Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg det er en kvalm holdning å håpe på skader.

 

Helt ærlig tror eg det er svært mange som bryr seg lite om hva du mener personlig om den saken :)

 

Kunne hvertfall ikke brydd meg mindre om en overbetalt stjerne i Spania ble ute med skade i 1 år. Han vil allikevel ha til salt i grøten og igrunn leve et nydelig liv uansett.

Lenke til kommentar
Fordi det er 1) Potensielle motstandere i CL og lag jeg anser som sterke kandidater til å nå finalen. Om skader ødelegger sesongene deres, bra for oss.

 

Men så smaker det så mye bedre å vinne når motstanderen kan mønstre fullt lag.

 

 

Personlig synes jeg det er en kvalm holdning å håpe på skader.

 

Helt ærlig tror eg det er svært mange som bryr seg lite om hva du mener personlig om den saken :)

 

 

Det er sannsynlig, og det var derfor jeg skrev "Personlig synes jeg ...".

 

Men dette er jo et diskusjonsforum, og når noen skriver noe du er fundamentalt uenig i så synes jeg det er greit å si at man er uenig, uansett om det interesserer andre eller ikke.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Men dette er jo et diskusjonsforum, og når noen skriver noe du er fundamentalt uenig i så synes jeg det er greit å si at man er uenig, uansett om det interesserer andre eller ikke.

 

Jepp! Angrep ikke det at du skreiv ka du meinte. Bare poengterte at sterke meninger er lov det også :)

 

Denne skadeholdningen har blitt diskutert før her inne. Har vel blitt kalt et svin, og visse idioter her inne har blitt kvalm av at eg håpte at en stygg stygg spiller skulle bli skadet. Nå hører det til historien at den stygge stygge spilleren spilte på favorittlaget til vedkommede. Så da ble han kanskje kvalm av tanken :D

Lenke til kommentar
Denne skadeholdningen har blitt diskutert før her inne. Har vel blitt kalt et svin, og visse idioter her inne har blitt kvalm av at eg håpte at en stygg stygg spiller skulle bli skadet. Nå hører det til historien at den stygge stygge spilleren spilte på favorittlaget til vedkommede. Så da ble han kanskje kvalm av tanken :D

= Gerrard eller E.H. Diouf ikke sant? Ikke at jeg klapper meg på skuldra om jeg traff med gjetten, da disse figurer på svartelistene til alle United supportere med respekt for seg selv (fjollete skrevet)

 

Personlig syntes jeg det er koselig å se Torres og Gerrard gå av banen med strekk.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Jeg håper aldri på skader selv. Jeg har selvsagt ikke noe imot at et lag må stille uten sin beste spiller mot oss, men jeg liker å slå å fullt lag. Jeg liker at vi slår Chelsea med Drogba, Lamps og Terry eller Arsenal med Fabregas, Nasri og Van Persie. Det smaker bedre.

Jeg finner det dog ikke så moralsk forkastelig at noen håper at en spiller er ute med en skade, så fremt de ikke håper på alvorlige skader, ingen fortjener skader som brukket bein etter en tofotstakling eller slikt, ikke en gang El - Hadji Diouf.

Lenke til kommentar

Ingen vinner ligaen på dommerfeil, man vinner ligaen fordi man har gjort det best over en sesong. Vi får til tider enormt mange avgjørelser imot oss, men vi har også vært heldige. Overtidsmålet mot City var et slikt tilfelle. Det var på ingen måte feil og legge til så mye, men vi var heldige der for 9/10 ganger ville dommeren valgt å blåse før. Chelsea taper også poeng pga. dommeren, det skjer med alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...