The Hoff Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Fin dive av "Captain Fantastic" i går Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, Brown gikk ut slik at vi kunne få testet to midtbanespillere i et tremannsforsvar. Influensa burde ikke vare så lenge, så Vida er nok tilbake til helgen. Men datoen til O'Shea/Evans/Fabio lyver litt, for det var egentlig forventet at de skulle være tilbake forrige uke. Ironisk smiley på den første setningen? Isåfall,så er det ikke noe poeng å risikere noe når vi leder 4-0 med 3 minutter igjen å spille. Har ikke fulgt så mye med på returdatoer for spillere,ettersom det skaper mer hodebry enn nødvendig i noen tilfeller,men denne syns jeg så "plausible" ut Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Fin dive av "Captain Fantastic" i går "Oh my! He was hit in the nuts by the INVISIBLE MAN!" Endret 6. desember 2009 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Fy faen, Gerrard er definisjonen på ordet "hykler". På tide at Liverpool-supporterne snart innser det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Det vil se aldri innse. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Les i kamptråden du kjære før du uttaler deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 På tide at Liverpool-supporterne snart innser det? Hva du prater om nå da,påsan? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Les i kamptråden du kjære før du uttaler deg. Det var kun to som kommenterte det der. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Og vanligvis når eg ser liverpool-supporterar diskutere om Gerrard, så heiter det at han ikkje filmar, han faller lett. Faller han lett i det her tilfellet også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Og så? Noen som har kommentert at det ikke var filming,eller at ropte etter straffe?(på gerrard sin) Og vanligvis når eg ser liverpool-supporterar diskutere om Gerrard, så heiter det at han ikkje filmar, han faller lett. Faller han lett i det her tilfellet også? Gerrard har en uvane i å filme, Torres har en uvane og falle lett. Endret 6. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Gerrard har en uvane i å filme, Torres har en uvane og falle lett. Flott å se noen si det. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ok. Det er godt å høre det, for det er langt frå alle som er store nok til å innrømme akkurat den biten der, og du er kanskje enig i at det er litt synd at Gerrard på eine sida går ut og fordømmer filming, medan han innimmelom fell for fristelsen for å gjere det sjølv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke alle kan ha fantastiske og ufeilbare spillere som Rooney,Vidic,Evra,Nani,Giggs og Scholes vett. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ooo, så sarkastisk. Vi har alle våre svin på skogen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Vi har alle våre svin på skogen. That we do. Godt å se andre innrømme det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor insisterer alle Liverpool-supportere alltid og dra Giggs inn? Jeg skjønner sarkasmen, men Giggs har aldri filmet. Hvorfor er det nødvendig å prøve å rakke ned på en spiller uten feil? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 jeg poster bare denne med en gang, å sier at de som sier at dette er filming er idioter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 jeg poster bare denne med en gang, å sier at de som sier at dette er filming er idioter. Han faller vel mer lett der. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvorfor insisterer alle Liverpool-supportere alltid og dra Giggs inn? Jeg skjønner sarkasmen, men Giggs har aldri filmet. Hvorfor er det nødvendig å prøve å rakke ned på en spiller uten feil? Giggs er en av få spillere på United jeg virkelig har hatt sansen for oppgjennom årene, og han har aldri vært annet enn fair (naturligvis har han sikkert en eller annen takling han også, men han er en av de bedre i PL). jeg poster bare denne med en gang, å sier at de som sier at dette er filming er idioter. For det første var det kontakt, for det andre slenger han seg ikke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Han får en strekk. Han var ute med skade etter dette. Det er det eneste folk klare å grave frem om Giggs, og sist jeg sjekket så gjør Giggs ingen mine mot dommeren som tilsier at han skal ha straffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå