Raste Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det står i United supporter bladet at det er drakten til Pre- season kampene. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Deilig å lese på united.no at SAF er tålmodig. Gjør disse mørke tider litt lysere. Men hva tenker vi om kampen i morgen da? Jeg håper vi får se Hargraeves. Har ikke sett han i United drakta enda. Ellers håper jeg på at Anderson kanskje kan få prøve seg på topp sammen med Tevez. Mens vi kan trekke Giggs ned på venstrekanten igjen, der han hører hjemme. Laget jeg håper på: -----------VDS------------- Brown - Rio - Vidic - Evra --------Hargreaves-------- Scholes--Carrick---Giggs ---Tevez-----Anderson--- Hadde vært kult dette, men tror ikke SAF prøver på dette. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvorfor skal alle på død og liv matche Anderson? Å mot CITY? Ja la oss la han bli sparket og taklet ut av Premier League. Nei start med gode gamle Saha, som i mine øyne er Uniteds mest målfarlige. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvorfor skal alle på død og liv matche Anderson? Å mot CITY? Ja la oss la han bli sparket og taklet ut av Premier League. Nei start med gode gamle Saha, som i mine øyne er Uniteds mest målfarlige. 9309605[/snapback] Er Saha spilleklar da? I så fall så vil jeg ha han ja. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Giggs burde hvertfall ikke spille, han har vært så elendig i de siste kampene at gud hjelpe. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Anderson hamstring no return date W Rooney Fractured Foot 6th Oct 07 G Neville Ankle Ligament Damage 1st Sep 07 D Fangzhuo Sprained Ankle 24th Aug 07 very doubtful O Hargreaves Patella Tendonitis 24th Aug 07 very doubtful B Foster ACL Dec 07 Saha Knee 1st Sep 07 P Ji-Sung Knee Latterlig mange skader nå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Giggs burde hvertfall ikke spille, han har vært så elendig i de siste kampene at gud hjelpe. 9309631[/snapback] Han har jo spilt på en plass han ikke er så god på da. Hvis han får spille på venstrekant i morgen tror jeg han kan gjøre det mye bedre. Når det gjelder Saha står det på united.no at han ikke er tilbake før 1. september Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Selvfølgelig skal Giggs spille derbyet mot City, her kreves rutine. Stoler fullt og helt på at helten min skal heve spillet sitt. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvorfor skal alle på død og liv matche Anderson? Å mot CITY? Ja la oss la han bli sparket og taklet ut av Premier League. Nei start med gode gamle Saha, som i mine øyne er Uniteds mest målfarlige. 9309605[/snapback] Er Saha spilleklar da? I så fall så vil jeg ha han ja. 9309617[/snapback] Saha er ikke med i troppen en gang. Man Utd (from): Van der Sar, Kuszczak, Brown, Simpson, Bardsley, Pique, Ferdinand, Vidic, Evra, O'Shea, Fletcher, Eagles, Scholes, Carrick, Giggs, Tevez, Nani. Men hadde han vært spilleklar hadde han vært selvskreven i startoppstillingen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Selvfølgelig skal Giggs spille derbyet mot City, her kreves rutine. Stoler fullt og helt på at helten min skal heve spillet sitt. 9309644[/snapback] Tviler, da burde han hvertfall skjerpe seg noe inni hampen, og vise litt engasjement. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hvorfor skal alle på død og liv matche Anderson? Å mot CITY? Ja la oss la han bli sparket og taklet ut av Premier League. Nei start med gode gamle Saha, som i mine øyne er Uniteds mest målfarlige. 9309605[/snapback] Er Saha spilleklar da? I så fall så vil jeg ha han ja. 9309617[/snapback] Saha er ikke med i troppen en gang. Man Utd (from): Van der Sar, Kuszczak, Brown, Simpson, Bardsley, Pique, Ferdinand, Vidic, Evra, O'Shea, Fletcher, Eagles, Scholes, Carrick, Giggs, Tevez, Nani. Men hadde han vært spilleklar hadde han vært selvskreven i startoppstillingen. 9309647[/snapback] Hvor blir det av Hargreaves da? Endret 18. august 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Faen, er ikke Hargreaves i troppen engang? Satan da, han burde spilt imorra, huff. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Faen, er ikke Hargreaves i troppen engang? Satan da, han burde spilt imorra, huff. 9309658[/snapback] Hadde gledet meg til å se Hargreaves i aksjon, men nå må jeg vente enda lengre. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Fordi han er skadet vel? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Faen som jeg hater skader. United uten både Rooney og Ronaldo mot city er ikke bra, men jeg håper og tror på seier. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Anderson hamstring no return date W Rooney Fractured Foot 6th Oct 07 G Neville Ankle Ligament Damage 1st Sep 07 D Fangzhuo Sprained Ankle 24th Aug 07 very doubtful O Hargreaves Patella Tendonitis 24th Aug 07 very doubtful B Foster ACL Dec 07 Saha Knee 1st Sep 07 P Ji-Sung Knee Latterlig mange skader nå. 9309636[/snapback] Silvestre er også skadet vel? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nå trenger dere bare en uavgjort til, så ser det ut som om dere har vunnet en kamp. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Siden folk er så hyppige på å sammenligne med 98/99 sesongen så blir det nok uavgjort i morra Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Synest dere Giggs har vert så dårlig? Jeg ville ihvertfall spilt han i morgen. Han er en spiller som vet hva som kreves i sånne kamper. Sitter med en litt god følelse nå. Dette er den perfekte kampen å reise seg på. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nå trenger dere bare en uavgjort til, så ser det ut som om dere har vunnet en kamp. 9310057[/snapback] Haha, den var skikkelig god ass. Unødvendig å poste slikt tøv i denne tråden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå