Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Semifinalene blir spilt over to kamper, så blir spennende uansett hvem som møtes. Er ikke sikkert at Arsenal går videre, for City kommer til å stille med sitt beste lag (mens Arsenal skal kjøre på med unggutter).

 

Jeg for min del håper på Chelsea. Vi kommer uansett til å stille med reservene, så det gjør vel ikke noe om deres beste spillere er i Afrika? :)

Lenke til kommentar
SAF har jo uttalt at mye den samme gjengen får sjansen igjen i neste kamp også. Og selv om det er cup nedi gokk så burde Chelsea klare å stille med et kvassere lag enn reservene til United pluss noen. Hvis de går inn for å ta LC da tenker eg på...

Chelsea vil vinne LC ja - men i dag vil nok noen spillere bli spart. Så om United bruker ungguttene kan det fort bli spennende - selv om jeg tviler på det om United møter Chelsea.

Lenke til kommentar
Tvilar du på at vi spelar med unggutane? Spelte jo med tilnærma dei same spelarane i finala mot tottenham i fjor, som vi gjorde ellers i turneringa. Det er slik SAF vil bruke turneringa, og det ville vere tullete å ikkje gje dei yngre sjansen, når dei har fått beskjed om at dei skal få den.

Mot Tottenham og mot Chelsea er to vidt forskjellige ting. SAF hadde nok slengt ut ungguttene mot Arsenal (siden de gjør det samme), men jeg tror han vil ta igjen for det som skjedde på SB tidligere i år. Ellers er jeg veldig enig i at de yngre bør få prøve seg.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Tingen er jo at han i det minste tidligare har slengt ut unggutane uansett motstander, og eg trur ikkje det er så farlig om det er Chelsea eller Derby. Ligacupen blir brukt for å matche eindel av reserve/unge spelarar, ikkje berre sjølvsagt, vi hadde jo brukbart forsvar og Anderson, Berba, Park frå start i går, men det er miksen av ungt og litt meir erfarent som skal gi dei unge ei skikkelig erfaring. Tippar nok vi hadde stilt med enten Macheda eller Welbeck, Gibson, Obertan, og enten Rafael, Fabio eller De Laet på ein av backane sjølv mot dykk.

 

Det er sjølvsagt klart at SAF vil vinne, det er jo derfor han framleis er med i United, men han ser også nødvendigheita av å la dei unge få sjansen, og eg trur ikkje han syns de er så spesielle at han skal gå vekk ifrå prinsippa sine av den grunn.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Jaja, shitty i semifinalen.

 

Det kan jo blir kjekt. Leeds og Shitty tidleg i 2010!

 

 

Frå Republik of Mancunia:

 

Manchester United vs Manchester City in the semi-finals of the League Cup!

 

At the weekend the great Leeds United (or Kettering) draw came in and now we’ve been given another of our rivals.

 

Given their desperation for silverware, the possibility of us denying them their best opportunity of a trophy this season is almost too good to be true.

 

Christmas has come early this year!

 

We all hate Leeds scum, we all hate Leeds scum, we all hate Leeds scum, we all hate Leeds scum… 33 years, fuck all, 33 years, fuck all, 33 years, fuck all, 33 years, fuck all… we all hate……

 

Og en ikkje så heilt dum kommentar under:

King Eric Said,

December 2nd, 2009 @23:03

 

Fucking get in!!!

 

Cannot wait for first week in January. Dirty Leeds Scum in FA then the bitter blue noses in the Carling Cup. Cue all the pundits saying “I wonder if Fergie will stick with the same team as it is a strong Citeh side”. Course he fucking will and the lads are more than capable of beating that set of heartless greedy bastards. Come on United.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Jeg er helt redd for programmet fremover. Leeds særlig. Flytter som sagt til Manchester og fra nå av blir kampene på stadion. Kan bli noen harde tak. Har fått tak i sessongkort og drar over allerede på søndag. Skal se begge julekampene på OT. Aston villa 12. desember og 15. blir det Wolves.

 

Utover det så får vel jeg bli utenrikskorrespondenten i underforumet her. Blir gøy å se kamper der borte, særlig nå når jeg har fått tak i sesongkort. Så får de som vil spørre om de kan komme på besøk, se kamper og bli dritings med meg når jeg har fått opp leilighet osv. Kanskje noen spennende CL-kamper mot Real eller Barca til våren! Vet hvertfall at Points og Plaguies allerede snuser på en tur over på besøk til meg.

 

Fant ikke den tråden man kunne skrive seg opp på hvilke kamper man skulle på, men skal hvertfall på AV og Wolves nå i desember, også blir det de aller aller fleste fra januar og utover til mai. Avhenger litt av hvordan jeg trives og når jeg flytter videre osv. Flytter videre til Frankrike til våren, så spørs det bare hvor tidlig det blir AKA hvor gøy det er i industribyen :) Fint hvis noen fant den tråden for meg. Mener å huske Latias lagde en for bare United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...