Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ut etter kampen, med trykk på etter, dette må man virkelig få med seg.

 

Vi spiller godt mot Birmingham i FA Youth Cup, akkurat nå. Leder 2 - 0, men Birmingham får straffe nå, Pogba taklet i feltet. Devlin redder! Pogba har vært god, Tunnicliffe imponerer, Ra'vel Morrison er god når han er med, men har tendenser til å forsvinne i deler av kampen. Den som imponerer meg mest er William Keane. Førstetouchen hans er god, han legger nesten alltid igjen og bevegelse uten ball vil jeg tro at er bedre enn både Cofie, Macheda, Welbeck og King.

 

Pogba og Ajose står for målene, begge var gode prestasjoner. Frister øl på Scotsman like mye nå, tc?

 

EDIT: Haugevis av United-personligheter, både spillere, tidligere spillere og folk høyere oppover (Gill og SAF). Du må få med deg en FA Youth Cup kamp, Niko, vil tro det er store muligheter for å møte en av spillerene da. Så langt har jeg spottet Gill, SAF, Crerand, Welbeck, Macheda, Drinkwater, Obertan og Rio.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Så gjenstår det å se hva Scholes vil da. Giggs legger enten opp eller spiller for United, Scholes kan vel finne på å bytte klubb. Har hvertfall ytret dette.

 

Jeg håper Giggs tar et år til, slik han har spilt denne sesongen er han god nok i hvert fall. Vi får bare håpe at han ikke får en alvorlig skade, for da er karrieren sannsynligvis over.

 

Når det gjelder Scholes, vi har mange sentrale midtbanespillere, og tre av de (Carrick, Fletcher, Anderson) er bedre enn Scholes for tiden synes jeg. Jeg håper han takker ja til kontrakten og blir en sesong til slik at vi har et brukbart alternativ på midtbanen, men jeg tror ikke han vil få en like stor rolle som Giggs muligens vil få.

 

Jeg håper Scholes velger å avslutte karrieren mens han spiller for United.

 

 

Edit: Fantastisk frisparkmål for Wigan fra midtbanen mot Stoke nå nettopp :D

 

Før jeg har rukket å skrive ferdig har Stoke utligna igjen :!: . 2-2

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...