Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opprett Facebook-aksjon-gruppe så joiner jeg med en gang.

Er ikke det å ta det hele litt for seriøst?

Joda..Mest sannsynligvis..Dette er vel et lite tilfelle hvor en liten smiley kunne gjort en stor forskjell..Idag oppretter di jo facebook-grupper for urge-filmer og litt av hvert,så hvorfor ikke om dette :innocent:

Lenke til kommentar
Takla dårlig den Liverpool kredittkort reklamen som var i nyeste Pondus. Der visse supportere påstås å mangle stolthet.

De gjør sitt beste for at jeg ikke skal kjøpe Pondus

Heilt seriøst: Etter ein lang dag på skule og jobb, og ein god inntekt på oddsen hadde eg lagt meg under dyna og skulle nyyyyyta Pondus bladet. Når eg såg den reklamen...Har aldri hatt eit slikt utbruddi mitt liv før! Reiv det ut, printa ut eit bilde av gerrard som eg klistra på, stod opp klokka halv to, dyppa det i tennvæske og slengte det i ovnen... Nirvana!

Det var en ganske kraftig sak ja. Har reagert på diverse ting i Pondus før, men denne var verre

Det hele er jo sagt i en humoristisk tone. Jeg syns ikke det er galt, han har sagt mye verre ting. F.eks at United-fans har svekkede sjelsevner o.l. Jeg tar det ikke tungt, det er humor. Intet annet. Vi skal ikke leke hårsåre små Jan-Thomas'er nå.

Lenke til kommentar

Noen som har link til den greia i det nye Pondus? Øverli er vel en av få Liverpool-supportere som har litt selvironi, og som jeg har sansen for.

Merkelig det greiene der, jeg har hvertfall 35-40 kompiser som er United-supportere, men ingen nære kompiser som er Liverpool-supportere. Av de Liverpool-supporterne jeg kjenner til, så er 80 % av denne gruppen sosiale avvik. Hver gang jeg ser noen på gymmen med Liverpool-drakter er det som regel en gjeng med low life-amatører. :!:

Lenke til kommentar
Av de Liverpool-supporterne jeg kjenner til, så er 80 % av denne gruppen sosiale avvik.

Når du nevner det, så er faktisk det en perfekt beskrivelse på de to kompisene jeg har som holder med Liverpool :blink:

Med unntak av min far. Fedre skal liksom holde med Liverpool, slik at de kan kaste deg ut på terrassen i fem timer når United snur 0-1 til 2-1 i finalen i F.A-cupen :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...