AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Åååh, hvor lettet jeg er over å ikke se Foster i mål! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er lei meg for at King ikke er på benken Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ned i hjørnet. Han får det til å se så enkelt ut Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vi har en kamptråd. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var jeg ikke klar over Beklager! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/f...cus/8384199.stm Wazza tapte egentlig den. Men skulle like gjerne tapt uansett, en ganske ekkel gave jo. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Greit å fyre opp peisen med. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Synes Wazza var flink jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hahaha. Jeg lo da jeg så gaven. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 hahaha. Trøya si det. Så han egentlig likte den. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Woah, lenge siden jeg var innom her sist. Mye forandringer. I like it Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 http://www.speaker.no/article/20091130/FOT...91212/1067/mrss Sikkert gammel nytt for mange av dere, men jeg liker dette! Hvordan tror dere han kommer til å gjøre det? Og tror dere han blir i Man Utd? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kiko har signert ny kontrakt Mulig det er old news. men det er første gang jeg ser det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 http://www.speaker.no/article/20091130/FOT...91212/1067/mrss Sikkert gammel nytt for mange av dere, men jeg liker dette! Hvordan tror dere han kommer til å gjøre det? Og tror dere han blir i Man Utd? Bra at han viser seg frem på trening, men tror han kanskje blir utlånt i en halv sesong til en farmerklubb (Royal Antwerpen kanskje?) ellers så satser vi for fullt på han... Tiden vil vise. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 "Scoret noen fine mål på avslutningsøvelsene" Dersom han ikkje hadde scora litt på avslutningsøvelsar, så hadde han vel fort blitt vidarebefordra til Langtvekkistan. Meir interessert i ei skikkelig vurdering av korleis han gjer det i spelesituasjonar og sånne ting, og om han klarar å finne mål der. Hadde vore kjekt om det kunne komme noko enten frå kjelder nærare klubben, United.no eller noko sånt. Han har ein long veg å gå om han skal slå seg inn i førstelagsdiskusjonen på Old Trafford. United ser vel litt an om signala dei får i forhold til arbeidstillatelse er positive eller ikkje, før dei bestemmer seg for eventuelt utlån. Det er jo spanande med såpass unge spelarar, men han må legge ned eindel arbeid om han skal ha nokon sjanse til å lukkast. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Han har ein long veg å gå om han skal slå seg inn i førstelagsdiskusjonen på Old Trafford. United ser vel litt an om signala dei får i forhold til arbeidstillatelse er positive eller ikkje, før dei bestemmer seg for eventuelt utlån. Det er jo spanande med såpass unge spelarar, men han må legge ned eindel arbeid om han skal ha nokon sjanse til å lukkast. Det trengs vel ikke arbeidstillatelse innad i EU? Macheda er italiensk, og da kan han jobbe i hele EU. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det var vel snakk om Mame Biram Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Snakk om han Diouf her nå Æsj arch. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ahh. Sorry. Selvfølgelig. Kiko ble jo nevnt rett over her, så tenkte det var han dere snakka om. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Her glir vi sømlaust mellom tema, veit du. Du fylte jo greit inn med etternamn då Jotun. Spent på kven vi får i neste runde av ligacupen. Tippar egentlig Chelsea eller Arsenal. Endret 2. desember 2009 av archanios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå