Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

No ville vel Ljajic ikkje vore særleg aktuell for spel dersom vi møtte Real eller Barcelona uansett, ettersom han ikkje har nok erfaring på sånt nivå, og at det ser ut som at han har blitt vurdert til å ikkje vere god nok i forhold til spelarane vi allereie har i klubben. Ang. at vi ikkje skal kjøpe nokon i januar, så seier vel SAF at vi ikkje skal kjøpe berre for å kjøpe, og spesielt ikkje dersom summane er av ein sånn karakter som mange av rykta vil ha det til at vi må ut med.

 

"The club will spend money when it’s directly benefiting the performances on the pitch, and as fans you can’t ask for more from the money-men." Soccerlens.com

 

Det er eit godt poeng. Sir Alex må vite at eit eventuelt kjøp vil kunne gå inn og direkte styrke laget. Januar-kjøp er ofte risikable fordi det kan vere vanskeleg å omstille seg midt i sesongen, i tillegg til at prisane fort kan bli litt pressa, dersom selgar får inntrykket at ein må ha ein spelar. Om vi kjøper eller lar vere i januar må vi berre vente og sjå. Ser ikkje vekk ifrå at vi kan sjå ein ny spelar i løpet av det neste overgangsvinduet, men det kan også godt hende vi ventar til sommaren, og gjer det beste utav det vi har.

 

Ang Real og Barcelona, så har begge dei laga vore svært varierande i dei kampane eg har sett, og eg trur nok vi skulle gitt begge to meir enn kamp om å komme vidare, dersom vi skulle trekke dei i sluttspelet. Folk må slutte med den her vanvittige kjøpsmentaliteten. Ja, det kan vere kjekt med nye spelarar, men det er absolutt ikkje alltid nødvendig, og heller ikkje alltid det klubben tener mest på sportsleg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke nevn Cantona og Tevez i samme innlegg. Jeg får angst av den jævla hagegnomen.

 

Uansett, jeg var i Tyrkia da Cantona la opp. En lusen avisnotis var det jeg fikk. Nok til at jeg falt ned i solstolen, å ble der resten av dagen. Husker at pappa ikke hadde fått det med seg før jeg sa det på kvelden. Hans reaksjon var et spontant "Hvorfor!?"

 

Det spørsmålet har jeg stilt meg mange ganger, mannen kunne veid 200kg å fortsatt spilt shortsen av Colin Henry og alle de andre tullingene som utgjorde trege midtforsvar på den tiden. Jeg har selvfølgelig Cantonaboksen.

 

Det som er så spesielt med Eric, er at han er en av de som virkelig la opp på toppen av sin karriere. Som 30-åring, men akk, så tidlig. Men regner med at kongen følte at han hadde gjort nok i fotballen (og det kan vi skrive under på), og ville heller leve livet.

 

Jeg husker ikke hvor jeg var den dagen den beskjeden kom, men jeg husker jeg var helt knust. Mai 97 var det vel.

 

En annen overgang som var fæl var Becks-overgangen. Jeg var på ferie i Latin-amerika, og hadde endelig funnet en internett-kafe og det første jeg ser er at Beckham var solgt. Det som virkelig irriterte meg var den latterlig lave prisen Real fikk han for.

Lenke til kommentar
Jeg glemmer aldri den kvelden på hotellbaren i Tyrkia;

 

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=v/cyIyHmG77mU"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=v/cyIyHmG77mU" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

 

Se filmen hos Youtube

 

 

...And Solskjær has won it! :love:

Frysninger over hele kroppen!

Lenke til kommentar

Heilt sant Limbeck, vi må tenke oss litt om.

Når det er sagt så likar eg veldig godt at vi hentar inn eindel unge spelarar med stort potensiale, for så lenge det er gjort eit skikkelig speiderarbeid i forkant, så har ein gode sjansar for å få spelarar som kan gje klubben mykje over ei lang tidsperiode. Det vil alltid vere ein større risiko med sånne spelarar, men så kan ein vel gjerne kalkulere den risikoen, i forhold til kor god den informasjonen ein til ei kvar tid baserer avgjerslene sine på.

 

Det at eg meinar at vi godt kan vere litt forsiktige i pengebruken, er ikkje einsbetydande med at eg ikkje ynskjer at vi skal kunne ta inn ein spelar eller to om det trengs og vi har mogelegheita til det, men eg håper vi klarar å ha bra stabilitet og kanskje også ei viss utvikling, uten at vi absolutt skal bruke heile transferbudsjettet på ein gong.

 

(Merkar at eg har sotte heile natta med ei semantisk web-oppgåve.)

Lenke til kommentar
En annen overgang som var fæl var Becks-overgangen. Jeg var på ferie i Latin-amerika, og hadde endelig funnet en internett-kafe og det første jeg ser er at Beckham var solgt. Det som virkelig irriterte meg var den latterlig lave prisen Real fikk han for.

Spesielt når det var spekulert i summer som 600millioner i forkant. Å hva man kunne tjene på merkevaren Beckham.

Lenke til kommentar
(Merkar at eg har sotte heile natta med ei semantisk web-oppgåve.)

 

Skal det være en battery? eller en redbull?

 

Hadde ein raud okse i går kveld, trenger nok ikkje meir, har store planar om å sove i dag. ;)

 

Det er ikkje så veldig mykje for Becks, samanlikna med enkelte andre, men det kan nok hende "kranglinga" med SAF gjorde sitt til at det vart litt vanskelegare å krevje fullt så mykje

Lenke til kommentar
Var jo ganske mye penger da. Hva betalte Real for de andre stjernespillerne de kjøpte da?

 

Med tanke på at Beckham på det tidspunktet var verdens desidert største merkevare,så synes jeg £25 mill var latterlig lavt.Husker jeg leste et sted at Real hadde tjent inn beløpet på draktsalg og merchandise av becks iløpet av 6mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...