tc47 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fantastisk. Ekstra digg at jeg har litt special feelings for Pompey. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fantastisk. Ekstra digg at jeg har litt special feelings for Pompey. Du har special feelings for mange lag har jeg sett. Også Arsenal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Haha. Neida, det er bare at jeg snakker så mye om Arsenal osv pga venner/broren osv osv. Liker de bare mye bedre enn Pool og Chelsea liksom. Men ja, hra litt special feelings for Pompey og Villa i PL ellers. Men etter Villa slo oss følte jeg meg litt dum og ekkel, siden de var så grusomt defensiv i andre omgang. Før har de ikke vært sånn i det hele tatt. F.eks når vi slå de 1-4, 4-0 osv i fjor eller 07/08. Uansett, utrolig deilig at Pompey styrer sånn og tar 3 poeng. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Let's all laugh at Liverpool. (!) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Nydelig! La de tape resten av kampene i PL. Dess flere dess bedre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Helvete at Wigan ikke klarte å utligne på Anfield med den megasjansen i tverra. 1-1 der hadde vært flott også, hehehe. Neida, sier meg fornøyd. Nå må vi bare ha 3 poeng. Endret 19. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Let's all laugh at Liverpool. (!) Jeg startet å le sånn omtrent når de puttet 1-0 og har lett siden. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hjelpe meg som det har gått i stampe for Liverpool, har sjelden sett så planløst spill fra det som skal være et topplag i Premier League. De kan jo være 13 poeng bak oss etter i dag, og 16 bak Chelsea. Samt 8 bak Villa / Arsenal på fjerdeplassen. De tar aldri i verden igjen United / Chelsea ihvertfall, det er jeg bombesikker på. Tror heller ikke de klarer å hamle opp med Arsenal plasseringsmessig, så de er avhengige av at Villa / Tottenham / City sprekker litt nå for å få CL neste sesong. Ser rett og slett ut som om Liverpool-laget ikke er godt nok til å henge med i en sesong som har blitt jevnere enn vanlig og hvor lag som Tottenham, Villa, og City "endelig" har klart å være konkurransedyktige i toppen. Big four blir "breached" denne sesongen, det er jeg sikker på. Og det er Liverpool som ryker. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Helvete at Wigan ikke klarte å utligne på Anfield med den megasjansen i tverra. 1-1 der hadde vært flott også, hehehe. Neida, sier meg fornøyd. Nå må vi bare ha 3 poeng. Come on da tc. Vi er ikke noen trussel for dere uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 HAHAHAHAHA. Her kommer jeg hjem og ser at Pool har gått på en stygg en. Jeg LER!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Forsøk på provokasjoner i andre lags tråder er fjernet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Let's all laugh at Liverpool. (!) Jeg startet å le sånn omtrent når de puttet 1-0 og har lett siden. Jeg ler ennå, bare av helt andre grunner!!! Ut med Scholes inn med Obertan og dra Anderson inn i midten, ut med Owen og inn med Berbatov. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Kamptråd Manx Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 HAHAHAHAHA. Her kommer jeg hjem og ser at Pool har gått på en stygg en. Jeg LER!! LER du enda? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fy faen, fantastisk start på helga. Må si meg enig, en jævlig bra start på helga. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 HAHAHAHAHA. Her kommer jeg hjem og ser at Pool har gått på en stygg en. Jeg LER!! LER du enda? Eg ler hvertfall enda. Tape mot Pompey som er suverent bunnlag (til denne kampen) med toppet mannskap er vel hakket vassere enn å tape mot Fulham som potensielt ligger over Liverpool på tabellen, med halve laget ute.... Men det er surt ja. Absolutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Vil takke Scholes sin innsats får å gjøre denne lørdagen litt lettere. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Får man spele i europaligaen visst man hanver på 7. plass i PL, eller er det berre 5 og 6? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hahaha. Vet du spurte seriøst Tafsen (jeg vet ikke svaret), men jeg lo. Endret 19. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Sjølvsagt var det eit seriøst spørsmål? Det har jo ingen ting med Liverpool å gjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå