Manx Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Godt å få litt hjelp ifra Everton også, kan stole på gamle United gutter Så får vi satse på at vi gjør jobben selv, og heldigvis så starter Carew på benken. Greit det når stort sett alt av folk i forsvaret er borte Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hører Tevez var syk i hele kampen i dag fra naboen som er City supporter. Tviler på at han kommer til å slite benken der altså, som mange her trodde. Vet han var ekkel med oss men han er en jævlig god i PL og passer fotballen perfekt. Og når vi ser Berba på benken så jævlig ofte hos oss nå, når det kanskje er pga. mangel av fart/innsats osv, så tenker jeg bare på at Tevez hadde vært perfekt for en kamp som vi skal spille i kveld. Spisstype og den innsatsen/farten. Synd at han var så dyr og hadde føkket agent osv. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Der tapte Chelski to poeng Og der tapte United 3 poeng Nei, vi tapte 1 poeng. Jeg mener i forhold til at United kunne ledet ligaen med seier. Men det er helt rett at Chelsea gikk ett poeng ifra nå ja. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Der tapte Chelski to poeng Og der tapte United 3 poeng Nei, vi tapte 1 poeng. Jeg mener i forhold til at United kunne ledet ligaen med seier. Men det er helt rett at Chelsea gikk ett poeng ifra nå ja. Vi kunne ikke ledet ligaen med en seier idag. Da måtte vi i tilfelle scoret 7 mål også. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Beklager. Hatt lik poengsum som Chelsea. Slik sett tapte United 3 poeng i dag (taper du en kamp, taper du 3 poeng) - og det var det jeg mente. Endret 12. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Beklager. Hatt lik poengsum som Chelsea. Slik sett tapte United 3 poeng i dag (taper du en kamp, taper du 3 poeng) - og det var det jeg mente. Jeg skjønner hva du mente, men du kan ikke tape noe du aldri har hatt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) I forhold til forventningene om seier er det legitimt å snakke om tap. Om dere forventet seier med dagens skadesituasjon er en annen ting. Det som iallefall er sikkert er at Chelsea er nok et poeng foran, selv på en dårlig dag. Endret 12. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Herregud Schjellin. ALLE bruker ord som "poengtap", spesielt når man spiller mot antatt svakere motstand (Villa er jævlig gode, men United er jamnt over bedre enn de), spesielt på hjemmebane. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Herregud Schjellin. ALLE bruker ord som "poengtap", spesielt når man spiller mot antatt svakere motstand (Villa er jævlig gode, men United er jamnt over bedre enn de), spesielt på hjemmebane. Jeg også bruker ordet poengtap idag. Slapp av Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) ups Endret 12. desember 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Villa er jævlig gode? Dette har da Sunderland klart også, mot oss, bare at vi fikk med oss et heldig mål rett mot slutten og klarte å fikse 2-2. Offensive i første omgang og alle unntatt en spiss i egen banehalvdel i andre omgang. Beviste ingenting i dag. Endret 12. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 I forhold til forventningene om seier er det legitimt å snakke om tap. Om dere forventet seier med dagens skadesituasjon er en annen ting. Det som iallefall er sikkert er at Chelsea er nok et poeng foran, selv på en dårlig dag. Jøss. Supportere av andre lag som prøver å fortelle Manchester United fansen hvor dårlig dette er. Det er ting man aldri blir lei av Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jøss. Supportere av andre lag som prøver å fortelle Manchester United fansen hvor dårlig dette er. Det er ting man aldri blir lei av Jepp, litt vennskapelig knuffing mellom de 4 store er alltid kos (om du blar en side tilbake tilbake, ser du det var et svar på et innlegg om at Chelsea tapte to poeng i dag). EDIT: Men når jeg ser nærmere på innlegget du quoter, sier jeg vel ingen steder at det var dårlig av United? Endret 12. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) De fire store? Vi har per dags dato tre store lag i Premier League. fire-fem middelmådige, og resten dårlige. Endret 12. desember 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Haha, sint i dag TobiasFunke? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noe så dugande inni h*lvete også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kloffsk, en dag. Jeg venter enda, men en dag får jeg kanskje se et saklig innlegg? Jeg vet beste medisin mot Troll er ignorering. Men jeg har en teori om at interaksjon kanskje vil hjelpe personer til å bli bedre forumbrukere. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kloffsk, en dag. Jeg venter enda, men en dag får jeg kanskje se et saklig innlegg? Jeg vet beste medisin mot Troll er ignorering. Men jeg har en teori om at interaksjon kanskje vil hjelpe personer til å bli bedre forumbrukere. Det fikk du for ikke så lenge siden, og du ytret jo selv de fantastiske ting da du så dette; "nå har jeg tro på menneskeheten igjen". Nå var jo gutten som skrev over her just inne i en viss annen tråd og slang rundt seg med tullball også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kloffsk, en dag. Jeg venter enda, men en dag får jeg kanskje se et saklig innlegg? Jeg vet beste medisin mot Troll er ignorering. Men jeg har en teori om at interaksjon kanskje vil hjelpe personer til å bli bedre forumbrukere. Det fikk du for ikke så lenge siden, og du ytret jo selv de fantastiske ting da du så dette; "nå har jeg tro på menneskeheten igjen". Nå var jo gutten som skrev over her just inne i en viss annen tråd og slang rundt seg med tullball også. Ja det stemmer faktisk! Hadde helt glemt det av, jeg beklager. Saklig tullball vel og merke. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg spurte hva poenget ditt var med en bisarr uttalelse, blottet for selvinnsikt. Trenger ikke gå til angrep på meg bare fordi du lirer av deg dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå