tc47 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Daniel: Hva er problemet ditt? Du poster jo faktisk om ingenting, vi prater ihvertfall om fotballkamper. Også er dette en type cafe/pub greie nå, la det nå være og slutt å bry deg så mye om det. Endret 9. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Søkke for en kjedelig fotball Barca spiller. Man kan klage på at Chelsea og Liverpool spiller kjedelig, men de er ikke i nærheten av Barca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Med uavgjort ikveld er jo Barca på toppen av gruppen. Ser ut som de er fornøyde med resultatet. Tc: Trodde hele poenge med å starte kamptråder var å diskutere kampene der. Har vist misforstått. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Der blir våre innlegg ansett som provokasjon. Slutt å spam du. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Med uavgjort ikveld er jo Barca på toppen av gruppen. Ser ut som de er fornøyde med resultatet. Tc: Trodde hele poenge med å starte kamptråder var å diskutere kampene der. Har vist misforstått. Danielzu er sur, Danielzu er sur, Danielzu er sur.... Peke og le Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Men der kan vi ikke snakke fritt osv som Game sier, så ja. La det være, Danielzu. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud for et frispark! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 ..Og du veileder de som ikke visste det. Tusen takk til deg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud for et frispark! Ronaldo sitt i går var bedre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud for et frispark! Ronaldo sitt i går var bedre Vel, det så jeg ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 GILARDIIIIIIIIIINO 1-2! GET IIIIIIN! SÅ DEN DIREKTE HAHAHA SÅ JÆVLIG GØY Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHA 2-1 3min på overtid. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Å satan så glad jeg hadde blitt om United hadde trukket Stuttgart til 8-delsfinalen. Men jeg burde kanskje ikke sagt det, nå har jeg vel jinxet trekningen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Slutt! Haha. Og Viola vinner gruppen. Lyon må hate Pool akkurat nå, haha. Uavgjort hadde betydd Lyon i 1. Man, sweet. Litt glede på en ellers kjedelig kveld. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Søkke for en kjedelig fotball Barca spiller. Man kan klage på at Chelsea og Liverpool spiller kjedelig, men de er ikke i nærheten av Barca Nå skal det sies at de ikke fikk bevege seg en meter uten å bli sparket ned. Messi fikk 6 frispark. Sier det meste. Endret 9. desember 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Søkke for en kjedelig fotball Barca spiller. Man kan klage på at Chelsea og Liverpool spiller kjedelig, men de er ikke i nærheten av Barca Nå skal det sies at de ikke fikk bevege seg en meter uten å bli sparket ned. Messi fikk 6 frispark. Sier det meste. Joda, er bare en reaksjon på alle som sier at Barca spiller så flott en fotball. Det synes jeg personlig at de ikke gjør. Men det er effektivt da Messi fikk en del frispark han ikke skulle ha hatt da Endret 9. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Dette er en United-tråd, ironisk nok. Enda mer ironisk. Jeg fikk huden full i går kveld for å ha skrevet et par innlegg i kamptråden som så vidt nevnte at Ronaldo hadde scoret fordi det var off-topic. I kveld poster mange av de samme som kjeftet på meg, om alt annet enn Man Utd i denne tråden. :!: Skal i det minste bli godt å slippe Barca i neste runde. Endret 9. desember 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Her er lagene vi kan møte: BM, Moskva, Milan, Porto, Lyon, Inter, Sussgart, Olympiakos. Det er ikke så veldig mye lettere enn gruppebinnerene, men et par lag virker greie å møte Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Liverpool avslutter med stil ser jeg. Heheheheh.. Knis.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Eg må bare le. De får ikke til EN DRITT for tiden. Og eg koser meg. Daniel: Det er bare fotball, må ikke bli så gretten bare fordi pools spiller ræv. Ikke la det gå utover oss snille guttær her inne hvertfall Knis.... Du passer liksom ikke å knise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå