tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 TEVEEEEEEEEEEEEZ TAKK SKAL DU FAEN MEG HAAAAAAA!! GET IIIIIIIIIIIIIN Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 HAHAHHA FISKEN!!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Klarer liksom ikke å glede meg over at den hagegnomen putter heller... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Liker dere han nå? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Skjelden jeg er glad for at den personen putta. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Fy faen er Barry dum som header bak mot Drogba der? GET HIM OFF THE PITCH. Takk skal Tevez ha. Vil ikke si at jeg liker han fortsatt, men jeg hater han ikke like mye som dere ihvertfall. Det vet vi. But let's not go there. Syns fortsatt at det er morsomt at folk snakker om han som en dårlig fotballspiller. But again, let's not go there. Hehe, sa bare jizzzz jeg, ikke in my pants AnewZ. Men faen så herlig. Det som er digg nå er at 2-2 er jo helt greit det også. Kan ta det litt med ro nå. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Fy faen er Barry dum som header bak mot Drogba der? GET HIM OFF THE PITCH. Fins bare et ord for Barry og det er overrated.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Og feit... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Ta det i kamptråden TC47. Der kan vi ikke provosere, det kan vi her. Denne trådens formål er småsnakk (café). City-CFC er relevant for Uniteds ligaposisjon. Godt poeng, men mente mer at sånne rene "irriterende støy i bakgrunnen nå" kanskje burde tas mer der? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Fy faen er Barry dum som header bak mot Drogba der? GET HIM OFF THE PITCH. Fins bare et ord for Barry og det er overrated.. 100% sant. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Richards med leddbåndskade? En av ytterst få spillere på banen jeg ikke unte skade. Terry dive også. Usympatiske og notoriske klagetryne. Droba down, drogba down haha Endret 5. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Terry klager til Webb ja, men husker dere Carvalho på OT i fjor på Ronaldo? Var kanskje 50x verre. Var nesten som at Carvalho hadde LYST å gi oss straffe. Men de får man sjelden i PL, så. EDIT: Og der har vi Drogba nede. Hvor mange tror at han må byttes ut? 1 av dere? Eller 0? Haha. Ja Drogba, Sit-ups vil hjelpe! Haha. Latterlig. Endret 5. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Droba down, drogba down haha Down a sec,up agian, and round and round we go. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hahahaha. Dette er så jævlig gøy. Gule kort all over the place, frispark, Chelsea stresser, City stresser; vi vant 4-0. Orgasmic day eller, boys? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde Drogba hatt skulderen ut av ledd, så måtte han ha blitt hentet ut med helikopter. Om noen ikke husker det måtte han ut på båre etter å fått krampe i en fot litt tidligere i sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg lurer på om Drogba har utviklet fantomsmerter jeg. Belletti: Jævla gris! Flere skader enn jeg hadde håpet på. Ikke så værst dette Endret 5. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Var det ikke litt oransj kort da? Når han gir frispark RETT etter, kan det ikke bli et gult til der eller? Haha; kampen har ALT vi kunne bedt om... MORE YELLOW CAAAAAAAARDS! Endret 5. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 come on city! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 FJUUUUUUUUUUUU! Jævla C+ kommentator - Og der er det hands. Alle så jo at Chelsea spillerne var suuure som faen. Bra at Webb dømmer denne kampen, streng som faen. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 faen straff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå