Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dere klar over hvilken grav dere graver? Leeds kan ikke spille oss ut, men de kan kjempe oss ut. Hvordan tror dere de vil se på å møte oss?

 

Dessuten så får Leeds enorme tv intekter fra denne kampen som de kan bruke på å få et bedre lag. Husk at Exeter sa at de har vunnet FA-cupen når de trakk oss.

 

Håper Kettering går videre. (kynismen lenge leve) :)

 

Når det er sagt så hadde det vert morro å slå Leeds igjen.

Lenke til kommentar

SAF er fantastisk, men det er jo faktisk en komplett retardert kommentar av journalisten også. Han må jo ha vore født med mindre fotballforståelse enn farmora mi. Det er jo eit kjent faktum at ingen fotballspelarar utviklar seg etter at dei er 21 år. :roll:

 

I tillegg så har dei fleste av dei unge spelarane som spelte i den kampen bevist at dei både er gode og har stort potensiale. Det er sjølvsagt vanskeleg når så mange unge spelarar, som naturlig nok er litt lite samspelte, skal prestere på ein gong, og det vil vere varierande kva dei får til, men hjelpe meg om det er sånn kvaliteten på engelske journalistar skal vere.

Lenke til kommentar

"On the point that Middleton Red raises about Giggs being a nice guy. Whilst nearly all the foreign players drove past us at Carrington waiting for autographs and then the likes of Neville and Becks signed hurridly and moodily, Giggs put his handbrake on signed every request, took every photo and even THANKED ME !! for getting his signature. LEGEND."

 

summerer greit hvilken fyr sir Ryan er.

Lenke til kommentar
Første drakta eg fikk da eg gikk i 4 klasse..var blank bakpå, muttern lurte på om eg ville ha navn bakpå, ja det ville eg...så da ble det Giggs :)

 

Solt av han fyren.... :love:

 

Haha, som jeg skulle sagt det selv! Min første United drakt fikk jeg da Sharp var sponsor, og den var også blank på ryggen. Gjett hvem som fikk trykket på dentidens favoritt, nummer 11 Ryan Giggs! Tror du jeg var glad! :D

Dessverre er den nok for liten til å brukes nå :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...