Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Over 200,- ja.

Jeg har 3 bestillinger (bestilte noe annet også). En på 375,- (en vare), en på 230,- ( 2xDVD, bok) og en på 190,- (3xDVD). Satser på at alle går utenom toll. De to første er iallefall "gift- wrapped", mens den siste så skal prisen vises.

Gift-wrapped hjelper ikke. De skriver summen på alt det du har bestilt. Så du vil nok måtte betale litt til staten. Hihi.

Du tror altså at Play og de utenlandske nettbutikkene vil gjøre ting som er ulovlig?

 

Det virker så lenge avsenderen er en privatperson, noe verken play.com eller amazon.co.uk er. Så det ville faktisk ha blitt billigere å slå sammen de to første pakkene, siden han nå må ut med 105 kroner i gebyr på begge to i stede for på en pakke :)

Var det fra Play? De sender en ting om gangen, så du kommer ikke over grensa på de to dvd'ene + boka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Over 200,- ja.

Jeg har 3 bestillinger (bestilte noe annet også). En på 375,- (en vare), en på 230,- ( 2xDVD, bok) og en på 190,- (3xDVD). Satser på at alle går utenom toll. De to første er iallefall "gift- wrapped", mens den siste så skal prisen vises.

Gift-wrapped hjelper ikke. De skriver summen på alt det du har bestilt. Så du vil nok måtte betale litt til staten. Hihi.

Du tror altså at Play og de utenlandske nettbutikkene vil gjøre ting som er ulovlig?

 

Ikke det at jeg er uenig med deg, men flere utenlandske butikker vil skrive at en vare har en lavere pris enn det den har om du spør pent, og dermed kan du unngå toll.

Lenke til kommentar
Over 200,- ja.

Jeg har 3 bestillinger (bestilte noe annet også). En på 375,- (en vare), en på 230,- ( 2xDVD, bok) og en på 190,- (3xDVD). Satser på at alle går utenom toll. De to første er iallefall "gift- wrapped", mens den siste så skal prisen vises.

Gift-wrapped hjelper ikke.

 

 

Gavemarkering på pakken din hjelper ikke, det er kun på grunn av toll kan se hvem er avsender for pakken. Noe som selvfølgelig står firmaet som du har handlet i. Gavemarkering gjelder kun privatperson, ikke firma.

Lenke til kommentar

Alsaker har rett i mye, blant annet delen der han skriver at det er disse kampene de gleder seg til, og det er det man hører uke inn og uke ut av spillere på disse lagene, at de ønsker å spille mot de beste og at de gleder seg til dette. Det er dårlig gjort ovenfor spillerene og ikke minst ovenfor fansen.

Lenke til kommentar

Jeg mener at å bruke ordet juks blir feil. Ingenting er ulovlig med det han gjorde.

 

Det jeg kan være enig i at det ikke er helt i den engelske fotballens ånd. Man skal liksom ikke gjøre sånt av den grunnen. Dog han gjorde det han synes er det beste for laget og jeg ser fornuften i det. Alle lag sparer spillere til de viktigste kampene.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Alsaker, han er Liverpool-supporter ikkesant?

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/-...ry-3065301.html

 

Dummeste jeg har lest på en stund. Det er da for f opp til en manager hvordan han disponerer troppen sin. Og at han sparer de beste til en, for Wolverhampton, viktigere kamp ser jeg ingen problemer med.

HAHAHA! Som musikk for mine ører hva denne forsmådde Liverpool-supporteren klarer å presse ut av kjeften. Alle managere har hvilt spillere i Premier League. Sir Alex har hvilt spillere mot lag som kjempet for nedrykk etter at vi har vunnet ligaen. Benitez har hvilt spillere i Premier League siden de hadde en storkamp i CL kommende. Dette har han også gjort mot Chelsea og Arsenal. Alsaker driter seg ut. Dette er jo så latterlig normalt at jeg ikke kan skjønne at Alsaker blåser dette ut. Redknapp hvilte jo spillere mot oss i den aller helligste cupen i England, Fa-cupen.

 

Alt er taktisk rettferdigjort. At Alsaker nå ranter om dette er kun for at han vil at Chelsea tar gullet foran United, som den ABU'eren han er. Mannen rakker ned på United foran hver sesongstart, å er en jævla falsk sort kråken som flyver over oss hver gang vi er i motgang å roper at nå er vi på hel og tiden er forbi.

Lenke til kommentar

Noe "feigt", men kan forsåvidt skjønne det. Var trist å høre hele mannskoret til Wolves rope om penga tilbake i 90 minutter (overdrevet). Snakka med noen Wolves-supportere på trikken på vei hjem og det var mixed feelings. Noen av de mente at om de vinner mot Burney i neste runde, så var det verdt det. Personlig syns jeg i det minste de kunne hatt blant annet Doyle på benken. Ebanks-Blake var jokeren, men hva om Gibson hadde fått rødt, det hadde stått 0-0 til 80. osv. Personlig driter jeg egentlig i det. Rart at profesjonelle fotballspillere i PL ikke skal tåle å spille 3 kamper tett opp til hverandre når det er dette de trener for hver eneste dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...