Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, Brown gikk ut slik at vi kunne få testet to midtbanespillere i et tremannsforsvar. :roll:

 

Influensa burde ikke vare så lenge, så Vida er nok tilbake til helgen. Men datoen til O'Shea/Evans/Fabio lyver litt, for det var egentlig forventet at de skulle være tilbake forrige uke.

 

Ironisk smiley på den første setningen? :p

Isåfall,så er det ikke noe poeng å risikere noe når vi leder 4-0 med 3 minutter igjen å spille.

 

Har ikke fulgt så mye med på returdatoer for spillere,ettersom det skaper mer hodebry enn nødvendig i noen tilfeller,men denne syns jeg så "plausible" ut ;)

Lenke til kommentar

Og så?

Noen som har kommentert at det ikke var filming,eller at ropte etter straffe?(på gerrard sin)

 

 

Og vanligvis når eg ser liverpool-supporterar diskutere om Gerrard, så heiter det at han ikkje filmar, han faller lett. Faller han lett i det her tilfellet også?

Gerrard har en uvane i å filme, Torres har en uvane og falle lett.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Hvorfor insisterer alle Liverpool-supportere alltid og dra Giggs inn? Jeg skjønner sarkasmen, men Giggs har aldri filmet. Hvorfor er det nødvendig å prøve å rakke ned på en spiller uten feil?

Giggs er en av få spillere på United jeg virkelig har hatt sansen for oppgjennom årene, og han har aldri vært annet enn fair (naturligvis har han sikkert en eller annen takling han også, men han er en av de bedre i PL).

 

 

jeg poster bare denne med en gang, å sier at de som sier at dette er filming er idioter.

For det første var det kontakt, for det andre slenger han seg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...