Kiman™ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Laget jeg drømte om i natt. Kanskje dette stemmer? Ser ikke så dårlig ut, egentlig. Dog litt usikker på Nani sine kvaliteter som høyreving, men han bør jo takle det. Endret 17. august 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ronaldo får bot fra Man Utd i tillegg til karantenen Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hva? Det var alt for strengt! Bør jo ikke fryse Ronaldo ut av klubben heller da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det er vel en regel i United så den gjelder alle ikke bare om man heter Ronaldo... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ja, men er det avgjort om han faktisk skallet til fyren? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har ingenting å si, reglen gjelder rødt kort ikke hva han gjorde for å få det røde kortet... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Litt synd hvis det røde kortet var feil, og allikevel må stå over tre kamper + miste to ukelønner. Men greit nok, regler er regler. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Nå er det vel kun en ukelønn som forsvinner. Om kortet var feil eller ikke så har vel egentlig ikke det noe å si, kortet er gitt og United har ikke sendt inn en klage på det. Ikke så veldig mye annet man kan gjøre med det, nå har disse gutta også råd til å gi en ukelønn eller to i bot så jeg tror han overlever Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jaja, får da håpe han har råd til det. Men sikkert rimelig irriterende hvis kortet ikke var riktig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 På klubbens reaksjon så ser det u som at det kan forsvares å gi han rødt. Bortsett fra Fergie sin komentar om Bennet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Men har Man Utd en policy på at alle røde kort skal straffes med bøter? Synes i så fall det er ganske drøyt jeg da... Enhver voldelig handling skal selvfølgelig straffes med bøter i tillegg til karantene, men for alle røde kort ..? Ofte man får kort feilaktig, evt. meget strengt idømt. At spilleren da skal miste 1-2 ukelønner var nå strengt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Men har Man Utd en policy på at alle røde kort skal straffes med bøter? Synes i så fall det er ganske drøyt jeg da... Enhver voldelig handling skal selvfølgelig straffes med bøter i tillegg til karantene, men for alle røde kort ..? Ofte man får kort feilaktig, evt. meget strengt idømt. At spilleren da skal miste 1-2 ukelønner var nå strengt. 9300618[/snapback] Håper Ronaldo ringer Bennet og spør om han kan betale halvparten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg synes det er helt greit med ukelønner i straff for røde kort, jeg. Spilleren går jo glipp av minst en kamp for United, og det er jo det de betaler spillerene for. Det er nok litt strengt, men det gjør jo også at man som oftest passer seg for å få rødt kort. Om det VAR rødt kort, det har jeg fortsatt ikke bestemt meg for. Ut i fra det jeg så på kampen, og de reprisene jeg har sett synes jeg egentlig et gult kort ville holdt i massevis. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Leste et bra innlegg på vgd ang kaptein i United. Og debatten fremmet at Rooney burde bli vise-kaptein, noe jeg er helt enig i. Giggs som kaptein suger, fyren er ikke kapteinsemne i det hele tatt. Rooney derimot, han blør virkelig for drakta, og vil utvilsomt vokse i en kapteinsrolle. Så når Gaz legger skoa på hylla, håper jeg virkelig Rooney blir kaptein Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 En kaptein skal også kunne holde hodet kaldt i diverse situasjoner, dette klarer overhodet ikke Rooney. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg synes det er helt greit med ukelønner i straff for røde kort, jeg. Spilleren går jo glipp av minst en kamp for United, og det er jo det de betaler spillerene for. Det er nok litt strengt, men det gjør jo også at man som oftest passer seg for å få rødt kort. Om det VAR rødt kort, det har jeg fortsatt ikke bestemt meg for. Ut i fra det jeg så på kampen, og de reprisene jeg har sett synes jeg egentlig et gult kort ville holdt i massevis. 9301254[/snapback] Er vel minst 3 kamper Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 En kaptein skal også kunne holde hodet kaldt i diverse situasjoner, dette klarer overhodet ikke Rooney. 9305620[/snapback] Men du er enig i at han kan bli en av de beste kapteinene noensinne for United i fremtiden? Syntes han allerede har skjerpet temperementet sitt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 En kaptein skal også kunne holde hodet kaldt i diverse situasjoner, dette klarer overhodet ikke Rooney. 9305620[/snapback] Men du er enig i at han kan bli en av de beste kapteinene noensinne for United i fremtiden? Syntes han allerede har skjerpet temperementet sitt. 9305768[/snapback] Umulig å si, men roer han tempramentet sitt vil han ha et mye bedre utgangspunkt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 En kaptein skal også kunne holde hodet kaldt i diverse situasjoner, dette klarer overhodet ikke Rooney. 9305620[/snapback] Men du er enig i at han kan bli en av de beste kapteinene noensinne for United i fremtiden? Syntes han allerede har skjerpet temperementet sitt. 9305768[/snapback] Umulig å si, men roer han tempramentet sitt vil han ha et mye bedre utgangspunkt. 9305973[/snapback] Når mistet Rooney hodet sist? Å var Keane rolig? Fantastiske Keane som egenhendig ledet United til seier mot Juve i 99. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Rooney mistet vel hodet en eller annen gang i forige sesong. Keane var ikke rolig, han var knall hard i duellene, men han snakket vel ikke ofte på seg gulekort slik som Wayne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå