Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fytti faen i helvette. Hva FAEN trakk han seg for? Spill til dommeren blåser! Makan til avslutning.

Hva skjedde?

 

Reina hopper opp i duell med 2 wigan spillere og taper, ballen detter ned på 7m ca og skal bare puttes lett i mål. Men ser på hele spilleren at han "trekker" seg, akkurat så han bare venter på at dommeren skal blåse frispark til Reina. Så han legger bare ballen i tverrleggeren xD Så scorer Torres 5-10min etterpå. Faen.

Lenke til kommentar
Fytti faen i helvette. Hva FAEN trakk han seg for? Spill til dommeren blåser! Makan til avslutning.

Hva skjedde?

 

Reina hopper opp i duell med 2 wigan spillere og taper, ballen detter ned på 7m ca og skal bare puttes lett i mål. Men ser på hele spilleren at han "trekker" seg, akkurat så han bare venter på at dommeren skal blåse frispark til Reina. Så han legger bare ballen i tverrleggeren xD Så scorer Torres 5-10min etterpå. Faen.

Å ja, du snakker om den kamper jeg selv ser på. Trodde du mente at Pompey hadde en sjanse på overtid, men dommeren blåste av eller noe. :p

Lenke til kommentar

Vi må få et forsvar på banen. I det siste har vi jo spilt med de forsvarsspillerene som er friske sammen med omskolerte midtbanespillere. Vi har sluppet halvbillig fra det til nå men det kommer ikke til å fortsette. Skal vi vinne ligaen må vi ha to samkjørte stoppere sammen med et par alternativer. Nå er det snart Jul og FA-cupen kommer snart så vi har mange kamper å spille.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ja, og når du sier det pluss at jeg nettopp så i "tidenes United lag" tråden, så kommer jeg på hvor mye jeg savner Rio. Han var helt syk i 07/08 når vi tok CL og PL, var uslåelig. En ekte mann på banen som også var kapteinen vår i maaange kamper samt CL finalen. Vil ha han tilbake snart, jævla fitteskader. :(

 

 

GET IIIIN!

 

Se filmen hos Youtube

 

GOODNESS ME, RIO FERDINAAAND!!

Lenke til kommentar

Er ikke like lett for mange å legge merke til Rio på banen, slik som Vidic.. Vidic merker de fleste fordi han er så aggressiv å tøff i dueller, mens Rio sine styrker er jo posisjonering, rutine og han tar mye på farten. Han hopper ikke inn i taklinger, men viser ro og vinner ballen på andre måter. Samtidig er han knallgod i lufta, men ikke på samme måte som Vidic der heller. For meg er en Rio Ferdinand i form, en komplett stopper, og verdensklasse. Vil ha han skadefri og form, NÅ! :D

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som har en merkelig følelse i bakhodet om at vi ikke klarer å slå Fulham på lørdag? :blink:

Du er ikke den eneste nei. Håper gutta er innstilt på revansje etter 2-0 tapet og to røde kort forrige sesong. Håper at nettopp Rooney og Scholes (som fikk røde kort der) slår sterkt tilbake. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...