Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Eg har få problemer med å skjønne at folk vil bort fra United. Ikke alle har United som den o'store drømmen.

 

I Spania er forholdene helt andre. Selv om RM ikke nødvendigvis skal vinne alt en sesong, så vil allikevel den klubben være den soleklare drømmen for svært mange spanjoler og omegn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men han er en god spiller med en fantastisk høyrefot, frispark og innleggene hans er det få som matcher.

 

Før tok de cornere fra Beckham, og Scholes skøyt på direkten.

 

Nå gjøres ikke det lenger, og det er ikke Scholes sin skyld... Presisjon er det som slår meg når eg tenker på Beckham.

Lenke til kommentar

Det gjøres da fra tid til tid når Giggs spiller.

 

Jeg har overhodet ikke noen som helst problemer med å se hvorfor ikke alle har Manchester United som drømmeklubb. Klimaet er deprimerende for en Madeira-gutt, Manchester er ikke akkurat den mest glamorøse byen som finnes i verden kontra Madrid som må være et drømmested å bo. Maten kan også være et problem. Dessuten, når du har hatt drømmen om å spille i de helhvite draktene til Real Madrid fra du var liten gutt av og det er det moren din også ønsker så er det vel ikke så pussig at du vil til Real Madrid når de viser interesse. Jeg tror også at det er lettere for Ronaldo å være rundt spanjoler, portugisere og brasilianere.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...