Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svært så pessimistisk du er "Banansplitt". Vi har bare spilt to kamper og du har nesten mistet troen på ligagull. Vi kan tape mot City på søndag, men allikevel vinne ligaen i mai. Hvis det går dårlig i mange kamper fremover, da skal jeg si meg enig med deg. Men sånn som det er for øyeblikket så synes jeg det er teit at du nesten har gitt opp håpet.

 

Dessverre så ser det ut som dette er Chelsea's sesong. De virker ustoppelig, selv etter to kamper bare. Men ingenting er umulig.  :)

 

Dessuten, går det dårlig i ligaen så får vi bare satse på Champions League.  :cool:

Men ligaen er ikke avgjort! Nå må vi bare satse på et bra resultat mot City!

 

Og Anderson blir til å spille hengende spiss for oss, muligens noe venstrekant også.

9290206[/snapback]

Nå er det ikke bare pga. poengene jeg er pessimistisk. Det er pga. laget og spillerne som virker fullstendig ute av form. Virker ikke som de vil vinne, og "gamle-gutta" ser ut til å være "ferdige".

Lenke til kommentar

Håper bare at Ferguson og Co ikke har samme innstilling som dere inne her... Det blir tøft nå, men vi har da faen meg klart å reise oss tusenvis av ganger før, jeg er helt sikker på at Fergie får ting i orden og gjennomfører en sterk sesong. Støtt laget deres da for svarte, blir flau av mye av det som har blitt sagt her nå!

 

Anderson er ikke defensiv, så et intervju med han hvor han påpekte at han likte seg best som hengende spiss, og kunne også spille venstre og høyrekant.

 

City på Søndag, får håpe det tenner United til å vise hva som virkelig bor i dem.

Lenke til kommentar

En ting jeg synest er interesangt å nevne angående Ronaldo sin utvisning:

 

Dagbaldet har forandret sin forklaring og kaller det en knuffing i brysthøyde. det synest jeg hørest veldig billig ut. Håper vi klager til FA og får det omgjort til gult. Problemet med det er vel at vi ikke får det omgjort før City kampen i alle tilfelle.

 

<Håper bare at Ferguson og Co ikke har samme innstilling som dere inne her... Det blir tøft nå, men vi har da faen meg klart å reise oss tusenvis av ganger før, jeg er helt sikker på at Fergie får ting i orden og gjennomfører en sterk sesong.

 

Det er vel en grunn til at Fergie er manager for Manchester United mens vi sitter her og sutrer :) Ellers er jeg enig med deg. Jeg støtter laget og står bak dem. la FA se på Ronaldo sin utvisning og få han på banen igjen. Vi har ting å hevne nå.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Å få et kort omgjort til gult er vel så godt som umulig, men vi burde slippe unna tre kamper uten Ronaldo i hvert fall.

 

Vi har vel mer rett til å sutre enn dem, men hvis Stretford End hadde oppført seg som majoriteten her har oppført seg i det siste, så tror jeg det ville blitt en veldig dårlig opplevelse på Old Trafford i neste hjemmekamp.

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

Strekker på halsen som en struts. :) Var et ganske billig rødt kort, i alle fall av det jeg kunne se under kampen i går, men dommeren sto jo ganske godt plassert.

 

2 poeng på to kamper, det gjør godt for en Liverpoolsupporter som meg, men for all del jeg tror dere kommer sterkt tilbake.

Lenke til kommentar
Jeg så to kamper i dag, Tempere United - Rosenborg, og Portsmouth - Manchester United.

 

For å si det sånn, så hadde Rosenborg knust Portsmouth på en dag som denne, og Tempere - Man. United hadde blitt jevnt på det beste.

 

Sapara spillte minst like godt som hele vår midtbane tilsammen, og nå kødder jeg ikke engang, vil si han er like god som Beckham var i sine glansdager, minst. Kjøp ham, han er bare 25 år!

9290160[/snapback]

 

Hvor har du kjøpt de brillene henn og jeg håper de har gått ut av produksjon...

 

Jeg så også begge kampene, RBK har til tider flaks som slipper unna med 0-3 i denne kampen, de var fryktelig effektive, Tampere hadde like mange hvis ikke flere store sjangser som RBK. De klarte bare ikke å omsette de i mål litt som United.

 

RBK hadde blitt kjørt over av Portsmouth uten tvil. United-Tampere så hadde ikke pause resultatet vært 3-0 en gang...

 

Sapara er en meget god spiller uten tvil, men i går hadde han ingen stor kamp synes jeg det var flere på rbk som var bedre. Sapara hadde kanskje vært benk fyll i United hvis han hadde fått lov til å være med i troppen...

 

Edit: Deilig å holde en ny drakt mellom hende :yes:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Har ikke lest alle de siste sidene, fordi det vel stort sett består av kun whining, og det er jeg ikke interessert i. Synes det er helt latterlig av flere av dere å dømme laget nedenom og hjem etter 2 spilte kamper, hvor vi ihvertfall mot Reading hadde fjortjent å vinne ganske kraftig.

Fikk ikke sett kampen igår, men regner med vi kunne vunnet den og hvis vi hadde hatt marginene på vår side.

Synes folk nå bør begynne å vise at de er virkelige supportere, og støtte laget når det stritter imot, selvom spillerne ikke spiller optimalt.

Lenke til kommentar

Skjønner helt klart at man blir frustert etter slike kamper, og når i tillegg folk her inne provoserer, så er det klart at man blir irritert osv, det må man vel egentlig regne med.

Men som f.eks, å si at Tevez var et elendig kjøp, etter hans første kamp med laget, eller å legge all skyld på Ronaldo fordi han blir utvist, blir bare for dumt.

Det er nå man skal vise at vi støtter laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...