NightKeeper Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Skjønner helt klart at man blir frustert etter slike kamper, og når i tillegg folk her inne provoserer, så er det klart at man blir irritert osv, det må man vel egentlig regne med.Men som f.eks, å si at Tevez var et elendig kjøp, etter hans første kamp med laget, eller å legge all skyld på Ronaldo fordi han blir utvist, blir bare for dumt. Det er nå man skal vise at vi støtter laget. 9294157[/snapback] Jeg syntes Tevez var god i går, assisten var verdensklasse. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Fortsatt 108 poeng igjen å spille for Premier League er ikke tapt enda... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Viktig med flying start på sesongen, score mykje mål. Håper det løsner mot City. Gleder meg til Saha er tilbake, han og Tevez på topp er i stand til å score mange mål. Synes ikkje Giggs på topp eller rett bak Tevez godt nok. Og så vil eg sjå Anderson og Hargreaves! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Jeg vil se at den sentrale midtbanen fungerer, det var lite kreativitet og spore igår. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Hvis ser på kampene Reading (H) og Portsmouth (B) i fjor, så ble resultatene der 1-1 og 1-2 (til Portsmouth). Så vi har faktisk tatt et poeng mer med tanke på fjoråret. 9294294[/snapback] ja sant de..men dei mÅ vinne mot city.. i fjord vant dei begge mot city Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Jeg vil se at den sentrale midtbanen fungerer, det var lite kreativitet og spore igår. 9295032[/snapback] Jeg savnet Hargreaves så jævli igår. En skikkelig badass motherfucker som tar og gir juling på midten. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Er det noen som har konkrete TV-Bilder på at Ronaldo gjorde noe som var av rødt kort kaliber? Litt knuffing er det alltid, så da er det i såfall mange røde kort i ein kamp. Var dette et rødt kort situasjon? Gjer ingenting om det er andre supportere som gir meg et svar, så lenge det er saklige svar! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Fann ingen tv-bilder diverre. Kom over denne, lite sammendrag av Ronaldo/Rooney "feiden" etter EM. Artige bilder! Edit: Joo, fann ein video her. Endret 16. august 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Fikk United drakta mi i dag, jippi Sitter og har den på meg nå, kjøpte med nr 7 og Raste båkpå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 <Synes ikkje Giggs på topp eller rett bak Tevez godt nok. Og så vil eg sjå Anderson og Hargreaves! Enig. Synest Anderson hadde vert spennende bak Tevez. Giggs kan ha en rolle bak dem igjen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 <Men som f.eks, å si at Tevez var et elendig kjøp, etter hans første kamp med laget, eller å legge all skyld på Ronaldo fordi han blir utvist, blir bare for dumt. Jeg må si meg enig her også. Jeg er spesielt i mot denne heksejakten på en syndebukk så og si hver eneste gang noe ikke går vår vei. Synest Tevez gjorde det bra i går jeg. Domt det med Ronaldo men ha litt forståelse også. Selv om det ikke skal skje så kan jeg godt forstå at noen kan miste hodet. Se på Zidane situasjonen. Tror dere Materazzi er noen englegutt i den situasjonen? Ronaldo får mye dritt i løpet av en kamp. Jeg er også fremdeles litt usikker på hvorfor han ble utvist. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Jeg er også fremdeles litt usikker på hvorfor han ble utvist. 9297722[/snapback] PL sliter med dommere som tror kampen dreier seg om dem. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Hvis vi ser på kampene Reading (H) og Portsmouth (B) i fjor, så ble resultatene der 1-1 og 1-2 (til Portsmouth). Så vi har faktisk tatt et poeng mer med tanke på fjoråret. 9294294[/snapback] Slo vi ikke Reading hjemme ifjor? 3-2 ? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Hvis vi ser på kampene Reading (H) og Portsmouth (B) i fjor, så ble resultatene der 1-1 og 1-2 (til Portsmouth). Så vi har faktisk tatt et poeng mer med tanke på fjoråret. 9294294[/snapback] Slo vi ikke Reading hjemme ifjor? 3-2 ? 9297847[/snapback] jo, men den ene endte 1-1 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 joda 9297974[/snapback] poenget til ha over er at om me vinner neste match mot reading, vinner mot city, så er me foran poengsummen i dei kampane i fjor. Og i fjor tok me jo "the trophy back" Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Kanskje vi kan ta noen poeng fra West Ham også denne sesongen Og Arsenal. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Kanskje vi kan ta noen poeng fra West Ham også denne sesongen Og Arsenal. 9298143[/snapback] gjør vi nok tipper vi gruser west ham iaff. Arsenal kan bli tøft, men tipper vi kan vinne 1/2-0 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Håper Fergie pisser på Wenger. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Edwin van der Sar Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Nani - Carrick - Scholes - Giggs Anderson - Tevez Ganske spennende lag! Anderson som en litt tilbake trukken spiss. At Ferguson kaster inn på dette laget mot City er lite trolig, men hadde han gjort det hadde det vært veldig interessant. Kanskje burde vi spille i en 4-2-3-1 formasjon mot City? Sånn at vi får skviset Owen Hargreaves inn på laget. Tror han er rette mannen til å sette inn på i et slikt derby (Om han er ordentlig kampklar og skadefri) Jeg synes i alle fall ikke at Giggs og Tevez passet så bra sammen. Derfor håper jeg ikke at det blir samme spisspar mot City som det var mot Portsmouth. Men kanskje fortjener de en ny sjanse? En annen idè er jo å spille med Saha og Tevez på topp. Nå er vel Saha langt ifra kampklar, men kanskje passer Saha bedre med Tevez enn det Giggs gjør. Det tror jeg. Hvilket lag tror/håper dere på mot City? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå