Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Og det gjør jaggumeg pool også. Ufortjent, etter det jeg hører. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Det holder vel fremdeles med 2 mål vel? Det der er rødt. Det skulle vert rødt på Pique Endret 9. desember 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Det holder vel fremdeles med 2 mål vel? Det der er rødt. Det skulle vert rødt på Pique Det skulle vært rødt ja. Og nei. Det er så vidt jeg vet 3 mål som trengs. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Pique skulle vel hatt rødt der? Viljehands og hindrer motstander i å få en rimelig opplagt målsjanse? Og nei. Det er så vidt jeg vet 3 mål som trengs. Siden det er 1-1 må de vel ha tre mål til? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Haha, hvordan fikk ikke Pique rødt der? Temmelig sykt der der! Synd, hadde gjort denne kvelden litt mer spennende. Plague: Hvordan i helvete leder Pool? Og jeg som stolte på deg så mye at jeg bare satt her og ventet på at du skulle si "0-1 til Viola!". Æsj. Endret 9. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Og det gjør jaggumeg pool også. Ufortjent, etter det jeg hører. Var Liverpool kampen jeg tenkte på. Er korrespondent for kvelden Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Til tross for to mål i Barca kampen, så er det en kjedelig kamp. Ja Plagueis, det er engelsk fotball som rår. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Plague: Hvordan i helvete leder Pool? Og jeg som stolte på deg så mye at jeg bare satt her og ventet på at du skulle si "0-1 til Viola!". Æsj. Liverpool hadde en sjanse. Det var ett frispark (innlegg), Benayoun stusset i mål. 0 indikasjoner på at LFC skulle nette. Fiorentina har hatt flere gode sjanser, men har ikke klart å omsette noen. Rafa etter kampen: We show kærrakkter. We had chaaanhcjes and won clererly diservd Endret 9. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Liverpool kan gjerne vinne med 10 mål. Det hjelper dem ikke. Må Kiev ha 3 mål til så er det ihvertfall bare å glemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Rafa etter kampen: We show kærrakkter. We had chaaanhcjes and won clererly diservd And zat iz a fackt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Pique skulle vel hatt rødt der? Viljehands og hindrer motstander i å få en rimelig opplagt målsjanse? Og nei. Det er så vidt jeg vet 3 mål som trengs. Siden det er 1-1 må de vel ha tre mål til? Mente tremålsseier, ja. Og det gjør jaggumeg pool også. Ufortjent, etter det jeg hører. Var Liverpool kampen jeg tenkte på. Er korrespondent for kvelden Jeg svarte Danielzu Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Stuttgart med en solid 3-0 ledelse. AZ leder 1-0. Mye enklere for alle om du bare sier det du mener. Eller mener selv du at det begynner å bli gammelt nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Ser på litt Pool now. EKSTREMT kjedelig kamp. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Liverpool er knapt europaleague verdig. Makan til elendig spill på eget gress. Får god hjelp av en hjemmedommer også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Dommeren blåser jo hver gang Messi mister ballen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Fortjent 1-1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Wahaaaaaaaay Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Torres har for øvrig kommet innpå. Hvor blir det av ungguttene? Mer Liverpool nå i andre omgang, ironisk nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Dette er en United-tråd, ironisk nok. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Liverpool er knapt europaleague verdig. Makan til elendig spill på eget gress. Får god hjelp av en hjemmedommer også. Er bare en fordel at de er med i europa league. Det hindrer dem i å komme tilbake i ligaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå