho? Var det håret som ble sammenlignet eller? Andy har potensialet og vi har sett det flere ganger, men han er altfor ustabil (som mange andre spillere på laget vårt). Egentlig er det dritt å ha så mange spillere i en og samme posisjon, for da blir det begrenset med muligheter. Vanskelig å utvikle seg dersom man ikke får spilletid. Noen av disse sentrale midtbanespillerne må selges, for alle kan ikke lykkes i United. Quote ManUtd.com : He arrived with the billing: the ‘new Ronaldinho’. But upon his arrival at Old Trafford from FC Porto in summer 2007 most Reds were left asking: ‘Anderson who?’ [...] The Ronaldinho comparisons are inevitable given both players began their careers at Brazilian side Gremio [...] But that’s really where the similarities end. Jeg har sansen for Ando, men som dere sier så er han alt for ustabil. Det er de gangene han spiller bra og da er det en fryd å se på, men vi trenger noen som kan prestere oftere. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Synes det er drøyt av manutd.com og skrive at sammenligningen stopper der. Anderson i Gremio/Porto var en helt annen Anderson enn den vi ser i United, glimtvis får vi se drivet hans, kreativiteten og "triksene". Jeg har en i klassen som fulgte han i Porto, og han sa at han var en mye mer leken spiller enn han er for oss, bare se på disse klippene: Her har vi det han glimtvis har vist for oss: Se filmen hos Youtube Hvis vi hadde spilt Anderson mer jevnlig og høyere i banen ville vi utvilsomt fått sett mer brassetakter fra han, dessuten har han et så godt driv at det er synd han ikke velger å bruke det oftere. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg får mer og mer lyst til å se han i en mer offensiv rolle der han kan bruke farten og teknikken sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå