Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
United kan miste førsteplassen i gruppa til Wolfsburg på innbyrdes oppgjør, med mindre CSKA Moskva vinner borte mot Besiktas.

Hvordan går det an? Så vidt jeg ser så er CSKA bak både Wolfsburg og United på innbyrdes oppgjør. Hvis CSKA og Wolfsburg vinner i kveld (og Wolsfburg vinner 2-0 eller mer)

Nå skremte du meg. Er vel ikke før i morgen? Trodde med en gang at det var tirsdag i dag jeg nå. ;)

Lenke til kommentar

BenHibbs

Rio - no planned return. O'Shea and Evans out till New Year. Rooney and Berbatov injured (not rested) and doubtful for Saturday. #mufc

F*ck!

Joda det her kan bli artig framover.

Vi har faktisk ein skadetabell som kan samanliknast med Arsenal no. Ikkje alle som er ute like lenge nødvendigvis, men vi har pluselig skader på mange sentrale spelarar samtidig, i tillegg til at ei rekke av desse kjem frå forsvaret, der vi har heile ein spelar tilgjengelig.

BenHibbs

The boss jokes that United are a team for firsts... playing with one defender (Patrice Evra) is another first!

Lenke til kommentar

Våknet nettopp fra sofaen og plutselig så var newsnow oversvømt av gode nyheter.

Som denne feks.

Listen av spillere som Real Madrid skal selge (rykter,men Perez nevnte vel dette allerede i Juli?):

PLAYER ESTIMATED VALUE (£) AGE NATIONALITY

Jerzy Dudek Free 36 Polish

Royston Drenthe 6 million 22 Dutch

Fernando Gago 7 million 23 Argentine

Ezequiel Garay 4 million 23 Argentine

Guti 1.5 million 33 Spanish

Rafael Van de Vart 5 million 26 Dutch

Mahamadou Diarra 5 million 28 Malian

Ruud Van Nistelrooy 3 million 33 Dutch

Av disse spillerne kunne jeg tenkt meg Drenthe eller Van der Vart...Har alltid hatt sansen for nederlendere!For 50 og 60 mill så syns jeg det er et kupp!

Ellers er det jo interessant at en av spillerne i troppen er Oliver Gill,sønn av The Boss,David Gill :!: Link

Og sist men ikke minst,godeste Alan Hansen,uttaler seg angående en av dagens unggutter,Darron Gibson:

Darron Gibson has had a good week, scoring three goals in two games. Three goals in a week means nothing, though.

He has promise and potential, but the time to judge him is after three seasons rather than one week.

Gibson is just 22 and there are very few, if any, 22-year-olds playing in the first teams at Chelsea or Liverpool, so that shows his potential.

Faktisk litt enig med Hansen i denne omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...