Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel kun en ukelønn som forsvinner. Om kortet var feil eller ikke så har vel egentlig ikke det noe å si, kortet er gitt og United har ikke sendt inn en klage på det. Ikke så veldig mye annet man kan gjøre med det, nå har disse gutta også råd til å gi en ukelønn eller to i bot så jeg tror han overlever :)

Lenke til kommentar

Men har Man Utd en policy på at alle røde kort skal straffes med bøter? Synes i så fall det er ganske drøyt jeg da... Enhver voldelig handling skal selvfølgelig straffes med bøter i tillegg til karantene, men for alle røde kort ..? Ofte man får kort feilaktig, evt. meget strengt idømt. At spilleren da skal miste 1-2 ukelønner var nå strengt.

Lenke til kommentar
Men har Man Utd en policy på at alle røde kort skal straffes med bøter? Synes i så fall det er ganske drøyt jeg da... Enhver voldelig handling skal selvfølgelig straffes med bøter i tillegg til karantene, men for alle røde kort ..? Ofte man får kort feilaktig, evt. meget strengt idømt. At spilleren da skal miste 1-2 ukelønner var nå strengt.

9300618[/snapback]

Håper Ronaldo ringer Bennet og spør om han kan betale halvparten.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt greit med ukelønner i straff for røde kort, jeg. Spilleren går jo glipp av minst en kamp for United, og det er jo det de betaler spillerene for.

 

Det er nok litt strengt, men det gjør jo også at man som oftest passer seg for å få rødt kort.

 

Om det VAR rødt kort, det har jeg fortsatt ikke bestemt meg for. Ut i fra det jeg så på kampen, og de reprisene jeg har sett synes jeg egentlig et gult kort ville holdt i massevis.

Lenke til kommentar

Leste et bra innlegg på vgd ang kaptein i United.

 

Og debatten fremmet at Rooney burde bli vise-kaptein, noe jeg er helt enig i. Giggs som kaptein suger, fyren er ikke kapteinsemne i det hele tatt. Rooney derimot, han blør virkelig for drakta, og vil utvilsomt vokse i en kapteinsrolle. Så når Gaz legger skoa på hylla, håper jeg virkelig Rooney blir kaptein :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt greit med ukelønner i straff for røde kort, jeg. Spilleren går jo glipp av minst en kamp for United, og det er jo det de betaler spillerene for.

 

Det er nok litt strengt, men det gjør jo også at man som oftest passer seg for å få rødt kort.

 

Om det VAR rødt kort, det har jeg fortsatt ikke bestemt meg for. Ut i fra det jeg så på kampen, og de reprisene jeg har sett synes jeg egentlig et gult kort ville holdt i massevis.

9301254[/snapback]

 

Er vel minst 3 kamper

Lenke til kommentar
En kaptein skal også kunne holde hodet kaldt i diverse situasjoner, dette klarer overhodet ikke Rooney.

9305620[/snapback]

 

Men du er enig i at han kan bli en av de beste kapteinene noensinne for United i fremtiden? Syntes han allerede har skjerpet temperementet sitt.

9305768[/snapback]

 

Umulig å si, men roer han tempramentet sitt vil han ha et mye bedre utgangspunkt.

Lenke til kommentar
En kaptein skal også kunne holde hodet kaldt i diverse situasjoner, dette klarer overhodet ikke Rooney.

9305620[/snapback]

 

Men du er enig i at han kan bli en av de beste kapteinene noensinne for United i fremtiden? Syntes han allerede har skjerpet temperementet sitt.

9305768[/snapback]

 

Umulig å si, men roer han tempramentet sitt vil han ha et mye bedre utgangspunkt.

9305973[/snapback]

Når mistet Rooney hodet sist? Å var Keane rolig? Fantastiske Keane som egenhendig ledet United til seier mot Juve i 99.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...