Raste Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Det er ikke lov å holde i trøya, uansett hvor hardt man holder. Forøvrig, Liverpool har hatt griseflaks i denne kampen. Det har kun vært et lag på banen og jeg håper virkelig Everton får en scoring eller to. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Liverpool styrer inn på en solid og enkel trepoenger i dag. Skal mye til om Everton skal få et mål her i det hele tatt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Helt utrolig at Everton ikke har scort enda. Helt utrolig. Liverpool er så dårlige at man rett og slett bare må le. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Ja scorer de ikke på slike så er seieren enkel for Liverpool. Ingen tro på at Everton klarer dette. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Skulle vært straffe til Everton også. Carra holder i trøya gong etter gong. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Skulle vært straffe til Everton også. Carra holder i trøya gong etter gong. Liverpool skulle også hatt en. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jepp. Var ganske klar også. I dag kan Liverpool ikkje klage på uflaks iallfall. No har eg ikkje fulgt so veldig nøye med på kampen, men var det den andre "sjangsen" til Liverpool i kampen? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Liverpool har vært forholdsvis heldige me de to målene ja, og Everton har vært klart best.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Makan til feil resultat skal man lete lenge etter. Flaks i hue og rævva. Men like greit, de spiller som en sekk med dritt, så noen snarlig friskmelding ligger ikke akkurat i emningen Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg skulle så gjerne plassert en solid takling ved leggen til Gerrard, mens han står godt plantet på gresset. Er så leit at ingen andre gjør det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Fyfaen for et møkkalag Liverpool er. Helt seriøst, de er det kjedeligste laget i PL. De har mindre eget spill enn dumpelaget Wolverhampton. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg skulle så gjerne plassert en solid takling ved leggen til Gerrard, mens han står godt plantet på gresset. Er så leit at ingen andre gjør det. Jeg prøvde å finne på noe å svare til dette, men kommer til kort. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Neida, du svarte jo du Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jaja, samme om de vant, de ligger godt bak enda Nå er det Arsenal-Chelsea. Det beste for oss er om den kampen ender uavgjort. Arsenal kan vinne, da det ihvertfall er bedre enn at Chelsea vinner. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 De snakker om at Arsenal kommer til å spille hurtig så kommer denne kommentaren fra Kenneth Fredheim: Det betyr at vi må bevege beina fort. Var nesten slik han sa iallefall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 United kan møte Leeds i FA-cupen! Lett match for dem mot Kettering. Første kampen i 2010 blir syk. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Det hadde vore strålande å møte Leeds. Mykje følelsar i ein slik kamp tenker eg, og eg vil tru Leeds ville spele over både evne og kondisjon i ein sånn kamp. Trur nok neppe vi hadde fått det så lett, rett og slett fordi det ville bety veldig mykje for folk rundt Leeds. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Skit. Chel$ki er i det umulige hjørne for tida =\ Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Å det hadde vært konge. Gleder meg allerede. 2-0 til Chelsea foresten. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Vær så snill å gi kamp mot Leeds! Det vil være så ufattelig konge om vi møter dem! 0-2, ja.. Ikke det beste resultatet for vår del akkurat. Gogo med uavgjort nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå