Alt-Ctrl Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Noen som har hørt noe mer om hva som skjer med PL på Canal +? I følge denne tråden er rettighetene solgt i hvert fall. Men det er vel sjanse som noen skriver at C+ kjøper inn enkeltkamper, det blir i hvert fall spennende å se. Frykter at jeg blir sittende med stream også de neste sesongene. Edit: Når er CL trekningen? Endret 10. desember 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som har hørt noe mer om hva som skjer med PL på Canal +? I følge denne tråden er rettighetene solgt i hvert fall. Men det er vel sjanse som noen skriver at C+ kjøper inn enkeltkamper, det blir i hvert fall spennende å se. Frykter at jeg blir sittende med stream også de neste sesongene. Edit: Når er CL trekningen? 18. desember hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Helt riktig. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvordan det går med Etzaz Hussain ? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Hei folkens En hilsen fra Manchester, som min kompis og jeg mot alle odds klarte å karre oss til Vi ligger nå på hotellrommet og slasker, og venter egentlig bare på action fra Old Trafford. Skal prøve å komme oss bort til Megastore i morra. Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Ha en kjempegøy tur og vi får håpe at gutta presterer som faen mot Aston Villa for din skyld. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvordan det går med Etzaz Hussain ? Trur nok han er skadd. (One sec) Jepp, han er skadd. "Already missing Etzaz Hussain with a shoulder injury since September" Manunitedyouth Ellers ville han nok vore i aksjon for U-18 i dag, som slår Birmingham i FA Youth Cup i dag. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Ha en kjempegøy tur og vi får håpe at gutta presterer som faen mot Aston Villa for din skyld. Takk takk, håper de viktigste blir klare til kampen. Kjedelig å se reservelaget når man har forberedt seg på toppfotball Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Takla dårlig den Liverpool kredittkort reklamen som var i nyeste Pondus. Der visse supportere påstås å mangle stolthet. De gjør sitt beste for at jeg ikke skal kjøpe Pondus Endret 10. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Takla dårlig den Liverpool kredittkort reklamen som var i nyeste Pondus. Der visse supportere påstås å mangle stolthet. De gjør sitt beste for at jeg ikke skal kjøpe Pondus Liverpool-ronkingen når nye høyder i det bladet. Men man kan spore mye frustrasjon også Off-topic: Radio-gaga suger. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Ha en kjempegøy tur og vi får håpe at gutta presterer som faen mot Aston Villa for din skyld. Takk takk, håper de viktigste blir klare til kampen. Kjedelig å se reservelaget når man har forberedt seg på toppfotball Det blir nok en toppkamp uansett. Berbatov, Giggs og Rooney ser ut til å være tilbake til matchen. Hvor på OT skal du sitte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Takla dårlig den Liverpool kredittkort reklamen som var i nyeste Pondus. Der visse supportere påstås å mangle stolthet. De gjør sitt beste for at jeg ikke skal kjøpe Pondus Liverpool-ronkingen når nye høyder i det bladet. Men man kan spore mye frustrasjon også Off-topic: Radio-gaga suger. Det er tørt, som deler av Pondus. Rutetid er ofte bra, sammen med fotballstripene. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Ha en kjempegøy tur og vi får håpe at gutta presterer som faen mot Aston Villa for din skyld. Takk takk, håper de viktigste blir klare til kampen. Kjedelig å se reservelaget når man har forberedt seg på toppfotball Det blir nok en toppkamp uansett. Berbatov, Giggs og Rooney ser ut til å være tilbake til matchen. Hvor på OT skal du sitte? Håper virkelig det. Vet ikke plassene enda, får utlevert billettene på kampdagen. Håper på bra plasser med mye trøkk OT: Jeg syns Pondus er et fabelaktig blad, pool-ånden er jo harmløs og gir det et søtt preg Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Takla dårlig den Liverpool kredittkort reklamen som var i nyeste Pondus. Der visse supportere påstås å mangle stolthet. De gjør sitt beste for at jeg ikke skal kjøpe Pondus Heilt seriøst: Etter ein lang dag på skule og jobb, og ein god inntekt på oddsen hadde eg lagt meg under dyna og skulle nyyyyyta Pondus bladet. Når eg såg den reklamen...Har aldri hatt eit slikt utbruddi mitt liv før! Reiv det ut, printa ut eit bilde av gerrard som eg klistra på, stod opp klokka halv to, dyppa det i tennvæske og slengte det i ovnen... Nirvana! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 18. desember hvis jeg husker riktig. Takker. Hadde håpa det skulle være i dag, men det hadde vel vært litt i kjappeste laget. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Takla dårlig den Liverpool kredittkort reklamen som var i nyeste Pondus. Der visse supportere påstås å mangle stolthet. De gjør sitt beste for at jeg ikke skal kjøpe Pondus Heilt seriøst: Etter ein lang dag på skule og jobb, og ein god inntekt på oddsen hadde eg lagt meg under dyna og skulle nyyyyyta Pondus bladet. Når eg såg den reklamen...Har aldri hatt eit slikt utbruddi mitt liv før! Reiv det ut, printa ut eit bilde av gerrard som eg klistra på, stod opp klokka halv to, dyppa det i tennvæske og slengte det i ovnen... Nirvana! Det var en ganske kraftig sak ja. Har reagert på diverse ting i Pondus før, men denne var verre Endret 11. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Hva sto det? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Har lett etter bildet på nett men har ikke funnet det. Var en reklame for et kredittkort med Liverpool motiv. Det stod: Stolthet, noen har det, andre har det ikke Under var det et tegninger av en Arsenal, Manchester United og Chelsea supporter. Veldig hånete tegnet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Har ikke sett denne annonsen ennå,men regner med at jeg kommer til å bli provosert hvis beskrivelsen av den er riktig. Jeg synes det er morro med takhøyde i Pondus serien rettet mot andre fans,men å hevde at andre fans ikke er stolte blir å tråkke over den berømte streken! Opprett Facebook-aksjon-gruppe så joiner jeg med en gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Reiv det ut, printa ut eit bilde av gerrard som eg klistra på, stod opp klokka halv to, dyppa det i tennvæske og slengte det i ovnen... Nirvana! Det gjorde du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå