kandinsky Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Er det ingen kåte postcount-horer som kan få opp en kamptråd? Klage, klage, klage. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Er det ingen kåte postcount-horer som kan få opp en kamptråd? Klage, klage, klage. Den første delen er ikke riktig, men jeg kan mekke en - igjen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Latias, jeg kan ta det jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Latias, jeg kan ta det jeg. Bra. Bare husk å ikke spre pessimisten i hele førsteinnlegget, for jeg vil ikke ha en negativ oppladning til kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Faen at det er sen kamp i morgen da. Skulle jo på fylla. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Faen at det er sen kamp i morgen da. Skulle jo på fylla. Kampen er da ferdig litt over 8... Ypperlig tid å stikke på vors. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, men jeg skal et godt stykke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Faen at det er sen kamp i morgen da. Skulle jo på fylla. Kampen er da ferdig litt over 8... Ypperlig tid å stikke på vors. Neinei. Det er enda bedre å vorse til kampen. 6 er jo en perfekt tid Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Faen at det er sen kamp i morgen da. Skulle jo på fylla. Kampen er da ferdig litt over 8... Ypperlig tid å stikke på vors. Neinei. Det er enda bedre å vorse til kampen. 6 er jo en perfekt tid Fotball nytes best med ca 1 pils pr omgang og en god porsjon chilinøtter. Viktig å ikke være for besudlet til å få med seg alle detaljene. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Fotball nytes best med ca 1 pils pr omgang og en god porsjon chilinøtter. Viktig å ikke være for besudlet til å få med seg alle detaljene. Hvis du blir besudlet av mer enn to øl på halvannen time er det noe du gjør skikkelig galt Pizza, en sekspakke og chilinøtter. DA er jeg med Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Er det ingen kåte postcount-horer som kan få opp en kamptråd? Klage, klage, klage. Den første delen er ikke riktig, men jeg kan mekke en - igjen. Var deg jeg tenkte på ja. Ikke vondt ment Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Fotball nytes best med ca 1 pils pr omgang og en god porsjon chilinøtter. Viktig å ikke være for besudlet til å få med seg alle detaljene. Hvis du blir besudlet av mer enn to øl på halvannen time er det noe du gjør skikkelig galt Pizza, en sekspakke og chilinøtter. DA er jeg med Snakker selvsagt halvlitere. Man begynner fort å merke det etter 3. Hvertfall under United-kamper, nervene er jo i høyspenn. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Herlig at jeg har fått C+ Sport 2 nå på RiksTV. Da kan jeg få med meg dere også. Knall! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Herlig at jeg har fått C+ Sport 2 nå på RiksTV. Da kan jeg få med meg dere også. Knall! Nå mister C+ Premier League etter denne sesongen, riktignok Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Det er jeg klar over. Men så tenker jeg ikke lengre enn til helga. Og 13 & 14 april da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Det er så på tryne at C+ mister rettighetene til PL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Håper de tullingene som kjøpte rettighetene selger de videre til C+. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Håper de tullingene som kjøpte rettighetene selger de videre til C+. ..Eller kommer med et tilbud slik at vi som ikke har C+ kan nyte Premier League på TV og ikke på live stream for en gangs skyld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Håper de tullingene som kjøpte rettighetene selger de videre til C+. ..Eller kommer med et tilbud slik at vi som ikke har C+ kan nyte Premier League på TV og ikke på live stream for en gangs skyld Det beste hadde vært at de selger videre til NRK, slik at vi får se PL med Arne Scheie. Han kan nok masse om Uniteds historie, så skal ikke se bort i fra noen herlige tilbakeblikk også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Håper de tullingene som kjøpte rettighetene selger de videre til C+. ..Eller kommer med et tilbud slik at vi som ikke har C+ kan nyte Premier League på TV og ikke på live stream for en gangs skyld Hvor mange har fra disse her da? Ingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå