Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det skjedde vel også at Keane snakket på seg et kort eller to. Rooney har jo blitt veldig mye bedre en det han var, så jeg har ingen problemer med å se Rooney som kaptein for United i løpet at kort tid. Men først så må jo Neville og Giggs gi seg. Når det skjer så står vel kapteins jobben mellom to-tre mann vil jeg tro, Rooney, Ferdinan og jeg vil tro Vidic også vil gjøre seg godt som kaptein...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skjedde vel også at Keane snakket på seg et kort eller to. Rooney har jo blitt veldig mye bedre en det han var, så jeg har ingen problemer med å se Rooney som kaptein for United i løpet at kort tid. Men først så må jo Neville og Giggs gi seg. Når det skjer så står vel kapteins jobben mellom to-tre mann vil jeg tro, Rooney, Ferdinan og jeg vil tro Vidic også vil gjøre seg godt som kaptein...

9306493[/snapback]

Ferdinand virker som en god ledertype. Men Rooney er ingen dum idè. Den som lever får se.. :)

Lenke til kommentar
Litt for jålete, en kaptein i mine øyne skal være en brutal midtbanekriger som skremmer de andre i gang. Kanskje Hargreaves om noen år.

9307749[/snapback]

Må si meg enig der.

Synest en kaptein bør være ein midtbanespiller. Det er de som er mest sentrale i ein kamp og lettest kan formidle div budskap rundt.

Kanskje Hargreaves kunne vært en fremtidig kaptein`?

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg Ferdinand som den perfekte kaptein på United av det mannskapet dere har nå.

9307924[/snapback]

Ikke etter kontraktkrangelen hans for et par år siden, ble aldri helt pop etter det.

9308208[/snapback]

Fortell!

9308403[/snapback]

Er vel ikke så mye å fortelle annet enn at Ferdinand truet med å gå om han ikke fikk skyhøy lønn.

Uansett, for meg ser jeg kun Rooney som kaptein. De andre virker litt for "snille". For det første må det (etter min mening) være en brite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...