Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvor sitter du? :p

Ingen anelse. Fikk en melding "Skaffet sesongkort til begge!". Det og ca. pris er det eneste jeg vet. Fikk meldingen for 15 minutter siden, så skal gi deg en update når det kommer om det er av interesse.

 

Er du hjemme i jula? For nå har jeg foreslått supportertreff i romjula og tenkte liksom at "hvis ingen møter opp, så har jeg iallefall niko".

Kommer hjem til jul ja. Blir godt å ha Chris Rea - Driving Home For Christmas når jeg sitter på flyet hjem til mor og far og alle søskene. Supportertreff er usannsynlig gay og nørd, men er med jeg. Begge dagene passer forsåvidt.

Lenke til kommentar
Herlig at City og Blackburn er videre i LC. Da blir det nesten et lokaloppgjør uansett om vi går videre til finalen.

Du fikk med deg at vi møter City i semi?

Nei det gjorde jeg ikke, har jeg falt av lasset. Jævla eksamen, trodde det var fast at vi skulle møte Villa. Jævla Thor Rune Haugen, faen ta den lite opplyste tullingen.

 

Uansett, shitty city. Ville jo møte dem i finalen. Nå blir det en tam en mot gråe Villa eller Blackburn.

Lenke til kommentar

Vel, du skildrer ganske perfekt grunnen til at jeg ikke ville møte det laget. City har vel ingen planer om å stille med andre valg i kampen heller. Noe jeg håper vi gjør.

 

Vi får nok Teves jubel og mye rabalder pga dette, til tross for at (ihvertfall jeg) hadde lett byttet en seier i LC mot en seier i PL eller FA cup

 

Som jeg sa..... crap

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Må berre presisere med ein gong at dette enn så lenge berre er rykter i engelsk media, og eg håper virkelig det berre blir med det. Dersom det ikkje kjem noko offisielt frå klubben i dag, så kjem nok Mike Phelan som skal ha pressekonf i morgå til å få bra med spørsmål om saken.

 

Ljajic avtalen i vasken?

 

Det ville vere forferdelig kjedelig dersom det skulle vere sant, spesielt med tanke på kor mykje eindel har gleda seg til at han skulle komme.

 

quoting ‘a United spokesman’ as saying “We had an option to buy the player but, having closely monitored his development over the past 12 months, and taken into consideration the young players emerging through the ranks at the club, we have chosen not to pursue the transfer”. This statement was seemingly in response to a comment from Partizan president Dragan Djuric which hinted at the plug having been pulled due to a ‘financial crisis’ at United.

 

Reportane frå serbia tyder heldigvis på at ting fortsatt er i orden, men det er nå likevel litt merkelig at sånne rykter plutselig skal oppstå utav ingenting. Måtte jo vore forferdelig kjedelig for Ljajic sjølv også, dersom avtalen ikkje går i boks, ein mnd før han skulle komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...