Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

hvis noen andre kjøper klubben vil vi forsatt ha gjelden?

 

Jepp, om kjøperen ikke betaler tilbake lånet.

Tuller du med meg nå eller? Jeg kan forenkle det i økonomitråden, siden du åpenbart ikke skjønner hva jeg har skrevet tidligere.

 

*Grunnet teknisk trøbbel med innloggingsdetaljer etter passordskifte, må jeg ty til min ”gamle” bruker til problemet fikses.*

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool ender nok ikke opp på 7. plass. Jeg tviler imidlertid på at de klarer å komme inn blant topp 4 i år. Gjør de ikke det kan det bli meget problematisk for de, blant annet økonomisk.

 

Arsenal henger med, ja. Jeg håpet faktisk på liverpool seier i dag. Man skal ikke avskrive Arsenal helt, selv om jeg fortsatt føler meg rimelig trygg på at første og andreplass går til United og Chelsea i år.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Selvsagt klarer Liverpool topp 4, og det mener jeg seriøst. Tottenham, Villa og City kommer til å choke - en etter en, bare se på Villa i fjor og det forspranget de hadde ned til Arsenal på 5.plass, nuff said.

Enig. Villa kollapsa fullstendig i det øyeblikket folk fikk tro på at de kunne greie topp 4. Liverpool-maskineriet vil begynne å rulle snart og de vil plukke nok poeng til å karre seg til CL-plass.

Lenke til kommentar
Selvsagt klarer Liverpool topp 4, og det mener jeg seriøst. Tottenham, Villa og City kommer til å choke - en etter en, bare se på Villa i fjor og det forspranget de hadde ned til Arsenal på 5.plass, nuff said.

Enig. Villa kollapsa fullstendig i det øyeblikket folk fikk tro på at de kunne greie topp 4. Liverpool-maskineriet vil begynne å rulle snart og de vil plukke nok poeng til å karre seg til CL-plass.

Vi får se. Jeg regner det som rimelig sikkert at de tre store slår pool greit i år. Så får vi se om noen av de andre lagene klarer å kapre 4. plassen, sånn som pool surrer for tiden regner jeg faktisk med at enten Tottenham, Villa, eller Shitty slår de.

Lenke til kommentar
Det var skuffende å tape mot A.Villa igår, og Agbonlahor viser hvorfor jeg vil ha han i klubben. God spiller vil jeg hevde ihvertfall :)

 

Litt OT: Jeg og Hans-o trenger stemmer fra dere :D

 

Nok OT :D

Jasså, så du stikker helt inn hit for å skaffe deg noen stemmer. Jeg trenger også stemmer.

Ja, selvfølgelig :shrug: Ingen her er jo innom OT ellers omtrent så :) Litt reklame må man få lov til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...