Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bakgrunnen for at dei ikkje hentar han er at vi har bedre alternativ sentralt, i Gibson og Cleverley. Silva og Nani blir ikkje heilt samme opplegget. Silva passar neppe i United uansett. Trur han vil bli for lett. Diouf er jo spiss, så forstår heller ikkje heilt korleis det kan tenkast at vi heller satsar på han, det blir vidt forskjellige spelartyper, og hadde Ljajic vore spennande nok, så hadde ein vel satsa på begge uansett.

Lenke til kommentar

Allikevel. Men signerte han aldri noe slags kontrakt med oss?

 

Får jo drakt og alt....

mu_tosic_ljajic.jpg

 

Han har jo vært på Carrington og trent med gutta og alt. Skjønner ikke hvordan dette kunne skje. Tror seriøst ikke det har noe å gjøre med at vi ikke trenger han eller noe. Må være noe med Glazers/penger eller noe annet. Faen altså, gledet meg til han kom. Mye mer spennende enn Diouf osv. Er jo faen en tråd på 39 sider på Red Cafe om en spiller som aldri spilte kamp for Utd en gang. Sykt. Er jo faktisk sagt at Tosic bare ble kjøpt som en DEL av dealen sånn at vi kunne sikre oss Ljajic. Også henter vi ikke han en gang, og vi(og kanskje han) får vite om det 3-4 uker før han skal komme, etter han trent med laget og vært der borte flere ganger.

 

Nedtur deluxe.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jeg tviler på at det kommer så brått på han. Det har nok vært kontakt.

 

Leste litt i tråden på RedCafe-forumet som det ble linket til her. Der sa agenten han seneste i går (hvis jeg ikke tar helt feil) at han ikke hadde hørt noe om dette. Han var da fortsatt sikker på at overgangen skulle gå gjennom og at det eneste som stod i veien var arbeidstillatelsen. Merkelig, håper klubben klarer å forklare dette på en bedre måte enn de har gjort så langt.

Lenke til kommentar
Ekstremt dårlig gjort av United dette. Rett og slett stygt spør du meg. 3-4 uker før og. Må være så utrolig ekkelt for gutten. Er rimelig irritert nå.

 

Hvorfor det? Det var jo tydeligvis en klasul i kontrakten som bekreftet at dette kunne skje. Han må jo ha vist om det. Ekkelt for gutten? Hvorfor det? Han kommer til å bli solgt til en eller annen større klubb uansett om et-par år.

 

Noen som tror at det er økonomien som står i veien?

 

Nei. Det er bare det at United ikke vil svi av 100 mill på en spiller de ikke er sikre på. Økonomien er bullshit, selvsagt.

Lenke til kommentar

Vi driver ikke en veldedighetsorganisasjon. Personlig syntes jeg dette var gode nyheter, jeg er lei av å kaste store på penger på talenter som aldri har spilt fotball på høyt nivå. For stor gamble imo.

 

Hvorfor er du alltid så pessimistisk rundt økonomien Limbeck? Skremmende at voksne folk tror på alt de leser i vg/dagbladet...

Lenke til kommentar
Hvorfor er du alltid så pessimistisk rundt økonomien Limbeck? Skremmende at voksne folk tror på alt de leser i vg/dagbladet...

 

At vi står som sikkerhet for et sinnssvakt lån er da ikke noe tull som avisene har funnet på. Det er heller ikke noen tvil om at vi drives som et diktatur. Altså, har en leder som ikke nødvendigvis tenker på det som er bra for klubben.

Lenke til kommentar

Ble skuffet når jeg leste det, men hvis Ljajic ikke har imponert når han har vært på Carrington og vi ikke synes han har vært god for Partizan så forstår jeg godt at vi trekker oss. Dette viser vel også at Tosic ikke bare var en del av avtalen. Obertan er nok den største grunnen til at vi ikke ser Ljajic i United-trøya. Jeg tror ikke det har noe som helst å gjøre med økonomien vår. Han nådde rett og slett ikke opp.

Lenke til kommentar
Den kanskje mest oppsiktsvekkende delen av listen følger på plassene ti og elleve. Hadde du spurt 500 Liverpool-supportere om hvem som frakter ballen best av klubbens spillere, hadde de neppe svart disse to:

 

Martin Skrtel og utskjelte Lucas Leiva.

Selv jeg hadde greid å slå enkle pasninger til spillere som kun er noen meter unna meg.

 

Det som er mest imponerende med Scholes, er at han som regel kommer med flere presise tversoverpasninger i løpet av en kamp. Det ser man ikke av så mange andre spillere i PL.

Lenke til kommentar

For en teit artikkel. Scholes er, for all del, syk! Men de framstiller det som helt fantastisk at en haug med forsvarsspillere og defensive midtbanespillere har høy treffprosent på pasningene. Er det virkelig så vanskelig å se hvorfor? De vanskeligste pasningene er i angrepsfasen, og det er jaggu ikke der Terry, Skrtel, Mikel osv. gjør det bra. De fleste på toppen av den listen slår i all hovedsak korte pasninger bakover eller til siden.

Men det inntrykket har jeg ikke av Scholes. Imponerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...