Latias Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Topscorerlista ble litt mer United-vennlig etter denne kampen. Rooney har like mange mål som Torres, kun ett bak Defoe. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Var Kuszczak god i dag? fikk ikke sett kampen desverre. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 I dag håper eg vi får et par mål av våre eminente spisser. Rooney har hatt tørke, og Berbatov scorer jo stort sett bare på landslaget:) Nå er det på tide å begynne å vise hva han er god for ang. målscoring hos United også. Vi trenger Berbamål og vi trenger definitivt en Rooney som scorer. @SniKaZ; Kuszczak var god idag ja. 8 eller en snill 9 på kampbørs etter min mening. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 I dag håper eg vi får et par mål av våre eminente spisser. Rooney har hatt tørke, og Berbatov scorer jo stort sett bare på landslaget:) Nå er det på tide å begynne å vise hva han er god for ang. målscoring hos United også. Vi trenger Berbamål og vi trenger definitivt en Rooney som scorer. @SniKaZ; Kuszczak var god idag ja. 8 eller en snill 9 på kampbørs etter min mening. Rettere sagt BB. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Én time igjen før vi kan feire bursdagsbarnet Ryan Giggs. Er det 29 år han blir? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Er det 29 år han blir? Harre min. Mannen er langt over 30. Ja, spøk... Endret 28. november 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Du tok den virkelig ikke? Bare tuller selvsagt Endret 28. november 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Du tok den virkelig ikke? Og du så ikke at Jotun hadde skrevet noe med hvit skrift også? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Skjermen min er veldig lys for å si det sånn, ser sjeldent det i hvit skrift Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Uskreven regel: ALLTID marker hele innlegget til Jotun, for det er som regel noe som er skjult. Evt. kan man bruke svart forumskin. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Hahaha Wisbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Ja, da er det bare å gratulere Ryan Giggs med 29-årsdagen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 HipHop Hurra! Mannen er helt klart oppi toppen av tidenes Manchester United spillere. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 - United 3p - City med nytt uavgjortresultat på hjemmebane mot svak motstand. Neste helg er det Chelsea som kommer på besøk. Vinn-vinn situasjon. - Aston Villa - Spurs uavgjort. Greit å holde lag på avstand... Etterpå - Everton tar poeng mot Liverpool - Arsenal - Chelsea, vinn vinn situasjon - selv om hjemmeseier hadde smakt best. - Barca - Real, artig avslutting på helga. Håper på langtidsskader osv Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Gratulerer med dagen, Welsh Wizard! Tidenes venstreving og klubbens kanskje største legende. Fantastisk spiller og en rollemodell av de skjeldne. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Gratulerer med dagen, tidenes United-spiller, den største jeg noensinne har fått oppleve. 36 and still going! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva mer er det å si om Giggs? Fantastisk spiller og en av hans beste kamper i år, no question about it. Tomas K stod utrolig bra i dag! Morsomt, har alltid hatt sansen for ham. Virker som en god gutt som er sympatisk! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Gratulerer med dagen, Ryan Giggs! GIIIIGGS, GIGGS WILL TEAR YOU APART, AGAIN! Even at 36, just you wait and see! Utrolig mann, det er han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Er bare å gratulere The Welsh Wizard med dagen, la oss håpe at han holder på i enda noen år! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Fantastisk god spiller som på ufattelig vis fremdeles holder på. Han er en sann inspirasjon for de som kommer etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå