Wackee Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Får meg til å smile - enda! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 2 av CSKA sine spillere er utestengt etter å ha positive dopingprøver etter oppgjøret på Old Trafford. Link Er det ikke noe regler om at vi da skal få 3 poeng fra dette oppgjøret,på lik linje med når feks løpere osv blir tatt i doping så mister di eventuelle medaljer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Får meg til å smile - enda! Det beste er jo at det faktisk ble mål av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Og vi får tilbake statistikken vår. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Og vi får tilbake statistikken vår. ? Det var Besiktas me tapte mot dersom du tenkjer på tapet i CL som øydela heimestatistikken vår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Enda et pent bevis på manglende søvnmangel. Fint at dere retter meg. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Kamptråden.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Les i kamptråden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Faen. Det er kamptråder nå ja. Helt glemt det. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hvorfor i all verden stiller Chelsea med Drogba,Terry,Carvalho,Essien og Joe Cole i en kamp som betyr lite og ingenting???Hadde jeg vært Ancelotti ville jeg spart minst Terry og Drogba! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Corey: Det er det ikke så mange som skjønner. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Likevel ligger dere under. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Likevel ligger dere under. I noen minutter. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 I tillegg til en Essien ut med skade. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 2 av CSKA sine spillere er utestengt etter å ha positive dopingprøver etter oppgjøret på Old Trafford. Link Er det ikke noe regler om at vi da skal få 3 poeng fra dette oppgjøret,på lik linje med når feks løpere osv blir tatt i doping så mister di eventuelle medaljer Haha, tviler på at det er noen regler for slikt. Men hadde ikke gjort meg om de hadde gitt oss tre poeng. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Corey: Det er det ikke så mange som skjønner. Ok.Bra at jeg ikke er den eneste som reagerte på det isåfall Men ble Essien skadet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Corey: Det er det ikke så mange som skjønner. Ok.Bra at jeg ikke er den eneste som reagerte på det isåfall Men ble Essien skadet? Ja. Hamstring-skade. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 ses i januar Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Når de midlertidig marsjerer opp frå ingenmannsland? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå