Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jepp, for all del. Leiva er vel også 87-modell. Og Anderson er jo enda yngre, 88. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Mikel er 87-modell (noen måneder eldre enn Gibson), og spiller vel betraktelig mer enn Gibson. Fabregas og Lucas er jo også 87 modell.Men Gibbo har vel mer konkurranse på sin plass. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Corey: Fant ut det etter hvert. Reagerte bare på "very few, if any blablabla". For det blir litt feil. Virker for øvrig som det er veldig mange gode midtbanespillere rundt det årskullet. Trodde midtbanespillere tradisjonelt sett var blant de som "blomstret" senest, sammen med keepere. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Corey: Fant ut det etter hvert. Reagerte bare på "very few, if any blablabla". For det blir litt feil. Virker for øvrig som det er veldig mange gode midtbanespillere rundt det årskullet. Trodde midtbanespillere tradisjonelt sett var blant de som "blomstret" senest, sammen med keepere. Joda,enig med med deg der.Var vel egentlig utsagnet om at man ikke burde dømme Gibson som "the next big thing" før om 3 sesonger som jeg var mest enig i,selv om jeg føler Gibbo har det som trengs for å lykkes.Eneste han trenger forbedre imo. er å bli giftigere for laget,slik som Carrick var i sin første sesong.Han safer litt for mye atm. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Rio - no planned return. Rio tror eg faktisk lider av mye det samme som meg. Alderdom Alder? Du må da ha sett den der i det minste når du siterte den? Me like Hyrlen. Me like velly mush! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skjønner ikke. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg må bare si: Jeg blir ekstremt imponert over Man Utd hvis vi vinner ligaen i år. Altså, vi har ikke forsvar for faen! Hvilket lag er det som klarer å fortsette å vinne kamper når de ikke engang har reservene til forsvaret klare? Husker jeg skrev det samme ifjor da vi hadde 12 skadet ( kanskje det var 11 ), dette var i den perioden der vi slo rekord i å holde nullen i mest antall kamper! Det er stygt ut på papiret for øyeblikket, men hvis det er ett lag som skal komme seg igjennom en slik periode så må de være Man Utd. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Husker jeg skrev det samme ifjor da vi hadde 12 skadet ( kanskje det var 11 ), dette var i den perioden der vi slo rekord i å holde nullen i mest antall kamper! Det var faktisk 13 på det meste. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg skjønner ikke. Luringen hadde skrevet alderdom i hvit under sin slutning. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Haha, Manutd.com har ein liten artikkel med presentasjon av unggutane som er med til Tyskland. Meet the new boys Oliver Gill Main attributes: Excellent, calm reader of the game and, crucially, free of injury! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Viktig egenskap det, vil gå så langt som å kalle den et "must have" Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Veldig praktisk om ein skal spele kamp i det minste. Gill har spelt ni kampar på reservelaget denne sesongen og har vel gjort det rimelig bra også, men eg er usikker på om han er klar for det nivået vi møter i kveld. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Spent på ungguttene, av de som er med i kveld er det bare Eikrem jeg har hørt om fra før av. Men vet noen hvor jeg kan finne A-listen vår for CL? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Er Oliver Gill sonen til David Gill, eller forstod eg det slik at han er sonen til sjølvaste Ferguson? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Kan bli veldig interresant i kveld ja. Spent på laget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Er Oliver Gill sonen til David Gill, eller forstod eg det slik at han er sonen til sjølvaste Ferguson? http://www.redcafe.net/f6/fergie-calls-up-gills-son-278200/ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som kan hjelpe meg litt her? Skriver en engelsk stil om personlige verdier, og har valgt å bruke Solskjær som et eksempel på hvordan jeg syntest en fotballspiller skulle være. Men hva var det som egentlig var så spesielt med personligheten hans, og hva slags personlige verdier hadde han? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg føler du stiller spørsmålet i en litt inhabil tråd. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som kan hjelpe meg litt her? Skriver en engelsk stil om personlige verdier, og har valgt å bruke Solskjær som et eksempel på hvordan jeg syntest en fotballspiller skulle være. Men hva var det som egentlig var så spesielt med personligheten hans, og hva slags personlige verdier hadde han? Satt alltid laget først, klagde aldri på mangel av spilletid, donerte store deler av inntektene fra testimonial-kampen til veldedighet, aldri stjernenykker (f.eks samme kjæreste gjennom hele profflivet eller slibrige mms til norske kjendisdamer) osv osv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Det String-Emil sier. Trofast, lojal, oppofrende, takknemlig og ydmyk vil jeg si han var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå