Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Og så Raste? Ka så? De emnene som har verdi vil leve, de andre dø ut. So?

Skjønner virkelig ikke problemet. Og å rakke ned på Latias på den måten når han faktisk ønsker å gjøre noe bra blir for dumt. Man får svæææært lite postcount ut av å starte 10 tråder. Det burde du vite.

Man kan være uenig, men dette er neppe rette plassen å ta det opp på, og det er definitivt feil måte.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I innkjøringsfasen av den nye kategorien så vil det alltid vere litt iver etter å komme igang frå enkelte, og det er jo forsåvidt bra at folk vil prøve å få igang eindel liv frå starten av, men eg meinar heilt klart at det bør vere viktig at vi prøvar å holde ein viss kvalitet på det som blir posta, for då er det mykje lettare å få til ein bærekraftig diskusjon også.

Lenke til kommentar
Ta det i tråden til archanios. Eneste som lager rot her nå er du.

Er jo du som klager på meg når jeg kommer med mine meninger.

Du skjønner ikke poenget? At denne diskusjonen hører hjemme i en annen tråd? I det hele tatt hører meningene, til og med de første du kom med hjemme i en annen tråd.

Det var poenget. Burde være lett å forstå.

Lenke til kommentar
Du er oppdatert ja.

Om du hadde giddet å lest litt, så hadde du fått med deg at tråden omdøpes til RedCafè. Resten kan du vel egentlig tenke deg til.

Eh,beklager da..Jeg har faktisk en jobb,så jeg har ikke tid til å lese igjennom alt som blir vedtatt.

Men ellers "takk" for oppdateringen.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hårsår? Fint for deg at du har en jobb. Jeg har skole, men er ikke hjemme før 4. Legg til lekser, prøver og fritidsaktiviteter. Plutselig hadde jeg ikke så mye mer fritid enn deg? Sarkasmen din lyser surt igjennom.

Lenke til kommentar
Herre for et temperament i United-tråden (/emne/Red Café/midlertidig-tråden) for tiden. Dere er på samme lag, ta hverandre i hånden og konsentrer dere om å krangle med andre fans/diskutere noe konstruktivt rundt United.

Jeg er enig i at vi skal være på lag osv,men det må vel være lov å påpeke en liten ting uten å få en sutrete kommentar tilbake.

Lenke til kommentar

Reknar med at du tenker på kva som har skjedd med oppblomstring av trådar og så vidare.

Eg prøvde tidligare i dag å starte ein diskusjon om kva vi ønsker skal skje med United-kategorien, som du kan finne her. Eg trur det er viktig at eindel av dei mest synlege og "viktige" brukarane frå United-tråden seier tydeleg ifrå korleis ein vil at ting skal vere. Det er også noko med at så lenge vi sjølv produserer innhaldet her, så vil vi vere ansvarlege for kva som blir produsert og korleis det blir presentert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Selvfølgelig lyser sarkasmen min "surt" igjennom når du svarer surere enn avataren din..

Hva forventer du?Er du hellig kanskje?

Sur? Kunne vel tatt bryet med å legge inn en smiley, så hadde du ikke oppfattet meg som sur, beklager den.
Lenke til kommentar
Selvfølgelig lyser sarkasmen min "surt" igjennom når du svarer surere enn avataren din..

Hva forventer du?Er du hellig kanskje?

Sur? Kunne vel tatt bryet med å legge inn en smiley, så hadde du ikke oppfattet meg som sur, beklager den.

Ok.Da trekker jeg min sur-kommentar tilbake.

A little smiley can make a whole lotta difference.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...