AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Helt greit at de er der de er. Så kan jeg mobbe de få Leeds-supporterne jeg kjenner når de mener at United gjør det dårlig. Men da får vi ikke gleden av å mobbe dem enda hardere når Leeds nok en gang rykker ned. JA! til opprykk (og forsåvidt nytt nedrykk) for Leeds! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hadde vært herlig å møte Leeds-scum, gjerne på Elland Road We all hate Leeds Scum. Sheepshaggers! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skulle helst vært på Elland Road ja. Hadde blitt sinnsyk stemning, men Leeds fansen skal da klare å synge ut scumfansen på OT likevel. Men først må vi slå Kettering. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skulle helst vært på Elland Road ja. Hadde blitt sinnsyk stemning, men Leeds fansen skal da klare å synge ut scumfansen på OT likevel. Men først må vi slå Kettering. ..Og det er lettere sagt enn gjort så lenge det er Leeds vi snakker om Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Håper virkelig vi slipper å møte Kettering. Å møte leeds istedet blir jo som å ta en skillingsbolle fra et barn. Blir bare mye sutring Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tja, si ikke det. SAF har undervurdert lag tidligere i sesongen han... riktignok mot Besiktas, men likevel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tja, si ikke det. SAF har undervurdert lag tidligere i sesongen han... riktignok mot Besiktas, men likevel. Så var det null seriøsitet og kun et stikk til tobn... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 i cl var vi allerde videre, og tipper SAF har et litt bedre lag mot eventuelt leeds i en vinn eller forsvinn kamp i facupen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er dere klar over hvilken grav dere graver? Leeds kan ikke spille oss ut, men de kan kjempe oss ut. Hvordan tror dere de vil se på å møte oss? Dessuten så får Leeds enorme tv intekter fra denne kampen som de kan bruke på å få et bedre lag. Husk at Exeter sa at de har vunnet FA-cupen når de trakk oss. Håper Kettering går videre. (kynismen lenge leve) Når det er sagt så hadde det vert morro å slå Leeds igjen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6643478 “One journalist wrote, ‘there’s no future for these players, no tomorrow for them’," Sir Alex said incredulously. "What an idiot. Den mannen altså. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 SAF er fantastisk, men det er jo faktisk en komplett retardert kommentar av journalisten også. Han må jo ha vore født med mindre fotballforståelse enn farmora mi. Det er jo eit kjent faktum at ingen fotballspelarar utviklar seg etter at dei er 21 år. I tillegg så har dei fleste av dei unge spelarane som spelte i den kampen bevist at dei både er gode og har stort potensiale. Det er sjølvsagt vanskeleg når så mange unge spelarar, som naturlig nok er litt lite samspelte, skal prestere på ein gong, og det vil vere varierande kva dei får til, men hjelpe meg om det er sånn kvaliteten på engelske journalistar skal vere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 SAF er faen meg Gud. Den pressekonferansen der, goddamn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Prøver meg på en Dagblad-overskrift: Giggs innrømmer at livet er kjedelig Håper han holder ut i noen år til. Kommer til å bli en ganske trist dag den dagen han legger opp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 "What more can you say about him except: `Happy birthday'," said Fergie. "He's had it 36 times in his life, wait until he gets to 67. I think he'll be retired by then! Haha, dette gjør meg glad. Samholdet i klubben virker så ekte og bra i forhold til mange andre(/de fleste) klubber. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 "On the point that Middleton Red raises about Giggs being a nice guy. Whilst nearly all the foreign players drove past us at Carrington waiting for autographs and then the likes of Neville and Becks signed hurridly and moodily, Giggs put his handbrake on signed every request, took every photo and even THANKED ME !! for getting his signature. LEGEND." summerer greit hvilken fyr sir Ryan er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Første drakta eg fikk da eg gikk i 4 klasse..var blank bakpå, muttern lurte på om eg ville ha navn bakpå, ja det ville eg...så da ble det Giggs Solt av han fyren.... Endret 30. november 2009 av SideSwipe Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Første drakta eg fikk da eg gikk i 4 klasse..var blank bakpå, muttern lurte på om eg ville ha navn bakpå, ja det ville eg...så da ble det Giggs Solt av han fyren.... Haha, som jeg skulle sagt det selv! Min første United drakt fikk jeg da Sharp var sponsor, og den var også blank på ryggen. Gjett hvem som fikk trykket på dentidens favoritt, nummer 11 Ryan Giggs! Tror du jeg var glad! Dessverre er den nok for liten til å brukes nå :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Min første var Vodafone () og selvfølgelig med 18 Scholes bakpå. Endret 30. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ingenting overgår min første unitedtrøye fra 98/99 sesongen med Solskjaer og nummer 20 på! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 har samme trøye som deg jonas2k Solskjaer med 20. Blir nok Giggs trøye på veggen når han legger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå