Tafsen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er det mulig å gje Chel$ki seieren gratis eller? Latterlig! Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Får bare håpe Liverpool taper poeng no då.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Enten Arsenal eller Chelsea avgir poeng i kveld. Mark my words. Jeg er god. Der avgjorde Liverpool. Kan ikke forvente at de taper hver kamp heller. Kun tre seiere på de siste 15 kampene er tragisk for en toppklubb. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fytti faen i helvette. Hva FAEN trakk han seg for? Spill til dommeren blåser! Makan til avslutning. Hva skjedde? Reina hopper opp i duell med 2 wigan spillere og taper, ballen detter ned på 7m ca og skal bare puttes lett i mål. Men ser på hele spilleren at han "trekker" seg, akkurat så han bare venter på at dommeren skal blåse frispark til Reina. Så han legger bare ballen i tverrleggeren xD Så scorer Torres 5-10min etterpå. Faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fytti faen i helvette. Hva FAEN trakk han seg for? Spill til dommeren blåser! Makan til avslutning. Hva skjedde? Reina hopper opp i duell med 2 wigan spillere og taper, ballen detter ned på 7m ca og skal bare puttes lett i mål. Men ser på hele spilleren at han "trekker" seg, akkurat så han bare venter på at dommeren skal blåse frispark til Reina. Så han legger bare ballen i tverrleggeren xD Så scorer Torres 5-10min etterpå. Faen. Å ja, du snakker om den kamper jeg selv ser på. Trodde du mente at Pompey hadde en sjanse på overtid, men dommeren blåste av eller noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Arsenal-folka har visst tenkt å kaste Almunia i søpla. Hvilken TL-klubb søker etter ny keeper? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da Torres putta sa en kompis av meg at N'Zogbia kom og putta på overtid så bongen hans gikk inn og hva skjedde? Jeg lo. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da Torres putta sa en kompis av meg at N'Zogbia kom og putta på overtid så bongen hans gikk inn og hva skjedde? Jeg lo. Her kan det lett misforstås Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 City greide å unngå uavgjort også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 City greide å unngå uavgjort også Framgang på alle måter Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5776773,00.html Herlig. Nå fikk jeg virkelig troen på ligaen. Hver gang Chelseaspillere går ut med slike flåser så ryker de på ræva. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg er helt sikker på at om vi få flere syke andreomganger slik som ifjor, og at de viktigste spillerne holder seg skadefrie; så tar vi ligaen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Vi må få et forsvar på banen. I det siste har vi jo spilt med de forsvarsspillerene som er friske sammen med omskolerte midtbanespillere. Vi har sluppet halvbillig fra det til nå men det kommer ikke til å fortsette. Skal vi vinne ligaen må vi ha to samkjørte stoppere sammen med et par alternativer. Nå er det snart Jul og FA-cupen kommer snart så vi har mange kamper å spille. Endret 17. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, og når du sier det pluss at jeg nettopp så i "tidenes United lag" tråden, så kommer jeg på hvor mye jeg savner Rio. Han var helt syk i 07/08 når vi tok CL og PL, var uslåelig. En ekte mann på banen som også var kapteinen vår i maaange kamper samt CL finalen. Vil ha han tilbake snart, jævla fitteskader. GET IIIIN! Se filmen hos Youtube GOODNESS ME, RIO FERDINAAAND!! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er ikke like lett for mange å legge merke til Rio på banen, slik som Vidic.. Vidic merker de fleste fordi han er så aggressiv å tøff i dueller, mens Rio sine styrker er jo posisjonering, rutine og han tar mye på farten. Han hopper ikke inn i taklinger, men viser ro og vinner ballen på andre måter. Samtidig er han knallgod i lufta, men ikke på samme måte som Vidic der heller. For meg er en Rio Ferdinand i form, en komplett stopper, og verdensklasse. Vil ha han skadefri og form, NÅ! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er jeg den eneste som har en merkelig følelse i bakhodet om at vi ikke klarer å slå Fulham på lørdag? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Toast to that, Larsemao! Endret 17. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er jeg den eneste som har en merkelig følelse i bakhodet om at vi ikke klarer å slå Fulham på lørdag? Jeg liker ikke den kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er jeg den eneste som har en merkelig følelse i bakhodet om at vi ikke klarer å slå Fulham på lørdag? Du er ikke den eneste nei. Håper gutta er innstilt på revansje etter 2-0 tapet og to røde kort forrige sesong. Håper at nettopp Rooney og Scholes (som fikk røde kort der) slår sterkt tilbake. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Den er relativt skummel, ja -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå