Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Takk for viden Wis. Tror jeg snakker for alle som vokste opp med "the king" som helt, når jeg hevder at man garantert får frysninger og en liten tåre i øyekroken av å se filmen. Robbo var nok helten for Limbeck og Jotun (?) men for oss litt yngre er Cantona den store. Et av de største ikonene i fotballen ever.

Tilogmed for meg, som var 6 og et halvt når kongen la opp, husker han, og det sier litt! For en spiller sier jeg bare!

 

Snakket med en som sa han hadde peil på fotball også sa jeg at Cantona er en av tidenes fotballspillere, og da fikk jeg bare "han kan jo ikke være det, har jo ikke hørt om han engang". Da gikk jeg bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Robbo var nok helten for Limbeck og Jotun (?) men for oss litt yngre er Cantona den store. Et av de største ikonene i fotballen ever.

 

Neeeh. Cantona står flere hakk over for min del. Var jo med Cantona United begynte å vinne skikkelig :)

 

Arrogansen. Nydelig. For en mann den spilleren var.

Lenke til kommentar

Aaah,The King.

 

En av di største dagene i mitt liv når jeg møtte han under sandvolleyen i Stavanger,og han signerte Man Utd drakten min.

Heldigvis har jeg bivånet han i alle sesongene han spilte for oss!

Anbefaler alle å kjøpe Cantona boxen på play.com.Tror jeg betalte rundt 150 kr på den.

 

And now to something completely different:

 

Denne mannen blir latterligere for hver gang han åpner kjeften.

 

Tevez said: “The first thing I must say is that I have a great deal of respect for United fans, and I won’t celebrate if I score against them.”

 

Såvidt jeg erindrer så sa han noe om at hvis han scoret mot oss så skulle han løpe bort til SAF og juble han opp i trynet.

Kanskje han har lagt merke til at han er mislikt i begge leire og prøver egle seg inn på oss igjen.

 

Ellers er jo dette interessant(postet fra Republik of Mancunia):

 

Tevez has currently scored in just one Premiership match and has a total of 5 goals in 1258 minutes which works out at 1 goal every 252 minutes. Out of interest, Michael Owen, who came in on a free to replace Tevez, has scored 4 goals in 687 minutes which works out at 1 goal every 172 minutes.

 

Ellers er det ganske mye morro lesning i denne artikkelen,om hva City fans mener om Tevez

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ikke nevn Cantona og Tevez i samme innlegg. Jeg får angst av den jævla hagegnomen.

 

Uansett, jeg var i Tyrkia da Cantona la opp. En lusen avisnotis var det jeg fikk. Nok til at jeg falt ned i solstolen, å ble der resten av dagen. Husker at pappa ikke hadde fått det med seg før jeg sa det på kvelden. Hans reaksjon var et spontant "Hvorfor!?"

 

Det spørsmålet har jeg stilt meg mange ganger, mannen kunne veid 200kg å fortsatt spilt shortsen av Colin Henry og alle de andre tullingene som utgjorde trege midtforsvar på den tiden. Jeg har selvfølgelig Cantonaboksen.

Lenke til kommentar

Endelig gode nyheter for oss som har gått glipp av kamper fordi RiksTV har hatt et elendig tilbud på Canal+ :

 

"CANAL+ Hits Sport Weekend er kanalen som endrer karakter i helgene når det er ekstra mange direktesendte kamper. I ukene er dette CANAL+ Hits, kanalen som viser storfilmer hele døgnet, både nye og klassiske kinosuksesser. I helgen blir kanalen en kombinert sportskanal med direktesendte kamper fra CANAL+ Sport 2, og filmkanal senere på kvelden."

 

Starter f.o.m kommende helg. Dvs. at alle med RiksTV nå kan få med seg eventuelle 18.30-kamper, samt mindre profilerte 16.00-kamper.

 

 

EDIT: Kanskje gammelt nytt? Men jeg så det nettopp, og ble glad.

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Hans reaksjon var et spontant "Hvorfor!?"

 

Det spørsmålet har jeg stilt meg mange ganger, mannen kunne veid 200kg å fortsatt spilt shortsen av Colin Henry og alle de andre tullingene som utgjorde trege midtforsvar på den tiden. Jeg har selvfølgelig Cantonaboksen.

 

Hehehe. Akkurat samme tenkte eg husker eg. Han? Hvorfor legger han opp? Han dominerer jo enda....

 

Ryktene går vel litt på skuffelse over å ryke ut av CL det året. SAF skriver vel noe slikt som at han fikk infoen om at Cantona skulle legge opp kort tid etter de røyk ut...

Lenke til kommentar
Ibis i Portland Street, noen så har vært på dette hotellet? Hvilke erfaringer har dere der? Jeg har aldri brukt det hotellet før, men skal bruke det når jeg skal over til Chelsa kampen.

Jeg sov der da jeg var i Manchester! Veldig nærme sentrum, tar to-tre minutter å gå til Picadilly garden, og ti minutter til Picadilly station... Hoved holdeplassen til bussene er rett vedsiden av Picadilly garden ;) Romene er greie, dusjen er naijs! (seriøst) og frokosten er god... Eneste haka er at det koster 100 kroner i døgnet for internett! Og at du må betale for å lade mobilen. (De har andre støpsel i England)

Lenke til kommentar
wooow, hørtes bra. Minus det 2 siste punktene du nevnte da :p Trodde det lå litt unna sentrum på en måte, men det gjorde det jo ikke. Gler meg til burgren på Hard Rock Cafe, beste burgen i verden!

Nei, det ligger flott til alle fassilliteter! Jeg var veldig fornøyd! Selv om jeg havnet på fløyen der det var folk som røyket da.... Men overlevde da ;) Luktet bare røyk i gangen og ikke på rommet mitt (heldigvis) Jeg hadde enkeltrom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...