NightKeeper Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Sier bare hvor lite jeg vet om Wolves når jeg ikke la merke til at de stilte med B-lag i går. Da burde vi jo ha gruset de enda mer. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Sier bare hvor lite jeg vet om Wolves når jeg ikke la merke til at de stilte med B-lag i går. Da burde vi jo ha gruset de enda mer. Enig, vi birde gått ut med bedre målforskjell enn chealsea, hadde ikke gjort noe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Chelsea må tape 4-0 på hjemmebane mot Pompey i dag om vi skal lede serien. Synes også at vi kunne ha scoret flere mål i går. Målforskjellen vår begynner å bli god, men det er fortsatt noen mål opp til Chelsea og Arsenal (som har henholdsvis en og to kamper til gode). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Drit i målforskjellen. Det er ekstremt små sjangser for at den blir aktuell. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Drit i målforskjellen. Det er ekstremt små sjangser for at den blir aktuell. Bare United får minimum 90 poeng ved sesong slutt er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Drit i målforskjellen. Det er ekstremt små sjangser for at den blir aktuell. Bare United får minimum 90 poeng ved sesong slutt er jeg fornøyd En kasse øl på deg da? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Drit i målforskjellen. Det er ekstremt små sjangser for at den blir aktuell. Bare United får minimum 90 poeng ved sesong slutt er jeg fornøyd En kasse øl på deg da? Noe i den duren ja Hvis ikke Limbeck har trekt seg da... har ikke hørt så, så jeg anser kassa som klar allerede nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Gitt meg nei. Skal ikke gi seg. Dessuten, hvis man ser på 37 poeng på 17 kamper så gir det en poengrate som tilsier 82,7 poeng på 38 kamper. Ikke at jeg ønsker at vi havner på under 90 poeng da. Siden du ikke vil ha øl så skal du få den drikken du vil ha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Drit i målforskjellen. Det er ekstremt små sjangser for at den blir aktuell. Bare United får minimum 90 poeng ved sesong slutt er jeg fornøyd En kasse øl på deg da? Noe i den duren ja Hvis ikke Limbeck har trekt seg da... har ikke hørt så, så jeg anser kassa som klar allerede nå Tror nok at det er du som må ut med penga. Hvis vi vinner alle kampene fra nå, ender vi på 100 poeng. Og det er tross alt 21 kamper igjen. Så hadde vært litt redd om jeg var i dine sko. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Neida.... detta er bare morro, litt spenning i hverdagen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Vi er ferdige med et par stygge baner da. Anfield, Brua og White hart Lane. Men vi må heve resultatene litt om vi skal nå 90 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Vi er ferdige med et par stygge baner da. Anfield, Brua og White hart Lane. Men vi må heve resultatene litt om vi skal nå 90 Likevel har vi igjen Craven Cottage, CoMS, Villa Park, Reebok og ikke minst Emirates. 90 poeng blir tøft. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Da har Piquionne utlignet på brua. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hold ut, Pompey! Bare for å jinxe: Chelsea vinner 4-1. Hat-trick av Anelka nå. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Chelsea vinner nok 2-1... Mål av Anelka i 87 minutt.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Vi er ferdige med et par stygge baner da. Anfield, Brua og White hart Lane. Men vi må heve resultatene litt om vi skal nå 90 Likevel har vi igjen Craven Cottage, CoMS, Villa Park, Reebok og ikke minst Emirates. 90 poeng blir tøft. Det tror jeg også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Flirer av at Pompey putta, men det blir vel 2/3-1 til slutt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Chelsea vinner nok 2-1... Mål av Anelka i 87 minutt.. Litt for lang tid igjen til at jeg tør å håpe for mye Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Fitte, er vell Clattenburg som løper uttpå der? Blir flere Chelsea mål då.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Enten Arsenal eller Chelsea avgir poeng i kveld. Liverpool har jo glemt hvordan man vinner kamper, så de vinner heller ikke. Mark my words. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå