Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, husker jeg at tårene i øyene da jeg hørte Ronaldo bommet. (Ja, jeg gikk vekk fra TVen siden jeg hadde følelsen på at han bommet. ).

Så husker jeg også når Terry sklei og bommet, og ikke minst når Anelka dreit på draget. Den følelsen er egentlig litt vanskelig å beskrive, for det var såppas herlig. Hadde vært fint om man kunne fått en reprise av et sånt drama igjen.

Lenke til kommentar
Felte noen tårer da jeg så Ronaldo ligge nede og grine

Synes det var litt småkvalmt at selv etter at laget hadde vunnet CL, så kunne han ikke feire sammen med laget. I stedet prøver han å "stjele showet" med fake risiting mens han prøver å presse ut fake tårer.

 

ÅÅÅÅÅ! Skulle akkurat til å skrive det, hadde det på tekst, men trykket ikke svar fordi eg ikke ville banne i kjerka.

 

Er så sinnsykt enig. Ronaldo MÅ være i fokus.

Lenke til kommentar

Takk folkens. Nå har jeg nettopp skrevet ferdig og sendt inn en jævlig ekkel stil som måtte inn i kveld, og er helt ferdig med skoledritt for nå og tar helg. Nå skal jeg fikse litt mat + julebrus, også ta på Utd-Chelsea 07/08 CL finalen på Blu-Ray på 46" Full HD med 5.1 surroundlyd (Martin Tyler + Andy Gray! :)) og se absolutt hele kampen.

 

Dette blir kos. :D YAAAY!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Felte noen tårer da jeg så Ronaldo ligge nede og grine

Synes det var litt småkvalmt at selv etter at laget hadde vunnet CL, så kunne han ikke feire sammen med laget. I stedet prøver han å "stjele showet" med fake risiting mens han prøver å presse ut fake tårer.

Akkurat der og da kunne jeg ikke være sur på han. Vi hadde nettopp vunnet. Men jeg skjønner hvorfor han gjorde det da. ;)

 

Takk folkens. Nå har jeg nettopp skrevet ferdig og sendt inn en jævlig ekkel stil som måtte inn i kveld, og er helt ferdig med skoledritt for nå og tar helg.

Seriøst? Bare helg? Jeg tar meg juleferie. :p

 

Btw: Andy Gray og Martin Tyler = verdens beste kommentatorpar. :love:

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Takk folkens. Nå har jeg nettopp skrevet ferdig og sendt inn en jævlig ekkel stil som måtte inn i kveld, og er helt ferdig med skoledritt for nå og tar helg.

Seriøst? Bare helg? Jeg tar meg juleferie. :p

 

Btw: Andy Gray og Martin Tyler = verdens beste kommentatorpar. :love:

 

No doubt, det er de. Elsker de over absolutt alle ja.

 

Har også juleferie, ingen flere timer, men sier helg siden jeg skal ta opp en prøve nå på mandag som jeg gikk glipp av tidligere i år. Men det er ikke noe stress, så kan godt si juleferie jeg og ja. ;)

 

AAAH så digg, til og med tatt på Rooney hjemmedrakten fra 07/08 sesongen som jeg kjøpte når jeg var der og så oss knuse Arsenal 4-0 på OT. Life's good! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...