Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Håper de tullingene som kjøpte rettighetene selger de videre til C+. :D

Det virker jo litt usansynlig da de gjerne selger de for å ikke tape penger. C+ har jo vært i budrunde med det selskapet og hvis da C+ betaler mer for rettighetene enn hva selskapet kjøpte de for burde jo C+ lagt inn et høyere bud for å få rettighetene til å ha PL aleine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper de tullingene som kjøpte rettighetene selger de videre til C+. :D

 

 

..Eller kommer med et tilbud slik at vi som ikke har C+ kan nyte Premier League på TV og ikke på live stream for en gangs skyld :p

Det beste hadde vært at de selger videre til NRK, slik at vi får se PL med Arne Scheie. Han kan nok masse om Uniteds historie, så skal ikke se bort i fra noen herlige tilbakeblikk også. :D

 

I redigert opptak etter kveldsnytt.

 

Jeg tror det er store sjangser for at tilbudet blir dårligere. Canal + er jo i nærheten av perfekt tilbudsmessig

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Opprett Facebook-aksjon-gruppe så joiner jeg med en gang.

 

Er ikke det å ta det hele litt for seriøst?

 

Joda..Mest sannsynligvis..Dette er vel et lite tilfelle hvor en liten smiley kunne gjort en stor forskjell..Idag oppretter di jo facebook-grupper for urge-filmer og litt av hvert,så hvorfor ikke om dette :innocent:

 

Har kjøpt Pondus idag og sett den beryktede annonsen,og den var faktisk verre enn jeg tenkte meg.Grunnen er såre enkel,dette er ikke Øverli sitt verk (ettersom det ikke er hans karikaturer,altså har han ingenting med det å gjøre),det er faktisk Liverpool Mastercard som har konstruert denne reklamen og vil selge den på slagordet "stolthet,noen har det andre ikke".

 

4171719996_3c64c42c29.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...