Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes ikke noe bedre enn å være Manchester United-supporter. Et eventyr uten slutt. Et eventyr uten slutt!

 

Over 100 år etter at den ble stiftet, fulgt av mange nedturer og en stor tragedie uten like, og enorme suksesser, har den kjære klubben vår blitt til det som anses for å være verdens største klubb. For en ferd det har vært, et eventyr. Fra å reise seg fra et så enormt tilbakeslag til å bli det klubben har blitt til i dag.. Denne klubben vil aldri dø, og det er et eventyr uten slutt, ja. Føler meg rett og slett priviligert som får være en del av denne unike og fantastiske klubben. Lidenskapen tar aldri slutt.

 

Elsker CL-finalen i '99, ja! Den viser den 'never-say-die' innstillingen denne klubben har bedre enn noe annen situasjon.

Lenke til kommentar

Fy faen, for en dag. Synd jeg gikk glipp av City-kampen, for alt tyder på at det var en syk kamp (etter å ha lest 5-6 sider her inne).

 

1. United vinner. Ganske overbevisende også. Nå har vi 11 mål på de tre siste PL-kampene. :D

2. Liverpool taper poeng. Det drittlaget kommer ikke blant de fire beste med mindre de vinner resten av kampene (og vi vet at de ikke gjør det). :D

3. City har spilt sju uavgjortkamper på rad, og vinner når det virkelig trengs. Takker for tjenesten, men nå kan de gå tilbake til uavgjortkampene. :D

4. Hele seks gule på Chelsea. Bare synd det ikke ble en til, for da hadde de fått en saftig bot fra FA. Og captain fantastisk no. 2 bommer på straffe. Given er helt klart en av verdens beste keepere, bare synd han ikke var like god i hodet da han valgte klubb. :D

5. Ronaldo scorer og har assist, men bommer på straffe og får rødt kort i tillegg. Håper han snart innser at han har dratt til en møkkaklubb. :D

Lenke til kommentar

Okay den var overdrevet, men jeg er ganske sikker på at de kommer til å tape masse poeng frem til våren. Gerrard og Torres er de to man er avhengige av, og de er nesten aldri skadefrie samtidig. Har lenge blitt sagt at Aquaman skulle erstatte Alonso, men da må han faktisk få spille noen minutter. Med mindre kelneren handler stort (kvalitet), så kommer ikke Liverpool til å ende blant de fire beste. Har mer tro på City, Spurs eller Villa.

Lenke til kommentar

Føler han er på samme sted som Fletcher var for et par år siden, med det mener jeg ikke at de har samme kvaliteter, men at han har mye å gå på. Jeg har tro på Gibson og føler han kan utvikle svakhetene sine og bli en god spiller overall. Hvis du ser på Gerrard så har han ingen spesielt ekstreme ferdigheter,, men han er god jevnt over, komplett midtbanespiller med målteft. Det er det jeg føler Gibson kan bli for oss.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ganske full. Men faen, Gibson og Scholes. Fremtiden og fortiden gjør en stor kamp begge to. Selv om vi spiller på 50% så vinner vi 4-0 mot West ham. Det er faen så deilig. Giggs er faen magisk som vanlig, med unntak årets mest hårreisende pasning. Som i seg selv var nok til å gi Drillo slag. Ellers en nydelig kamp. Vi bare ruller over dem, på en grå dag. Vi spiller faen med Carrick og Neville som stoppere å slipper ikke inn mål, det er jo helt utrolig.

 

Så gjorde jo Tevez en jobb. Dette er siste gang jeg noensinne sier dette, men takk Tevez din jævla hagegnom. Endelig kan VG slutte å snakke om godstoget Chelsea o.l.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Skal jeg være ærlig - så har jeg mer troa på Gibson enn Carrick.

 

En målteft og skuddfot vi ikke har sett siden Scholes sine glansdager. Underholdning! En av favorittene mine, og har desidert mest tro på han av "talenta" våres, utenom Evans. Rafael rett bak. Men jeg tror alikevell at vi trenger erstatning for Scholes og Giggs til sommeren.

 

Sneijder?

Lenke til kommentar
Har folk her inne trua på Gibson? Jeg digger han egentlig, pga skuddbein og fysikk, men jeg tror ikke han kommer til å være i United om et par år.

 

Til en viss grad. Jeg ser mye Scholes og Carrick i han. Når jeg ser kamp på stream legger jeg merke til at han har veldig lik løpestil som Carrick, vanskelig å skille de to når begge spiller fordi kvaliteten på streamen er dritt og de løper så likt.

 

Han har i hvert fall roen til å spille på midtbanen, og jeg synes han har tatt et merkbart steg i riktig retning fra sist sesong. Skal ikke se bort i fra at han kan ta over for Scholes allerede neste sesong. Men det vil nok ta tid før han får spille like jevnlig som det Fletcher gjør om dagen. Mulighetene er der, men han har mye å jobbe med. Håper vi får se mer til han fremover, men det spørs vel hvor ofte SAF tør å bruke han siden vi er så godt dekt på midtbanen fra før.

 

Grunn: Føler han har for lite å spille på, teknikk, posisjonering og overblikk holder ikke - tror jeg.

 

Det kan komme. Bare se hvordan Fletcher har utviklet seg fra å være en benkesliter og en som bare et fåtall hadde troa på, til en som kanskje er en av de absolutt viktigste for laget for tiden.

Lenke til kommentar

Posisjonering og overblikk er noe man kan lære seg.

 

Gibson har potensialet, men nå er han i medgang, vi får se hva som skjer i motgang. Og så spørs det hvor tolmodig han er. Han er god nok til å spille fast på midtbanen for et PL lag, så det kan hende han vil gå for en klubb det er lettere å spille seg inn på.

Lenke til kommentar

Bekymrer meg ikkje mykje foran helga altså. Carew duger jo ikkje for fem flate, og med vidic tilbake, bør det holde mål. Dei andre på villa, derimot, er litt eklare. Men for eit united som begynner å komme skikkelig på sporet bør Aston Villa på Old Trafford ikkje vere ei for stor utfordring. Men skal sjølvsagt ikkje ta noko på forskudd :) Dei ligger jo på femte i PL no da, however. Kanskje berre litt irrasjonell optimisme, men eg er hvertfall _lite_ bekymra :p

Lenke til kommentar

Faen er det mulig?

 

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Neville - Brown - Evans - Fabio

 

Rafael - - - De Laet

 

Det er merklig hvordan en ikke skal greie å ha minst 4 forsvarsspillere av 10 skadefrie... Forøvrig syntes jeg det var helt jævlig kvalmt av west ham- fansen å juble når Neville ble skadet. Noe av det verste jeg har hørt fra tribunene denne sesongen. :sick:

Endret av mx1000
Lenke til kommentar
Det er merklig hvordan en ikke skal greie å ha minst 4 forsvarsspillere av 10 skadefrie... Forøvrig syntes jeg det var helt jævlig kvalmt av west ham- fansen å juble når Neville ble skadet. Noe av det verste jeg har hørt fra tribunene denne sesongen. :sick:

 

West Ham fansen har nesten alltid vært ansett som en av di verste i PL,på lik linje med Millwall.Syns å huske di sang noe om kreften til en manager for noen år siden?Syns å huske det var Alan Pardew,men han var jo manageren deres...

 

 

Hva har skjedd med Vida btw?

Lenke til kommentar
Det er merklig hvordan en ikke skal greie å ha minst 4 forsvarsspillere av 10 skadefrie... Forøvrig syntes jeg det var helt jævlig kvalmt av west ham- fansen å juble når Neville ble skadet. Noe av det verste jeg har hørt fra tribunene denne sesongen. :sick:

 

West Ham fansen har nesten alltid vært ansett som en av di verste i PL,på lik linje med Millwall.Syns å huske di sang noe om kreften til en manager for noen år siden?Syns å huske det var Alan Pardew,men han var jo manageren deres...

 

 

Hva har skjedd med Vida btw?

Fått influensa eller no sånt :shrug:

Lenke til kommentar
Fått influensa eller no sånt :shrug:

 

Aaah...Bare til å styrte en flaske med Vodka det Vida,så er han klar til neste helg!

 

Apropos skadesituasjonen så ser det jo lyst ut i forhold til neste helg:

 

Gary Neville Lyske Uvisst

Rio Ferdinand Rygg/legg Usikkert

Owen Hargreaves Knær Des.

Edwin van der Sar Kne 8. des.

John O'Shea Lår 12. des.

Jonny Evans Legg 12. des.

Fabio da Silva Lyske 12. des.

 

Wes Orange Brown er jo ikke på listen engang,så det kan ha vært en precaution at han gikk ut igår.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...