Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Gult kort på the inbred child of a retard. Lukter vi rødt? Endret 5. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Og btw. FOR en kamp. (for oss Utd supportere å se på og nyte) Gult kort på the inbread child of a retard. Lukter vi rødt? Hohohoo. Bare meg som syntes frisparket var billig? Så ikke reprisen. Var klart. Men helvette så jeg så det skuddet i mål! Same. Holdt på å dø. Fjuuu at det er pause, 1-1, great shit. Endret 5. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Dere som ser kampen, er det noen alvorlige skader eller utvisninger i siktet? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror Terry blir utvist i denne. Noen som så Drogba døde i eget felt etter 10min? HAHA. Dommeren gadd ikke blåse og Drogba reiste seg og latet som ingenting hadde skjedd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som så Drogba døde i eget felt etter 10min? HAHA. Dommeren gadd ikke blåse og Drogba reiste seg og latet som ingenting hadde skjedd. Hahahaha Synd jeg ikke får sett kampen. Tydeligvis mye å le av. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Haha, Plague, se hva noen skrev om Drogba i Chelsea tråden akkurat da du skrev det. Man, håper på ingen flere mål. Hvis noen må score, så håper jeg selvfølgelig på City. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Vil ha litt company her. Hører dere andre "tekniske problemene" til C+? "Nei, OK, "Ja, OK". loool Endret 5. desember 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Ta det i kamptråden TC47. Endret 5. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Er det bare hos meg det er noen som prater i tlf i bakgrunnen? Haha. "skal vi ha pling? Nei, 20.20, da er matchen over" osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Dette ER kamptråden Alastor. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Ta det i kamptråden TC47. Der kan vi ikke provosere, det kan vi her. Denne trådens formål er småsnakk (café). City-CFC er relevant for Uniteds ligaposisjon. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Men noe av det blir veldig usaklig der. Her vil vi ha det samme, de fleste av oss ihvertfall. Haha ja Plague, det jeg snakket om. Faen så latterlig av C+, haha. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 FAAAAAAAAAAAAEN! helvette altså, så close! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 FUUUUCK! Unlucky, SWP er jizzzzzzzzzz! Trodde Cashley skulle gi straffe der jeg. Haha, SMART Carvalho. COME ON, get this ball in! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Det var nære på! Mye bedre at City får sjansene, selv om jeg håper at stillinga holde seg sånn som den er nå. Gult kort Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Håper at Tevez scorer nå, den er uvanlig. EDIT: JADDAAAAA!!!!! som tc47 sier: jizzz in my pants!!!!!! Endret 5. desember 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Også var det svikern selv som setter in 2-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Liker dere han nå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Shitty scores Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Lenge siden jeg har smilt for et Tevez mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå