Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 THIS MUST BE A DREAM!!! NO IS NOT! synd tevez Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ se på SWP DER DAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 jeg sjelver Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor har du aldri vært her før speedfrog? Jeg skjelver litt jeg og. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor har du aldri vært her før speedfrog? Jeg skjelver litt jeg og. hva mener du? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 FY FAEN TEVEZ!!! Er du faen meg sveiseblind din stygge faens hagegnom?! SE ADEBAYOR DER. Skårer Chelsea nå er faen han den skyldige. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde vært godt med et mål til City nå. Alle mål mot Chelski denne sesongen er godt for oss. City er ikke en trussel mot oss i år. Jeg håper de eller Spurs dunker Liverpool ut av de fire store. Villa hadde vært drømmen, men det skjer nok ikke.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 FOR EN DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG! GET IIIIIIIIIN! :D Og FOOOR en kamp! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Da var det 2p igjen!! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 FOR EN DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG! GET IIIIIIIIIN! :D Og FOOOR en kamp! kjempe dag, man utd vinner 4-0, liverpool spiller uavgjort og chelsea taper! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Flott dag ja! Skal bli digg å slå ut City med kidsa nå. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 liverpool på 7.plass! hahaha tc47 hva mener du med "Hvorfor har du aldri vært her før speedfrog?" Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hahah, veldig positivt for oss da Litt kjipt at det var tevez, men vi får ta det vi får Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Djises for en dag. Opplever å vinne i alt utenom herre og damesprinten! Femte desember, baby! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Vi tar inn 3 sykt viktige poeng på Chelsea i dag. Dette var en av de få dagene det faktisk var deilig å se city vinne. Fantastisk helg for oss det her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Given for faen. Takk takk takk takk. Chelsea bom på straffe = triple orgasme. Seriøst. Jeg er så jævlig glad nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 liverpool på 7.plass! hahaha tc47 hva mener du med "Hvorfor har du aldri vært her før speedfrog?" Du har ikke skrevet så mye i denne kategorien før, vil jeg tro. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor har du aldri vært her før speedfrog? Jeg skjelver litt jeg og. hva mener du? Har ikke sett deg poste her før. Kanskje jeg er blind da. Who cares! For en dag Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Remember, remember the fifth of December! For en gjennomført herlig dag på alle måter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå