Sir Game Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) hvis noen andre kjøper klubben vil vi forsatt ha gjelden? Jepp, om kjøperen ikke betaler tilbake lånet. Tuller du med meg nå eller? Jeg kan forenkle det i økonomitråden, siden du åpenbart ikke skjønner hva jeg har skrevet tidligere. *Grunnet teknisk trøbbel med innloggingsdetaljer etter passordskifte, må jeg ty til min ”gamle” bruker til problemet fikses.* Endret 13. desember 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 "Bare" to kamper denne romjula? Altså det er mer enn nok for spillerne, men for supporterne hadde det vært bedre med en kamp til. Før pleide jo å være PL-kamper den 26, 28, 31. og FAC-kamp den første helga på nyåret. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Haha!Birmingham og Liverpool kjemper om syvende plassen! :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror nok liverpool får ting på greip igjen og kommer høyere enn 7. Arsenal henger med enda Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Liverpool ender nok ikke opp på 7. plass. Jeg tviler imidlertid på at de klarer å komme inn blant topp 4 i år. Gjør de ikke det kan det bli meget problematisk for de, blant annet økonomisk. Arsenal henger med, ja. Jeg håpet faktisk på liverpool seier i dag. Man skal ikke avskrive Arsenal helt, selv om jeg fortsatt føler meg rimelig trygg på at første og andreplass går til United og Chelsea i år. Endret 13. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Selvsagt klarer Liverpool topp 4, og det mener jeg seriøst. Tottenham, Villa og City kommer til å choke - en etter en, bare se på Villa i fjor og det forspranget de hadde ned til Arsenal på 5.plass, nuff said. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Selvsagt klarer Liverpool topp 4, og det mener jeg seriøst. Tottenham, Villa og City kommer til å choke - en etter en, bare se på Villa i fjor og det forspranget de hadde ned til Arsenal på 5.plass, nuff said. Enig. Villa kollapsa fullstendig i det øyeblikket folk fikk tro på at de kunne greie topp 4. Liverpool-maskineriet vil begynne å rulle snart og de vil plukke nok poeng til å karre seg til CL-plass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det kommet noen forklaring på kvifor Giggs gikk av etter pause? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Selvsagt klarer Liverpool topp 4, og det mener jeg seriøst. Tottenham, Villa og City kommer til å choke - en etter en, bare se på Villa i fjor og det forspranget de hadde ned til Arsenal på 5.plass, nuff said. Enig. Villa kollapsa fullstendig i det øyeblikket folk fikk tro på at de kunne greie topp 4. Liverpool-maskineriet vil begynne å rulle snart og de vil plukke nok poeng til å karre seg til CL-plass. Vi får se. Jeg regner det som rimelig sikkert at de tre store slår pool greit i år. Så får vi se om noen av de andre lagene klarer å kapre 4. plassen, sånn som pool surrer for tiden regner jeg faktisk med at enten Tottenham, Villa, eller Shitty slår de. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er det kommet noen forklaring på kvifor Giggs gikk av etter pause? Er virkelig ikke SÅ rart at han ble bytta ut. Men kan godt hende han følte noe med hamstring eller noe sånt i første omgangen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det var skuffende å tape mot A.Villa igår, og Agbonlahor viser hvorfor jeg vil ha han i klubben. God spiller vil jeg hevde ihvertfall Litt OT: Jeg og Hans-o trenger stemmer fra dere Nok OT Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det var skuffende å tape mot A.Villa igår, og Agbonlahor viser hvorfor jeg vil ha han i klubben. God spiller vil jeg hevde ihvertfall Litt OT: Jeg og Hans-o trenger stemmer fra dere Nok OT Jasså, så du stikker helt inn hit for å skaffe deg noen stemmer. Jeg trenger også stemmer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det var skuffende å tape mot A.Villa igår, og Agbonlahor viser hvorfor jeg vil ha han i klubben. God spiller vil jeg hevde ihvertfall Litt OT: Jeg og Hans-o trenger stemmer fra dere Nok OT Jasså, så du stikker helt inn hit for å skaffe deg noen stemmer. Jeg trenger også stemmer. Ja, selvfølgelig Ingen her er jo innom OT ellers omtrent så Litt reklame må man få lov til Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er det kommet noen forklaring på kvifor Giggs gikk av etter pause? Er virkelig ikke SÅ rart at han ble bytta ut. Med mindre det var skade så var det rart, han var en av de beste fremover i første omgangen og vi så jo hvor mye vi slet i andreomgang uten Giggs. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er mest truleg ute mot Wolves på grunn av eit hamstring-problem. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hamstring ja. Klarte å tippe det rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hamstring ja. Klarte å tippe det rett. Du skulle ha satt en * på det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som har URL til høydepunkene mellom Liverpool og Arsenal? Den på footytube viser bare 1. omgang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jasså, så du stikker helt inn hit for å skaffe deg noen stemmer. Jeg trenger også stemmer. Du vant min... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Da var det søkt om billettar til bortekampen mot Hull 27. desember! Klubbkontoret fikk kun tak i to billettar, så eg får kryssa fingrane! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå