Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg stusser på er hva liverpoolfolk har her inne å gjøre etter en kamp med united mot portsmouth.

9289366[/snapback]

Forumet er vel beregnet for alle, at det blir diskusjon på Diskusjon.no. Vel...

 

9289464[/snapback]

 

Men topic sier jo "En tråd for oss fans"... At pool-folk kommer hit og sier hvor mye bedre supportere de er, blir vel litt jalla....!??!

9289489[/snapback]

 

Kort fortalt det er idioter i den tråden og det er idioter i denne tråden og som kjent så hopper idiotene frem og tilbake...

 

Er jo greit å prøve å holde et "litt" saklig nivå på ting når man skal gå i mellom trådene...

Lenke til kommentar
Noen som har en akkurat skildring på det Ronaldo gjorde, og om han fortjente det?

 

EDIT: United fans: Nå er motbakken ferdig, det forgjette land venter.

9289479[/snapback]

 

De knuffet litt også stakk Ronaldo frem hue, that's it. Ikke i nærheten av rødt kort...

9289491[/snapback]

Ja, det var det jeg så også.. Gult kort hadde holdt i massevis!! Men på vg står det jo at han skallet ned fyren da... Jeg så det fra en såpass dårlig vinkel at det er vanskelig å se... Også kan han jo ha kommet med noen gloser også da?! Det blir jo litt vanskleig for kamera å fange opp... Men blir spennende å høre akkurat HVA som var grunnen... Dommern sto jo rimelig godt plassert så..

Lenke til kommentar
Noen som har en akkurat skildring på det Ronaldo gjorde, og om han fortjente det?

 

EDIT: United fans: Nå er motbakken ferdig, det forgjette land venter.

9289479[/snapback]

 

De knuffet litt også stakk Ronaldo frem hue, that's it. Ikke i nærheten av rødt kort...

9289491[/snapback]

 

Altså, stanget han? I så fall, rødt kort

 

Om han bare gikk opp i fjeset, tsja, muligens gult

Lenke til kommentar
Noen som har en akkurat skildring på det Ronaldo gjorde, og om han fortjente det?

 

EDIT: United fans: Nå er motbakken ferdig, det forgjette land venter.

9289479[/snapback]

 

De knuffet litt også stakk Ronaldo frem hue, that's it. Ikke i nærheten av rødt kort...

9289491[/snapback]

 

Altså, stanget han? I så fall, rødt kort

 

Om han bare gikk opp i fjeset, tsja, muligens gult

9289519[/snapback]

 

Jeg vil ikke kalle det en skalling, gikk opp i fjeset er en bedre måte å si det på. Han var ikke stort bedre han som Ronaldo kranglet med heller...

Lenke til kommentar
Skjønner faen ikke hvorfor vi ikke kan spille med Heinze/Anderson og de gode spillerne våre istedenfor å sende dette vrakgodset her utpå.

9288863[/snapback]

 

Vrakgods? :hmm: Vi stilte med det beste laget som vi kunne stille med i dag, og du klager? Heinze har ingenting å gjøre i Uniteds startoppstilling så jeg er glad for at hans dager er over. Anderson derimot, han har en fremtid i United. Han er god, ingen tvil om det. Men han har langt igjen, som jeg har sagt før.

 

 

Men jeg stikker å graver meg ned i et hull. :)

 

4 poeng bak etter 2 kamper. Spillerne virker frustrerte, Rooney ute i minst 2 måneder, Ronaldo ute i minst 3 kamper. Vi snakkes !

9289052[/snapback]

 

Ronaldo ute i minst tre kamper? Det kan da ikke stemme. Greit, han fikk direkte rødt kort. Men om Ronaldo får mer enn en kamp for dette feildømte kortet så er det en skandale. Jeg kan ikke tro at Ronaldo må sone tre kamper, tipper han blir til å sone en kamp.

 

Fy faan så ræva! Hvorfor kjøpte vi tevez? Mulig han var god i west ham, men ikke i manutd...

 

Nå over til ronaldo.. Jeg er selv dommer (dømmer i 2.div), og jeg skjønner ikke hva dommern driver med... Sett det i reprise 2 ganger, langt fra, men likevel... Hadde holdt med gult, kanskje bare tilsnakk og.. Men for alt vi vet kan jo ronaldo ha slengt med leppa da?!?

Blir spennende å høre hva som egentlig skjedde...

 

2p på 2 matcher, og allerede 4p bak chelski.. Dette lukter det ikke akkurat gull av... :(

9289128[/snapback]

 

Vet ikke om du er like frustrert nå som du var når du skrev dette innlegget. Uansett, du kan ikke dømme Tevez etter bare en kamp. Herregud... Det så ikke ut som Ronaldo gjorde noe galt i det hele tatt. Han ble holdt og "slo" på en måte henda til Pompey spilleren bort. Helt latterlig dømt av dommeren.

 

 

Hvorfor i allverden sutrer dere slik? Å oppleve slik kvelder er en del av det å være supporter. Støtt spillerne og laget deres. Og ikke driv å kall C. Ronaldo dust bare siden han fikk rødt kort. Det er vel hans første som United spiller?

9289263[/snapback]

Nei, fått 2 andre før... En mot City og en mot Benfica.

9289276[/snapback]

 

 

Alt for mange som sutrer her ja. Selv om de faktisk har en grunn til det. Hvis jeg ikke tar helt feil så var dette Ronaldo's fjerde røde kort i United trøya. Et idag, et mot City og et mot Benfica som det er sagt ovenfor her. Men jeg mener også å huske at Ronaldo fikk rødt kort mot Aston Villa en gang. Jeg så ikke den kampen, men husker jeg leste det på tekst-tv. Tror han og Fletcher fikk et rødt kort hver, dette er jeg langt ifra sikker på, men tror som sagt det.

 

Vi startet dagens kamp greit, men det ble dårligere og dårligere. Giggs og Tevez fungerte ikke sammen. Kanskje pågrunn av all den defensive jobbingen til Tevez? Tror nok Saha kan fungere bedre sammen med Tevez enn det Giggs gjør. Ikke at Giggs er dårlig, men Tevez burde ikke spille på topp sammen med en hengende spiss.

Lenke til kommentar

Hentet fra nettavisen

Anderson:

- Han har gått gradene i Gremio, den samme klubben som Ronaldinho. Kanskje gikk han litt for tidlig til Porto, men har likevel imponert i løpet av sitt relativt korte opphold i Portugal. Anderson har imidlertid slitt med en del skadeproblemer. I fjor var han ute av spill i et halvt år, fra høst til vår. Rent teknisk er han helt rå. Men han har ikke helt funnet posisjonen sin på banen ennå. I Porto er han blitt brukt i forskjellige roller, alt fra venstre kant til spiss.

Endret av Spykar
Lenke til kommentar

Fans er frustrerte, slikt skjer. men men

 

Jeg ser ikke hva Ronaldo blir utvist for, regner med vi får vite noe fra dommeren. Både Dagtbladet og vg sier at Ronaldo skallet til en motspiller, men de er uenige om hvor. Dagbladet mener i brystet mens vg mener i hodet. Det blir nok klage til fa tenker jeg.

 

Vi må huske at Ronaldo fremdeles er ung. Tenker meg at han ble provosert av noe og tok igjen. Synd.....

 

Angående kampen så synest jeg egentlig vi igjen gjør en god kamp. Vi skaper mye men mangler noen til å sette dem inn. Ruud? Kjempeskudd av Scholes, og langt på vei godt spill hele veien.

 

Som mange her er jeg skuffet. Vi gjør så mye riktig men det vil seg ikke. Hvor er Hargreaves og Anderson? Serlig Anderson hadde vert herlig å sette innpå mot slutten i dag.

 

Jeg er imponert over Nani. Synest han gjør en veldig god jobb. Tevez kjemper og viser at han vil så mye, men sliter litt med å komme på samme bølgelengde som medspillerene. Det er heller ikke noe rart siden han knapt nok har trent sammen med dem enda.

 

Vi kommer tilbake folkens, vi kommert tilbake. Vi trenger kanskje et byderby nå. Det er en perfekt kamp å slå tilbake i. Høyt profilert og mye kjemping. Helvete å tape da...

 

Glory glory Man United.

Lenke til kommentar
Hentet fra nettavisen
Anderson:

- Han har gått gradene i Gremio, den samme klubben som Ronaldinho. Kanskje gikk han litt for tidlig til Porto, men har likevel imponert i løpet av sitt relativt korte opphold i Portugal. Anderson har imidlertid slitt med en del skadeproblemer. I fjor var han ute av spill i et halvt år, fra høst til vår. Rent teknisk er han helt rå. Men han har ikke helt funnet posisjonen sin på banen ennå. I Porto er han blitt brukt i forskjellige roller, alt fra venstre kant til spiss.

9289604[/snapback]

O'shea har spilte spiss mot Reading, også spilt keeper :D .

 

Men jeg stoler på Anderson selv som vil ha en defensiv rolle. Å fav.posisjonen hans er venstreback :)

Lenke til kommentar
O'shea har spilte spiss mot Reading, også spilt keeper  :D

 

Men jeg stoler på Anderson selv som vil ha en defensiv rolle. Å fav.posisjonen hans er venstreback  :)

 

hehe ja oshea er jo rå i mål. husker 4-0 kampen mot tottenham. keane got denied og latterligjort :!:

Lenke til kommentar

VG

Størst dramatikk ble det imidlertid de siste ti minuttene. Da ble først Sulley Muntari utvist syv minutter før slutt - før Ronaldo led samme skjebne like etter.

 

Han stanget hodet i pannebrasken på Richard Hughes - og fikk direkte rødt kort.

 

- Jeg har sett reprisen, men er fremdeles usikker på om det er riktig. Han (Ronaldo) ble provosert, og gikk i fella. Dette er hans egen feil, sier Ferguson.

 

Så ikke at kan stanget hodet eller noe, men kan godt være. Dommeren stod jo ganske nær situasjonen og viser vel ikke ut en spiller bare for morro skyld.

Trist med to av våre beste ute nå, men så kan de nye spillerne vise at de var verdt prisen sin de neste par kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...