Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, jeg sitter her og er helt skuffet over kampen i dag. Vi fikk en gavepakke (!) fra Everton, og så spiller vi så jævlig dårlig og taper vi vår 2 hjemmetap på kort tid.

Jeg blir ikke underholdt av Manchester United lenger, angrepsmessig er vi råtne og vi har ikke EN eneste riktig pasning. Det er rett og slett dritt å se på.

 

Byttene i dag var taktisk dårlig, og skulle aldri ha skjedd. I mine øyner burde en Obertan ha blitt brukt på venstrekanten når Giggs gikk ut, men da kom heller Owen inn som i dag var helt usynlig med innbytter Berbatov.

Skjønner heller ikke Gibson byttet, hva skal han bidra med når midtbanen gjør en grei jobb fra før?

 

Jeg hadde virkelig satt pris på et storkjøp nå i januar når overgangsvinduet åpner igjen, men jeg regner ikke med det.

 

Det at Rooney filmer blir jeg irritert over og håper virkelig at han kaster i fra seg det drittet der. Jeg vil virkelig ikke at han skal ned på samme nivå som Drogba og Gerrard. Det er bare flaut.

 

Sånn takk for meg, og god natt!

Lenke til kommentar

Enig i alt du sier der, bortsett fra det med storkjøp. Kjøp kan etter min mening drøye til sommeren, om vi trenger noi da.

 

Rett og slett en forjævlig kamp. Det værste er at dette har vi sett tidligere denne sesongen. Trodde vi nå var godt på vei mot friskmeldte med fine seiere mot everton, west ham og wolfsburg, og det med et forsvar bestående av ikke- forsvarsspillere. Men idag var det ræva igjen.

Lenke til kommentar

Huff, trist det her. Men må si at hvis vi først skal tape poeng er det ikke et lag jeg heller vil tape poeng mot enn Aston Villa. Dette var til svært god hjelp i deres kamp for 4.-plassen.

 

Hvis Arse vinner eller får uavgjort ser topp 7 ut nesten slik jeg ønsker det på slutten av sesongen:

1. Man Utd

2. Chelsea

3. Arsenal

4. Villa

5. Tottenham

6. City

7-20.: Liverpool :)

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvorfor vi spiller med enslig spiss? Syns vi alltid spiller dritt med den formasjonen, og det er jævlig irriterende.

 

 

Egentlig enig i det. Men førsteomgangen i dag var egentlig ikke så verst, vi hadde mange sjanser, men lite marginer med oss. Merket i andreomgangen at Giggs ikke var på banen lenger, og det spørs om ikke Berbatov skulle kommet inn i stedet for Owen.

 

Rooney slet også mer enn normalt med enkle gjennombruddspasninger. Ekstra kjipt med tap i dag siden Chelsea tapte to poeng.

Lenke til kommentar

JEEEEZUUUS!!!

 

 

A CONSORTIUM of Far East businessmen have put together a £1 BILLION deal to buy Manchester United.

 

Seriøst?Glazers kjøpte oss for 5milliarder så skal han selge for hvor-mye-1-billion-egentlig-er-på-norsk?!?

 

 

SAF avslører når han gir seg.

 

'My health will dictate how long I stay in the job.That's the only important thing. It is what you have to value most and what you have to protect most because without it you cannot do justice to yourself, your family or whatever you do in life.'
Lenke til kommentar
1 billion dollar tilsvarer rundt 6,5 milliarder norske kroner.

 

Ja det vet jeg,men er ikke £1 BILLION (pund) 1 milliard?Eller en billion?

 

Billion på engelsk er så vidt jeg vet milliard på norsk. Så det er i tilfellet snakk om ca 9,3 milliarder kroner om jeg ikke tar helt feil (kursen jeg får opp nå på Win7 gadgeten er 9,3kr for £1).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...