Raste Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Hihi, herlig overskrift på den ene artikkelen i VG Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Raste har hijacket VG. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg er lei av å se oss spille 4-5-1, fryktelig lei. Hvorfor skal vi, som et av verdens bestspillende lag offensivt på vårt beste legge oss bakpå? Det er vondt å se Rooney alene på topp i kamper. Han forsvinner, og har klarer ikke å prestere. Bevegelsene våre foran ballfører har de siste to sesongene vært usedvanlig dårlig. Vi har ingen målscorer i klubben, eller jo, det har vi, men han presterer jo å alltid trekke ned til midtbanen og hente ball som om han var Zlatan (Owen). Vi må spille med to spisser, det går rett og slett ikke an å starte i en 4-5-1 med Park på venstrekanten mot svakere motstand. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 hvis noen andre kjøper klubben vil vi forsatt ha gjelden? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Er 100% i det du sier Wis, jeg river meg i håret hver gang jeg ser 4-5-1 formasjonen. Som du sier så blir Rooney altfor alene på topp, han er mye bedre om han får spille med Berbatov på topp. Skal ikke klage på Park og jeg vet at han har vært skadet, men fy faen så elendig han var i går. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 hvis noen andre kjøper klubben vil vi forsatt ha gjelden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Du må kunne vente mer enn 2 minutter på å få svar. Er forøvrig en veldig bra tråd om økonomien i klubben i united forumet. Se der om du kan finne noen gode svar. Endret 13. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Du spurte om det for 2 minutter siden. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 jada, men kan dere ikke svare istedet for å si at jeg har postet det før Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Nei svarte du nei på at du ikke gidder å svare eller at vi ikke har gjeld? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Nei. Eg svarte på om eg kunne svare istedet for å si at du har postet før. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Skjerpings, speedfrog. Du ødelegger for deg selv ved å klage på at folk ikke svarer deg. Ingen gidder å svare en whiner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Skal ikke klage på Park og jeg vet at han har vært skadet, men fy faen så elendig han var i går. Han har vært elendig i snart et år i strekk nå, og han skulle aldri startet CL-finalen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 hvis noen andre kjøper klubben vil vi forsatt ha gjelden? Jepp, om kjøperen ikke betaler tilbake lånet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Og der putta Pool ja. Ser ut som Lucas var i offside. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Det var uansett helt hårreisende keeperspill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Akkurat det sier jeg ikke noe imot. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Han er ikke med i spillet. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Og der putta Pool ja. Ser ut som Lucas var i offside. Ingen aktiv deltagelse i spillet, så det skal ikke blåses for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå