Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Felte noen tårer da jeg så Ronaldo ligge nede og grine

Synes det var litt småkvalmt at selv etter at laget hadde vunnet CL, så kunne han ikke feire sammen med laget. I stedet prøver han å "stjele showet" med fake risiting mens han prøver å presse ut fake tårer.

 

Tror nok Ronaldo bare var lettet, og de tårene var nok ganske virkelige. Det virker som mange glemmer hvor mye Ronaldo elsker fotball og elsker å vinne. Han ga alt på banen og alt på treningsfeltet, fantastisk type. Jeg hadde ganske så sikkert blitt liggende der i en stund i ren og skjær lettelse over at vi vant til tross for at jeg hadde bommet hvis det var meg. Det er heller dere som setter han i fokus ved å dra ut en situasjon som ikke varte lenge engang. Han feiret jo med laget rett etter.

 

Når det er sagt var det en fantastisk kveld. Jeg satt der på kanten av sofaen med hendene foran øynene og smugtittet i det Terry skulle skyte straffe og skled. Jeg følte da en helt ubeskrivelig glede jeg aldri før har følt, og visste på det tidspunktet at seieren var vår, enda bedre ble det at det var Ryan Joseph Giggs, mannen som på dette tidspunktet fikk flest kamper for Manchester United, la straffen til høyre for Petr Cech. Deretter fulgte jo Edwin opp med utpsyking i verdensklasse og strafferedning. Ingen husket Anelkas straffebom, bare Terry, den store syndebukken som lå der på gressmatta og hulket i vei. Den kvelden hadde jeg vært med på hva som helst NK :):love:

Lenke til kommentar

Var på pub i byn, og tok på jakken og holdt på å gå ut. Var bare knust. Pappa var med meg som fortsatt satt, og kjeftet på meg når jeg begynte å gå ut. Aldri sett pappa så glad pga en fotballkamp, han begynte å hoppe og feire når Terry bommet og jeg bare smilte. Han bryr seg ikke noe særlig om fotball en gang. Men jeg kunne ikke være glad, var altfor nervøs og redd. Så resten av straffene fra utenfor puben gjennom glasset. Memories.

 

Da var jeg ferdig med CL finalen på Blu-Ray. Helt, fuckings, fantastisk. I love that night.

 

Happy budday Gameyyyy :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Takk folkens. Nå har jeg nettopp skrevet ferdig og sendt inn en jævlig ekkel stil som måtte inn i kveld, og er helt ferdig med skoledritt for nå og tar helg. Nå skal jeg fikse litt mat + julebrus, også ta på Utd-Chelsea 07/08 CL finalen på Blu-Ray på 46" Full HD med 5.1 surroundlyd (Martin Tyler + Andy Gray! :)) og se absolutt hele kampen.

 

Dette blir kos. :D YAAAY!

60'' FULL HD du må se kampen på :)

 

 

Så husker jeg også når Terry sklei og bommet

 

Det husker ikke jeg. Jeg snudde meg nemlig vekk fra tv'n og falt sammen på gulvet i bunnløs fortvilelse idet jeg så at Van Der Sar gikk til feil side. Det tok flere sekunder før jeg fikk med hva som faktisk hadde skjedd! :!:

Haha, husker at jeg spratt opp av stolen når jeg så den gikk i stanga. Tror jeg aldri har vært så glad før, så var det jo også kos at det var Terry som gjorde det :)

Lenke til kommentar

Gratulerer, Game! :fun:

 

CL-trekning om en time. Hvem håper vi på? Gjensyn med Beckham, Mourinho eller Bayern som vi kun har slått en gang gjennom historien (alle vet hvilken kamp det er snakk om)? :D

 

 

BAYERN MÜNCHEN: 23-1 i odds

Imponerte stort da de slo Juventus 4-1 borte i siste gruppekamp. Var som alle vet Uniteds motstander i den historiske 1999-finalen i Barcelona. Totalt syv tidligere møter; én United-seier, fire uavgjorte og to tap.

 

INTER: 13-1 i odds

Er ledet av ex-Chelsea-sjef José Mourinho. Holdt på å snuble ut, men reddet avansement med seier over Rubin Kazan. United møtte Inter så sent som i fjor, da vant United 2-0 hjemme, etter først 0-0 borte. Totalt fire tidligere møter; to United-seirer og to uavgjorte.

 

LYON: 79-1 i odds

Gikk videre på bekostning av blant andre Liverpool. Vant sine tre første kamper, inkludert på Anfield. United slo ut Lyon på vei mot CL-pokalen 2008. Totalt fire tidligere møter; to United-seirer og to uavgjorte.

 

AC MILAN: 26-1 i odds

Det så stygt ut lenge for den gamle storklubben med syc E-cup/CL-titler bak seg. Milan gikk til slutt videre etter å ha tatt et avgjørende poeng mot Zurich. Totalt åtte tidligere møter; tre United-seirer, null uavgjorte og fem tap.

 

OLYMPIAKOS: 219-1 i odds

Grekerne avga ikke ett eneste poeng hjemme i Pierus, og slo blant andre Arsenal. Likevel er Olympiakos klubben som gir høyest odds for å vinne CL. Fire tidlgiere møter; samtlige med United-seier.

 

PORTO: 69-1 i odds

Tapte to ganger for Chelsea, men vant alle de fire øvrige gruppekampene. Har blitt trukket opp som Uniteds motstander mange ganger, så sent som i fjorårets kvartfinale. Åtte tidligere møter; tre United-seirer, tre uavgjorte og to tap.

 

STUTTGART: 149-1 i odds

Stuttgart gikk så vidt videre til cupspillet, og ligger midt på tabellen i Bundesligaen. Tidligere Tottenham-sjef Christan Gross overtok for ikke så lenge siden roret fra Markus Babbel. To tidligere møter; én United-seier og ett tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...