Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører Tevez var syk i hele kampen i dag fra naboen som er City supporter. Tviler på at han kommer til å slite benken der altså, som mange her trodde. Vet han var ekkel med oss men han er en jævlig god i PL og passer fotballen perfekt. Og når vi ser Berba på benken så jævlig ofte hos oss nå, når det kanskje er pga. mangel av fart/innsats osv, så tenker jeg bare på at Tevez hadde vært perfekt for en kamp som vi skal spille i kveld. Spisstype og den innsatsen/farten. Synd at han var så dyr og hadde føkket agent osv.

Lenke til kommentar

Villa er jævlig gode? Dette har da Sunderland klart også, mot oss, bare at vi fikk med oss et heldig mål rett mot slutten og klarte å fikse 2-2.

Offensive i første omgang og alle unntatt en spiss i egen banehalvdel i andre omgang. Beviste ingenting i dag.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
I forhold til forventningene om seier er det legitimt å snakke om tap. Om dere forventet seier med dagens skadesituasjon er en annen ting. Det som iallefall er sikkert er at Chelsea er nok et poeng foran, selv på en dårlig dag.

 

Jøss. Supportere av andre lag som prøver å fortelle Manchester United fansen hvor dårlig dette er. Det er ting man aldri blir lei av

Lenke til kommentar
Jøss. Supportere av andre lag som prøver å fortelle Manchester United fansen hvor dårlig dette er. Det er ting man aldri blir lei av

Jepp, litt vennskapelig knuffing mellom de 4 store er alltid kos (om du blar en side tilbake tilbake, ser du det var et svar på et innlegg om at Chelsea tapte to poeng i dag).

 

EDIT: Men når jeg ser nærmere på innlegget du quoter, sier jeg vel ingen steder at det var dårlig av United?

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Kloffsk, en dag. Jeg venter enda, men en dag får jeg kanskje se et saklig innlegg? Jeg vet beste medisin mot Troll er ignorering. Men jeg har en teori om at interaksjon kanskje vil hjelpe personer til å bli bedre forumbrukere.

 

Det fikk du for ikke så lenge siden, og du ytret jo selv de fantastiske ting da du så dette; "nå har jeg tro på menneskeheten igjen". Nå var jo gutten som skrev over her just inne i en viss annen tråd og slang rundt seg med tullball også.

Lenke til kommentar
Kloffsk, en dag. Jeg venter enda, men en dag får jeg kanskje se et saklig innlegg? Jeg vet beste medisin mot Troll er ignorering. Men jeg har en teori om at interaksjon kanskje vil hjelpe personer til å bli bedre forumbrukere.

 

Det fikk du for ikke så lenge siden, og du ytret jo selv de fantastiske ting da du så dette; "nå har jeg tro på menneskeheten igjen". Nå var jo gutten som skrev over her just inne i en viss annen tråd og slang rundt seg med tullball også.

Ja det stemmer faktisk! Hadde helt glemt det av, jeg beklager.

 

Saklig tullball vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...