Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Scholes er fantastisk til å holde ballen. Det er dog ikke uventet at Fabregas faller utenfor topp 20 da han stort sett slår mange flere "risiko"-pasninger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den statistikken der er, som sagt, useless. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ubrukelig er den ikke, men det er da liten tvil om at både Fabregas, Lampard og Gerrard er bedre til å slå pasninger enn de fleste der, men bedre enn Scholes? Aldri. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For all del. Jeg tror førsteplassen er riktig. Men lista som helhet er bare lol, for å si det pent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som kan gjøre avataren min litt mer juleaktig? er så dårlig på fotogreier, men vet at det er folk her som kan det bra Har skiftet til juleskin å alt så vil ha juleavatar med Fletcher å Spør i avatartråden, du får nok bedre respons der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Selvsagt. Statistikk er og blir bare statistikk. Det er uinteressant om Lucas og Skrtel er blant de mest presise i pasningsspillet i Premier League når du stort sett bare slår baller der det er liten eller ingen risiko. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke helt useless, Scholes fortjener den plassen basert opp mot fakta. Han slår så mange langpasninger og holder på ballen meget bra. Dessuten er han 35 i topplokket. Intet annet enn imponerende. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Noen som kan gjøre avataren min litt mer juleaktig? er så dårlig på fotogreier, men vet at det er folk her som kan det bra Har skiftet til juleskin å alt så vil ha juleavatar med Fletcher å Jeg fikser det jeg Men da blir det i 100x100 EDIT: Sånn Endret 3. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Selvsagt. Statistikk er og blir bare statistikk. Jeg tror faktisk statistikk har mye å si sånn mentalt sett, selv om folk prøver å motbevise det. Det er liksom en grunn til at et lag fortsetter og fortsetter å tape mot samme motstander selv om lagene egentlig er jevngode Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som kan gjøre avataren min litt mer juleaktig? er så dårlig på fotogreier, men vet at det er folk her som kan det bra Har skiftet til juleskin å alt så vil ha juleavatar med Fletcher å Jeg fikser det jeg Men da blir det i 100x100 EDIT: Sånn Takker så meget Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Listen er ubrukelig med tanke på at det ikke er en liste over de beste spillerene, men det er litt morro å lese Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Johanceder has done it again! Se filmen hos Youtube Eric The King. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eric "The King" Cantona Synd jeg er for ung til å få sett han live! Men fy fader, fantastisk spiller! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har ikke sett han "live", men har sett han spille på tv. Så du er jo ikke for ung du heller Same Han var helten min med popped collar der når jeg var litenliten gutt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ble inspirert av filmen jeg Si ifra den som vil bruke den da Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ble inspirert av filmen jeg Si ifra den som vil bruke den da Haha, fantastisk avatar. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for viden Wis. Tror jeg snakker for alle som vokste opp med "the king" som helt, når jeg hevder at man garantert får frysninger og en liten tåre i øyekroken av å se filmen. Robbo var nok helten for Limbeck og Jotun (?) men for oss litt yngre er Cantona den store. Et av de største ikonene i fotballen ever. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg tar den gjerne Sameboe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg tar den gjerne Sameboe. Feel free! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå