Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det var mye grining her jeg :p

 

Jeg som selv er Liverpool fan, vet at United reiser seg, og jeg er bare glad for at det muligens blir 4 poeng forsprang!

9289752[/snapback]

Altså, for å si det sånn: etter min mening, for at vi skal ha noen sjanse på ligagull, så er det vi som må lage en luke ned til Chelsea i starten av sesongen. Akkurat nå har vi ikke den luken, istede er det Chelsea som har fått den. Spillerne er bare frustrerte, og ser ut som hele laget er ute av form, med unntak av Carrick, Rio og Vidic. Rooney er borte, Ronaldo er borte, og vi må spille med 1 spiss i en 4-5-1 formasjon, noe alle vet ikke fungerer for United. Men på tross av alt dette stoler jeg på at SAF kommer, eller allerede har kjørt et hårføner-show i garderoben, slik at vi reiser oss mot City på søndag. Husk at alt er ikke tapt ennå, men for at vi skal kunne være med resten av sesongen, så krever det at vi setter en strek over disse kampene og begynner å samle poeng, i grupper på 3 og 3. Jeg håper Pool rævkjører Chelsea så totalt til helgen, og da er vi kun 1 poeng bak. Taper vi enda fler poeng til helgen, så er det ikke lenge før jeg gir opp ligagull og satser på seier i Mikke Mus-cupen.

 

Forresten har jeg gravd hullet ferdig nå, kun plass til 3. Kommer til å kjøre "førstemann til mølla"-konseptet.

Lenke til kommentar
Syns det var mye grining her jeg :p

 

Jeg som selv er Liverpool fan, vet at United reiser seg, og jeg er bare glad for at det muligens blir 4 poeng forsprang!

9289752[/snapback]

Altså, for å si det sånn: etter min mening, for at vi skal ha noen sjanse på ligagull, så er det vi som må lage en luke ned til Chelsea i starten av sesongen. Akkurat nå har vi ikke den luken, istede er det Chelsea som har fått den. Spillerne er bare frustrerte, og ser ut som hele laget er ute av form, med unntak av Carrick, Rio og Vidic. Rooney er borte, Ronaldo er borte, og vi må spille med 1 spiss i en 4-5-1 formasjon, noe alle vet ikke fungerer for United. Men på tross av alt dette stoler jeg på at SAF kommer, eller allerede har kjørt et hårføner-show i garderoben, slik at vi reiser oss mot City på søndag. Husk at alt er ikke tapt ennå, men for at vi skal kunne være med resten av sesongen, så krever det at vi setter en strek over disse kampene og begynner å samle poeng, i grupper på 3 og 3. Jeg håper Pool rævkjører Chelsea så totalt til helgen, og da er vi kun 1 poeng bak. Taper vi enda fler poeng til helgen, så er det ikke lenge før jeg gir opp ligagull og satser på seier i Mikke Mus-cupen.

 

Forresten har jeg gravd hullet ferdig nå, kun plass til 3. Kommer til å kjøre "førstemann til mølla"-konseptet.

9289873[/snapback]

jeg joiner :)

Lenke til kommentar

Jeg så to kamper i dag, Tempere United - Rosenborg, og Portsmouth - Manchester United.

 

For å si det sånn, så hadde Rosenborg knust Portsmouth på en dag som denne, og Tempere - Man. United hadde blitt jevnt på det beste.

 

Sapara spillte minst like godt som hele vår midtbane tilsammen, og nå kødder jeg ikke engang, vil si han er like god som Beckham var i sine glansdager, minst. Kjøp ham, han er bare 25 år!

Lenke til kommentar
Jeg så to kamper i dag, Tempere United - Rosenborg, og Portsmouth - Manchester United.

 

For å si det sånn, så hadde Rosenborg knust Portsmouth på en dag som denne, og Tempere - Man. United hadde blitt jevnt på det beste.

 

Sapara spillte minst like godt som hele vår midtbane tilsammen, og nå kødder jeg ikke engang, vil si han er like god som Beckham var i sine glansdager, minst. Kjøp ham, han er bare 25 år!

9290160[/snapback]

 

E du vill..?? :ohmy: han e ikkje i nærheten av de beckham va i sine glansdaga.. :hrm: de e so mykje forskjell at de e sjukt..

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar

Svært så pessimistisk du er "Banansplitt". Vi har bare spilt to kamper og du har nesten mistet troen på ligagull. Vi kan tape mot City på søndag, men allikevel vinne ligaen i mai. Hvis det går dårlig i mange kamper fremover, da skal jeg si meg enig med deg. Men sånn som det er for øyeblikket så synes jeg det er teit at du nesten har gitt opp håpet.

 

Dessverre så ser det ut som dette er Chelsea's sesong. De virker ustoppelig, selv etter to kamper bare. Men ingenting er umulig. :)

 

Dessuten, går det dårlig i ligaen så får vi bare satse på Champions League. :cool:

Men ligaen er ikke avgjort! Nå må vi bare satse på et bra resultat mot City!

 

Og Anderson blir til å spille hengende spiss for oss, muligens noe venstrekant også.

Lenke til kommentar

<Sapara spillte minst like godt som hele vår midtbane tilsammen, og nå kødder jeg ikke engang, vil si han er like god som Beckham var i sine glansdager, minst. Kjøp ham, han er bare 25 år!

 

Fra et objektivt ståsted? Må unskylde om jeg er litt arrogant, men jeg tviler veldig mye på det.

Lenke til kommentar
Jeg så to kamper i dag, Tempere United - Rosenborg, og Portsmouth - Manchester United.

 

For å si det sånn, så hadde Rosenborg knust Portsmouth på en dag som denne, og Tempere - Man. United hadde blitt jevnt på det beste.

 

Sapara spillte minst like godt som hele vår midtbane tilsammen, og nå kødder jeg ikke engang, vil si han er like god som Beckham var i sine glansdager, minst. Kjøp ham, han er bare 25 år!

9290160[/snapback]

 

Nå må du slutte å tulle. Sapara like god som hele vår midtbane tilsammen?

Sapara like god som Beckham i sine glansdager? :whistle:

Seriøst, lenge siden jeg har lest noe så teit. Husk jeg sier ikke at Sapara er dårlig, men du vet hvordan du overdriver. Ingen tvil om det..

Lenke til kommentar
Jeg så to kamper i dag, Tempere United - Rosenborg, og Portsmouth - Manchester United.

 

For å si det sånn, så hadde Rosenborg knust Portsmouth på en dag som denne, og Tempere - Man. United hadde blitt jevnt på det beste.

 

Sapara spillte minst like godt som hele vår midtbane tilsammen, og nå kødder jeg ikke engang, vil si han er like god som Beckham var i sine glansdager, minst. Kjøp ham, han er bare 25 år!

9290160[/snapback]

 

Nå må du slutte å tulle. Sapara like god som hele vår midtbane tilsammen?

Sapara like god som Beckham i sine glansdager? :whistle:

Seriøst, lenge siden jeg har lest noe så teit. Husk jeg sier ikke at Sapara er dårlig, men du vet hvordan du overdriver. Ingen tvil om det..

9290323[/snapback]

 

MHM :) I beckham sine glansdaga blir han kåra til nest beste spiller i verden..so sapara kan berre legge seg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg så to kamper i dag, Tempere United - Rosenborg, og Portsmouth - Manchester United.

 

For å si det sånn, så hadde Rosenborg knust Portsmouth på en dag som denne, og Tempere - Man. United hadde blitt jevnt på det beste.

 

Sapara spillte minst like godt som hele vår midtbane tilsammen, og nå kødder jeg ikke engang, vil si han er like god som Beckham var i sine glansdager, minst. Kjøp ham, han er bare 25 år!

9290160[/snapback]

Det er det mest latterligste jeg har hørt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar

Jeg driter i om det er latterlig, men per de to kampene som ble vist i dag, er det fakta. Be it enkelt-kamper eller hele tiden. Sapara spillte mye, mye, mye bedre enn Nani f.eks i dag, og det kan ikke bortforklares. Nani var like dårlig som mot Reading, og hører hjemme i portugisisk fotball, der han kanskje klarer utrette noe med sin dill-dall fotball.

 

Selv er jeg sugen på å se Anderson spille, mener han er bedre spiller enn Nani før han har spillt for United etter det jeg har sett av han.

 

Så for eksempel på 3-0 målet for Rosenborg i dag, så målet komme lenge før Sapara hadde fyrt av frisparket, da jeg visste det kom til å komme med lynraske spisser som Rosenborg har.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...