Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Var jo ganske mye penger da. Hva betalte Real for de andre stjernespillerne de kjøpte da?

 

Med tanke på at Beckham på det tidspunktet var verdens desidert største merkevare,så synes jeg £25 mill var latterlig lavt.Husker jeg leste et sted at Real hadde tjent inn beløpet på draktsalg og merchandise av becks iløpet av 6mnd.

 

At merkevare verdien var stor er jeg enig i, men jeg tror Real og media overdriver litt. Real vil vel godtgjøre sånne investeringer med sånne påstander.

 

Men summen kunne godt ha vert 30 mill pund. Trodde først at vi fikk 25 pluss Raul for Beckham

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At merkevare verdien var stor er jeg enig i, men jeg tror Real og media overdriver litt. Real vil vel godtgjøre sånne investeringer med sånne påstander.

 

Men summen kunne godt ha vert 30 mill pund. Trodde først at vi fikk 25 pluss Raul for Beckham

Real overdriver nok i forhold til draktsalg ja. Men at de tjente inn pengene av Beckham er godt mulig. Om jeg ikke tar skremmende feil må spillerne i Real gi en stor sum av sponsoravtalene til klubben - noe som i Beckham sitt tilfelle blir en del.

Lenke til kommentar

Jepp, er nok bare RM som har det. Hvordan de klarer å lokke spillere til konseptet er forbi min fatteevne. Beckham tjente 2/3 av inntekten sin på reklame, og spilte på United - som på den tiden var en av verdens beste klubber (Arsenal og Chelsea kom over de). Han hadde dog grunner til å dra, jfr. krangelen med SAF.

 

Ronaldo forlot også verdens beste klubb (PL, CL - U name it). Det får meg til å spørre: hvorfor i svarte drar spillere til en dårligere klubb - der de i tillegg må gi en stor del av inntekten sin til klubben?

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Jepp, er nok bare RM som har det. Hvordan de klarer å lokke spillere til konseptet er forbi min fatteevne. Beckham tjente 2/3 av inntekten sin på reklame, og spilte på United - som på den tiden var en av verdens beste klubber (Arsenal og Chelsea kom over de). Han hadde dog grunner til å dra, jfr. krangelen med SAF.

 

Ronaldo forlot også verdens beste klubb (PL, CL - U name it). Det får meg til å spørre: hvorfor i svarte drar spillere til en dårligere klubb - der de i tillegg må gi en stor del av inntekten sin til klubben?

Arsenal og Chelsea kom over United i 2003? Sjekk igjen hvem som vant ligaen det året.

Lenke til kommentar
Jepp, er nok bare RM som har det. Hvordan de klarer å lokke spillere til konseptet er forbi min fatteevne. Beckham tjente 2/3 av inntekten sin på reklame, og spilte på United - som på den tiden var en av verdens beste klubber (Arsenal og Chelsea kom over de). Han hadde dog grunner til å dra, jfr. krangelen med SAF.

 

Ronaldo forlot også verdens beste klubb (PL, CL - U name it). Det får meg til å spørre: hvorfor i svarte drar spillere til en dårligere klubb - der de i tillegg må gi en stor del av inntekten sin til klubben?

Arsenal og Chelsea kom over United i 2003? Sjekk igjen hvem som vant ligaen det året.

Ai, 03/04 var det Arsenal og Chelsea kom over ja. Vel, det styrker uansett argumentet mitt - hvorfor drar spillere fra en klubb som på den tiden er verdens beste til en dårligere klubb der de får mindre betalt?

Lenke til kommentar
Jepp, er nok bare RM som har det. Hvordan de klarer å lokke spillere til konseptet er forbi min fatteevne. Beckham tjente 2/3 av inntekten sin på reklame, og spilte på United - som på den tiden var en av verdens beste klubber (Arsenal og Chelsea kom over de). Han hadde dog grunner til å dra, jfr. krangelen med SAF.

 

Ronaldo forlot også verdens beste klubb (PL, CL - U name it). Det får meg til å spørre: hvorfor i svarte drar spillere til en dårligere klubb - der de i tillegg må gi en stor del av inntekten sin til klubben?

Arsenal og Chelsea kom over United i 2003? Sjekk igjen hvem som vant ligaen det året.

Ai, 03/04 var det Arsenal og Chelsea kom over ja. Vel, det styrker uansett argumentet mitt - hvorfor drar spillere fra en klubb som på den tiden er verdens beste til en dårligere klubb der de får mindre betalt?

Vi var fortsatt mer lukrativ enn Arsenal og Chelsea på den tiden, om vi så var i uefa-cupen :p

 

Jeg er helt enig. Ronaldo tror jeg klimaet og gamle minner om RM fra sine barndomsår spilte en stor rolle. Selv om jeg nok tror han vil angre. Å vil han tilbake skal ikke jeg være redd for og svelge noen kameler.

 

Beckham ble rett og slett for stor, hans liv utenfor banen så Sir Alex seg lei på. Pr'en han skapte for laget gjorde at ting kom ut av fokus. Ikke var han så jævla god heller.

Lenke til kommentar

Beckham ikke så god? Han var en av verdens beste vinger på den tiden. At Beckham dro ser jeg - han hadde (som mange andre stjerner) en krangel med SAF. Det er Ronaldo jeg virkelig ikke forstår. Minner, sol og alt det høres vel og bra ut - men jeg tror han kommer til å angre. United kommer lengre enn RM i CL i år, og jeg kommer til å nyte det (selv om jeg ikke liker noen av lagene nevneverdig). Dessuten er United farlig utfordrer også i den hjemlige liga og i cupene - RM er allerede ute av cupen, og jeg tror Barca tar La Liga ganske greit.

Lenke til kommentar
Beckham ikke så god? Han var en av verdens beste vinger på den tiden.

Sett opp mot hva drit han skapte så var han ikke så god. Beckham hadde en gylden høyrefot som avgjorde mange kamper for oss, men møtte han en back som var raskt i han så var han ikke mye til hjelp. Var ikke rart at Neville utviklet en innleggsfot, for på slutten var det stort sett han som slo inn.

 

Jeg hadde tatt en halv Ronaldo foran Beckham. Nå skal det sies at Beckham er å regne som en Unitedmann uansett. Å jeg elsker han for det. Men Sir Alex stakk fingeren i jorda å så at han ikke var verd bryet.

Lenke til kommentar
Det kan være mange grunner til at en spiller bytter klubb.

Ja, det er nok ikke bare penger som spiller inn. I Ronaldo's tilfelle var det jo en barndomsdrøm, og da spiller penger liten rolle vil jeg tro.

 

Ronaldo hadde vel også litt problemer med mat, vær og omgivelser- Manchester er ikke et ferieparadis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...