Raste Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Medge Consulting bekrefter kjøpet! Er nok old news sikkert Endret 18. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Er det sluten på VDS karriere? http://united.no/united/nyheter/nyheter/vds_fortsatt_ute Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Tenkte på Porto først, men de gjorde vi en stor bragd mot på bortebane. Vil helst møte Bayern, sette dem på plass(igjen). Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 håper ikke det :S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Vises trekningen noe sted? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg bare oppdaterer på vg.no jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 CL 16. delsfinale: AC Milan - Manchester United Beckham! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Pinadø. Kan bli spennende. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 CL 16. delsfinale:AC Milan - Manchester United Beckham! Ganske god trekning for oss. AC Milan skal vi kunne klare å slå ut, og så er det selvsagt hyggelig for Beckham å komme tilbake til OT. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 gleder meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 AC Milan!? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nervøs foran Milan oppgjøret.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nervøs foran Milan oppgjøret.. Jeg er VELDIG nervøs. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nervøs foran Milan oppgjøret.. Jeg er VELDIG nervøs. Men jeg håper Beckham blir hyllet, noe han helt sikkert blir. Fy faen jeg gruer meg, men jeg gleder meg også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Milan er et aldrende lag, hvis vi har en kjempene midtbane på plass og for skrudd opp tempoet, tror jeg dette skal gå fint. Men, før Limbeck kommer og gir meg en virtuell epenis i stjerten: Det finnes selvsagt ingen enkle kamper i Champions League og vi skal være glade for at vi har kommet så langt som vi har... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nervøs foran Milan oppgjøret.. Jeg er VELDIG nervøs. Men jeg håper Beckham blir hyllet, noe han helt sikkert blir. Fy faen jeg gruer meg, men jeg gleder meg også. Jeg er nervøs for Pato Han blir skummel! Samme med Ronaldinho som starter å finne formen igjen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nervøs for Pato Han blir skummel! Samme med Ronaldinho som starter å finne formen igjen Hvilken form? Skåre på straffe-formen? Dette burde være lett match, men Milan har hatt noen enkelt matcher som har vært imponerende Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er nervøs for Pato Han blir skummel! Samme med Ronaldinho som starter å finne formen igjen Hvilken form? Skåre på straffe-formen? Dette burde være lett match, men Milan har hatt noen enkelt matcher som har vært imponerende At en spiss scorer på straffe kan løfte han utrolig mye. Men han sier selv at han er bedre i Milan enn i Barca. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Nå er ikke Ronaldinho en direkte spiss heller. Det har blitt sagt mye, men hva har skjedd? Partylivet har han bremset ned, men på banen er han den samme. Endret 18. desember 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Alexandre Pato blir nok den største trusselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå