Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Berre eg som ikkje finn CL finalen 08 på amazon.co.uk?

 

Prøv play.com.

 

Kjøpte mitt eksemplar der.Pleier vise den på alle 40-tv skjermene på jobben.Da koser jeg meg gitt :!:

Link

 

Er jo ikke gratis leveranse utenfor England :roll:

På Play.com er det gratis over hele verden.

Det visste jeg faktisk ikke, men frakt utgjør nok ikke stor forskjell her. :)

Lenke til kommentar
Berre eg som ikkje finn CL finalen 08 på amazon.co.uk?

 

Prøv play.com.

 

Kjøpte mitt eksemplar der.Pleier vise den på alle 40-tv skjermene på jobben.Da koser jeg meg gitt :!:

Link

 

Er jo ikke gratis leveranse utenfor England :roll:

På Play.com er det gratis over hele verden.

Det visste jeg faktisk ikke, men frakt utgjør nok ikke stor forskjell her. :)

Koster varen over en viss sum så må du betale toll også :)

Lenke til kommentar
Over 200,- ja.

Jeg har 3 bestillinger (bestilte noe annet også). En på 375,- (en vare), en på 230,- ( 2xDVD, bok) og en på 190,- (3xDVD). Satser på at alle går utenom toll. De to første er iallefall "gift- wrapped", mens den siste så skal prisen vises.

Gift-wrapped hjelper ikke. De skriver summen på alt det du har bestilt. Så du vil nok måtte betale litt til staten. Hihi.

Du tror altså at Play og de utenlandske nettbutikkene vil gjøre ting som er ulovlig?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Vil nok ta litt tid før han er tilbake i skikkelig slag. Og det er jo også ei viss fare for at han kan få eindel småskader i starten, grunna det lange skadeavbrekket. Reknar med at klubben er veldig tolmodige med han, og at mykje skal vere på plass før han finner ein plass i startoppstillinga igjen. Tar litt tid å komme inn i alt igjen etter så lang tid på sidelinja.

Lenke til kommentar

Gleder meg ekstremt til å se Hazza tilbake i form. Klarer nesten ikke vente!

 

Interessant å se hvordan enkelte kan vri på ting:

- Ferguson fortsetter i fem år til

Får folk til å tro at det er bekreftet at Ferguson skal fortsette i fem år til, når det eneste Giggsy sa var at han ser for seg Ferguson fortsette i fem år til, bare han har helsa i behold.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Ja den nyheten leste eg. Deilig lesning. Tror kanskje han er mannen som må til for å få fullstendig orden på midtbanerotet til United for tiden.

Det blir veldig spennende å se. Han har vært ute veldig lenge, og det skal godt gjøres å komme tilbake i topp form. Selvfølgelig håper jeg han gjøre det, men jeg forventer ikke magi fra han sin side de første kampene han spiller. Hvis han holder seg skadefri så tror jeg han kommer til å være en viktigre spiller neste sessong enn denne, men det hadde jo vært morsomt om han fortsetter der han slapp før skaden.

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar
Over 200,- ja.

Jeg har 3 bestillinger (bestilte noe annet også). En på 375,- (en vare), en på 230,- ( 2xDVD, bok) og en på 190,- (3xDVD). Satser på at alle går utenom toll. De to første er iallefall "gift- wrapped", mens den siste så skal prisen vises.

Gift-wrapped hjelper ikke. De skriver summen på alt det du har bestilt. Så du vil nok måtte betale litt til staten. Hihi.

Du tror altså at Play og de utenlandske nettbutikkene vil gjøre ting som er ulovlig?

 

Det virker så lenge avsenderen er en privatperson, noe verken play.com eller amazon.co.uk er. Så det ville faktisk ha blitt billigere å slå sammen de to første pakkene, siden han nå må ut med 105 kroner i gebyr på begge to i stede for på en pakke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...