Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vert mye bedre å blitt nummer 2 i gruppa. Milan er vel 50/50

 

Jeg er nervøs foran Milan oppgjøret..

Jeg er VELDIG nervøs.

Men jeg håper Beckham blir hyllet, noe han helt sikkert blir.

Dersom Beckham scorer og sender dere ut av CL, blir han hyllet da? :hmm:

 

Dersom Owen hadde sendt dere ut av CL hadde dere jublet?

Nå spurte jeg ikke om dere ville jublet om Beckham sendte dere ut av CL da. Men nei, vi hadde selvsagt ikke jublet. Vi hadde heller ikke hyllet ham. Men nå er det jo en vesentlig forskjell at Owen spiller for vår største erkerival. Beckham spiller vel ikke akkurat for erkerivalen deres?

 

Bakgrunnen for mitt spørsmål var imidlertid at noen av håpet Beckham ville bli hyllet når han kom tilbake til Old Trafford, og jeg lurte da på om dere ville hylle ham no matter what. Men Nightkeeper svarte greit på det spørsmålet, så da er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er gunstig for videre spill i turneringen at vi møter gode lag tidlig. I et psykologisk perspektiv, mener jeg det vil styrke spillerne mentalt å vite at de har slått ut god motstand, kontra å være utrygge etter to oppgjør mot kasteballen Stuttgart feks. En ting er sikkert og det er at det SMELLER i kvartfinalene. Stort sett alle gigantene har vunnet gruppene sine og trukket overkommelig motstand - dvs at det kun er store lag igjen etter denne runden, foruten et eventuelt bananskall eller to.

 

Skulle vi ryke, så ryker vi. Surt er det, men absolutt ingen krise.

 

Come get you some, you fockin i-tais!

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...