NightKeeper Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 God trekning for oss? Det er noe av det verste vi kunne fått. Milan har rævkjørt oss de siste årene, skulle helst møtt et annet lag. Glemte helt trekningen, og våknet ikke før nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Helt enig Night. Jeg likte virkelig ikke denne trekningen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Glemte trekningen jeg og, jævlig merkelig. Har fri og alt. Men faen, for en dritt trekning. Etter to finaler på rad, hvor vi har vunnet en av de, er jeg ganske sikker på at vi blir slått ut i denne runden nå mot Milan. Dårlig følelse. Hyggelig med Beckham og alt ja seff, men fortsatt. Veldig dårlig trekning for oss. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei Viser til søknad om billett til Hull City- Manchester United, 27/12- 2009 Vi fikk inn 18 søknader på de 2 billettene Loddtrekning har nå funnet sted, men du/dere er dessverre ikke blitt trukket ut til å få kjøpe billett. Klubbkontoret MUSCSB Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei Viser til søknad om billett til Hull City- Manchester United, 27/12- 2009 Vi fikk inn 18 søknader på de 2 billettene Loddtrekning har nå funnet sted, men du/dere er dessverre ikke blitt trukket ut til å få kjøpe billett. Klubbkontoret MUSCSB Det er jo supporterklubben i et nøtteskall det Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Nå er ikke Ronaldinho en direkte spiss heller. Det har blitt sagt mye, men hva har skjedd? Partylivet har han bremset ned, men på banen er han den samme. Nei ingen spiss, men du skjønte meningen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Nei ingen spiss, men du skjønte meningen? Nei jeg gjorde ærlig talt ikke det - Ronaldinho har på langt nær funnet formen. Han kjemper om en plass på laget som enhver annen Milanista (Selv om han er spilt flesteparten) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Nei ingen spiss, men du skjønte meningen? Nei jeg gjorde ærlig talt ikke det - Ronaldinho har på langt nær funnet formen. Han kjemper om en plass på laget som enhver annen Milanista (Selv om han er spilt flesteparten) jeg mente at du kanskje skjønte at det å score på straffe kunne gi han ett løft. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nervøs foran Milan oppgjøret.. Jeg er VELDIG nervøs. Men jeg håper Beckham blir hyllet, noe han helt sikkert blir. Dersom Beckham scorer og sender dere ut av CL, blir han hyllet da? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Da finner SAF fram den andre skoen til Solskjær! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nervøs foran Milan oppgjøret.. Jeg er VELDIG nervøs. Men jeg håper Beckham blir hyllet, noe han helt sikkert blir. Dersom Beckham scorer og sender dere ut av CL, blir han hyllet da? Jepp. Beckham er en legende i klubben, og en ekte rød. Uansett hvordan det går så blir han hyllet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Da finner SAF fram den andre skoen til Solskjær! Han har den nok på lur til spesielle anledninger Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det hadde vert mye bedre å blitt nummer 2 i gruppa. Milan er vel 50/50 Jeg er nervøs foran Milan oppgjøret.. Jeg er VELDIG nervøs. Men jeg håper Beckham blir hyllet, noe han helt sikkert blir. Dersom Beckham scorer og sender dere ut av CL, blir han hyllet da? Dersom Owen hadde sendt dere ut av CL hadde dere jublet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Da finner SAF fram den andre skoen til Solskjær! I loled Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Dersom Owen hadde sendt dere ut av CL hadde dere jublet? Jubler vel først den dagen Owen dør. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ingen kamptråd? Late folk her as! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fordi det som regel er du som lager den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Seriøst? Kan mekke en i morgen hvis ingen andre gidder. Kjører Jotun-style: Kamptråd oppe allerede. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Dersom Owen hadde sendt dere ut av CL hadde dere jublet? Jubler vel først den dagen Owen dør. Lavmål,til og med til å være deg. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 INGEN lag som slår Real Madrid borte er en "enkel" match. Jubler vel først den dagen Owen dør. Voks opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå