tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Sant det, men i dag var resultatet det viktigste for meg egentlig. Dårlig start for meg. Helt utrolig irriterende at det kommer fra et så ekkelt/heldig/feilaktig (på en måte) mål. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Faen da feite Barry. Elendig ball! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Barry har vært ELENDIG i disse 7-8 uavgjortskampene til City. Vanligvis velger de mellom Barry og De Jong, men i dag er begge på banen. Tabbe. Merkelig at Bellamy ikke spiller etter en ganske fantastisk kamp mot Arsenal, selvom det var unggutta. Kanskje han her skadet. Også merkelig at Ireland ikke er å finne på banen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Barry har vært en bøtte med dritt, ja. Babyen SWP kan fort finne på noe her tror jeg. Ser smågiftig ut. Ohh, nesten 1-1. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Ja, håper på litt SWP magic her og. Faen at det er 0-1, helt forbanna sykt ufortjent. Irriterer vettet av meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Jadda!!! Var nok kanskje en hands men? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Sjelden jeg jubler for Citeh mål,men wuhu! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 GET IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN. THE LUCK IS EQUAL! JUSTICE!!!! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Var det en liten hands? I såfall, :D Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Tror jeg aldri har sett så mange spillere jeg hater på en og samme bane før. Cole, Drogba, Ade, Terry bla. Endret 5. desember 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg HÅPER det. Hohoho. Hjelper litt mot Stamford Bridge kampen som knuste meg 100%. Tror jeg aldri har sett så mange spillere jeg hater på en og samme bane før. Cole, Drogba, Ade, Terry bla. Hahahaha. Good point. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Plague, så du Barry der? Tilbakepasning TIL Anelka. Herregud. Hvor er Ireland? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Gud så stygge Drogba og Tevez er. Burde vært sensur. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 ^Så altfor sant. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 HVA FAEN GJØR DU DER KOLO. UNØDVENDIG til TUSEN. Seriøst, City hadde kontroll der. Dør hvis Chelsea scorer nå før pause. Hadde vært så sabla ufortjent. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Bare meg som syntes frisparket var billig? Så ikke reprisen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Tror jeg aldri har sett så mange spillere jeg hater på en og samme bane før. Cole, Drogba, Ade, Terry bla. + Tevez Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Ok, gutter. Jeg døde nesten der. Hjerteinnfrakt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Bare meg som syntes frisparket var billig? Så ikke reprisen. Var klart. Men helvette så jeg så det skuddet i mål! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Var sikker på at Terry skulle slippe gult kort der og. Flott å se at Webb tør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå